AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #1 Del Skrevet 29. juli 2021 Selbuvotter o.l., går det greit å strikke de med to stk 40-60 cm rundpinner? Eller er det best å bruke strømpepinner? Har nylig kommet frem til at to rundpinner er det ideelle for meg å bruke til sokkestrikking, og har lyst til å prøve meg på selbuvotter Er det ulempe på noen måte å bruke to rundpinner ved strikking av selbuvotter o.l.? Anonymkode: 30259...1d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #2 Del Skrevet 30. juli 2021 Går fint det jeg bruker bare addi sine trio pinner(så bare to pinner på selve arbeidet), jeg HATER settpinner. Anonymkode: 44e37...3be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 30. juli 2021 #3 Del Skrevet 30. juli 2021 Ville heller anbefalt 80 cm, ettersom du da letter kan strikke magic loop. Det er ikke så lett med 40-60. Men det finnes også små rundpinner å få tak i 23-30cm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #4 Del Skrevet 30. juli 2021 Anbefaler deg og prøve deg på magic loop. Jeg strikker alt av småting (og større) med magic loop - selv bittesmå tommeltotter Anonymkode: 322b6...e0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #5 Del Skrevet 30. juli 2021 Takk for svar og anbefalinger! 💐 Anonymkode: 30259...1d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #6 Del Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Går fint det jeg bruker bare addi sine trio pinner(så bare to pinner på selve arbeidet), jeg HATER settpinner. Anonymkode: 44e37...3be Takk for svar og tips Er metalldelen på disse pinnene mye kortere enn på vanlige rundpinner? Er de i så fall mer anstrengende for hendene å holde i mens man strikker? Anonymkode: 30259...1d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #7 Del Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Takk for svar og tips Er metalldelen på disse pinnene mye kortere enn på vanlige rundpinner? Er de i så fall mer anstrengende for hendene å holde i mens man strikker? Anonymkode: 30259...1d3 Jeg syns ikke de er så korte at det merkes. Det er en vanesak å strikke med de da, er mange som gir seg med en gang. Men jeg bruker trio pinnene til alt som er smått- sokker, votter, ermer (til barn) etc. Anonymkode: 44e37...3be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #8 Del Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg syns ikke de er så korte at det merkes. Det er en vanesak å strikke med de da, er mange som gir seg med en gang. Men jeg bruker trio pinnene til alt som er smått- sokker, votter, ermer (til barn) etc. Anonymkode: 44e37...3be Takk for at du deler av dine erfaringer 💐 Nå fikk jeg lyst til å prøve trio-pinnene Anonymkode: 30259...1d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå