Gå til innhold

Prøver å bli kjent over nett


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skriver med en fyr jeg prøver å bli litt bedre kjent med, men han er sjenert og jeg er litt redd for å «mase» på han.. 

vi har møttes og jeg har overnattet et par ganger, veldig bra kjemi men på meldingsfronten er vi litt stille.. Det tar litt tid mellom hver gang vi har mulighet til å møtes.. 

Hvordan bli kjent over snap/ meldinger? 
 

Anonymkode: e45bf...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skriver med en fyr jeg prøver å bli litt bedre kjent med, men han er sjenert og jeg er litt redd for å «mase» på han.. 

vi har møttes og jeg har overnattet et par ganger, veldig bra kjemi men på meldingsfronten er vi litt stille.. Det tar litt tid mellom hver gang vi har mulighet til å møtes.. 

Hvordan bli kjent over snap/ meldinger? 
 

Anonymkode: e45bf...399

Ikke bli kjent over snap. Kom deg ut av skjermen og bli kjent med han idet virkelige liv. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Skriver med en fyr jeg prøver å bli litt bedre kjent med, men han er sjenert og jeg er litt redd for å «mase» på han.. 

vi har møttes og jeg har overnattet et par ganger, veldig bra kjemi men på meldingsfronten er vi litt stille.. Det tar litt tid mellom hver gang vi har mulighet til å møtes.. 

Hvordan bli kjent over snap/ meldinger? 
 

Anonymkode: e45bf...399

Spørre random spørsmål. Om alt mulig "hva er din favorittmat? :) " "favorittfarge?" rare, gøye spørsmål. Ta random bilder av noe rundt deg i bra kvalitet, legg til en tekst og send. Spill inn et klipp av favoritt låten din, send til han og spør hva slags musikk han liker osv osv

Anonymkode: 65c2a...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serafin skrev (5 timer siden):

Ikke bli kjent over snap. Kom deg ut av skjermen og bli kjent med han idet virkelige liv. 

Les hva hun skriver da...de har ikke mulighet til å møtes ofte, da er jo SoMe bra alternativ i mellomtiden!

Anonymkode: 65c2a...ee2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Spørre random spørsmål. Om alt mulig "hva er din favorittmat? :) " "favorittfarge?" rare, gøye spørsmål. Ta random bilder av noe rundt deg i bra kvalitet, legg til en tekst og send. Spill inn et klipp av favoritt låten din, send til han og spør hva slags musikk han liker osv osv

Anonymkode: 65c2a...ee2

Oooufff. 
Dette er hva jeg ville opplevd som mas.

Skal man bli kjent med noen på en god måte, så må man bidra med ting selv; bilder, vitser, historier, kuriositeter, små ting man opplever i hverdagen, større ting man funderer på, musikk, filmsnutter...hva som helst, bare man ikke spør om ting.

Det å spørre om ting gjør at jeg ville følt jeg var på jobb og hadde oppgaver jeg måtte utføre, før jeg kunne få fri. Men i steder for å få fri, ville det bare kommet mer og mer. Det ville tatt knekken på alt av godfølelser.

Og det viser i grunn bare at den andre ikke har noe å bidra med, men maser på meg om å bidra.

Anonymkode: 83d53...739

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...