Gå til innhold

404 nye smittetilfeller siste døgn. Det er det høyeste siden 27 mai


NorthernLight

Anbefalte innlegg

Hva er problemet med at smitten øker så lenge så og si ingen blir syke? 
 

Kan noen gi et vettugt svar på det? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barbalala skrev (1 time siden):

Hva er problemet med at smitten øker så lenge så og si ingen blir syke? 
 

Kan noen gi et vettugt svar på det? 

Nei.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, tom1986 said:

Hvor stor andel av Sveriges befolkning har antistoffer? Hvor stor andel av Norges befolkning vil ha antistoffer utover høsten? Deretter kan du vise disse enkle utregningene dine for hvordan det vil påvirke antall smittede, syke, innlagte, og døde. Jeg venter fremdeles på disse "elementære" utregningene.

Jeg har brukt nok tid på noen som kaller andre for hylekor uten å bidra med noe som helst selv. Jeg skjønner jo at taktikken din er å provosere, og så alltid late som at svarene til oss som faktisk prøver å sette oss inn i tallene aldri er gode nok slik at du kan kaste bort mest mulig av andres tid med minst mulig innsats.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Barbalala said:

Hva er problemet med at smitten øker så lenge så og si ingen blir syke? 
 

Kan noen gi et vettugt svar på det? 

Det er det samme svarene som alle de andre gangene det har skjedd. I England stiger fortsatt antall innlagte selv om toppen for smittede var for to uker siden. Har du noe vettugt svar på hvorfor det er slik?

Svar:

Spoiler

Stigningen i innlagte kommer seinere enn utviklingen i smittede.

 

Endret av Fakta?
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fakta? skrev (1 time siden):

Jeg har brukt nok tid på noen som kaller andre for hylekor uten å bidra med noe som helst selv. Jeg skjønner jo at taktikken din er å provosere, og så alltid late som at svarene til oss som faktisk prøver å sette oss inn i tallene aldri er gode nok slik at du kan kaste bort mest mulig av andres tid med minst mulig innsats.

Fremdeles ingen tall? Jeg tar det som en litt pinlig innrømmelse av at du ikke klarte å regne det ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Barbalala said:

Hva er problemet med at smitten øker så lenge så og si ingen blir syke? 
 

Kan noen gi et vettugt svar på det? 

Det er helt uproblematisk så lenge innleggingstallene er stabilt lave, som de har vært i hele sommer i Norge.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...