Gå til innhold

Fosterfar ba meg vaske meg foran han, så han kunne se om jeg hadde lært det riktig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Absolutt ikke greitt!! Denne mannen skulle aldri ha vært i nærheten av noe barn, og aldri vært fosterfamilie. Du må være ganske tilbakestående når du velger en slik fremgangsmåte for å se om noen klarer personlig hygiene. Jeg blir alvorlig bekymret for hvordan de velger ut mennesker som får lov til å bli fosterfamilier......

Anonymkode: d23fc...52a

Ikke så nøye når det er innad i slekt. 

Anonymkode: 7303d...890

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NEI, ikke greit! Godt du nektet, hvem vet hva han hadde tillatt seg videre hvis du hadde latt deg skremme til å gjøre slike ting han ba om. Fy f.

Anonymkode: e1885...14d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virket han litt «enkel»  / kognitivt svekket? 
bare mtp det med gavebåndet.. typisk for en pre-pubertal gutt å gjøre / si liksom men ikke en voksen mann

Anonymkode: 3fd63...b65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Absolutt ikke greitt!! Denne mannen skulle aldri ha vært i nærheten av noe barn, og aldri vært fosterfamilie. Du må være ganske tilbakestående når du velger en slik fremgangsmåte for å se om noen klarer personlig hygiene. Jeg blir alvorlig bekymret for hvordan de velger ut mennesker som får lov til å bli fosterfamilier......

Anonymkode: d23fc...52a

Hva ville du gjort? Funnet en film på youtube om personlig hygiene, tannpuss, hvordan man vasker seg o.s.v. og bedt barnet se på det alene på rommet? Ville du ikke sjekket det på noen måte? Gjelder det uansett alder på fosterbarnet og uansett hvor dårlig oppfølging det ser ut som barnet har lidd under?

Anonymkode: 6d50c...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

NEI, ikke greit! Godt du nektet, hvem vet hva han hadde tillatt seg videre hvis du hadde latt deg skremme til å gjøre slike ting han ba om. Fy f.

Anonymkode: e1885...14d

Husker ikke helt om jeg gjorde det eller ikke, men tror jeg nektet. Kanskje bare ikke visste intime deler. 

Anonymkode: 7303d...890

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva ville du gjort? Funnet en film på youtube om personlig hygiene, tannpuss, hvordan man vasker seg o.s.v. og bedt barnet se på det alene på rommet? Ville du ikke sjekket det på noen måte? Gjelder det uansett alder på fosterbarnet og uansett hvor dårlig oppfølging det ser ut som barnet har lidd under?

Anonymkode: 6d50c...307

Jeg var aktiv i sport og de vet godt jeg dusjet. 

Anonymkode: 7303d...890

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Virket han litt «enkel»  / kognitivt svekket? 
bare mtp det med gavebåndet.. typisk for en pre-pubertal gutt å gjøre / si liksom men ikke en voksen mann

Anonymkode: 3fd63...b65

Hehe nei, hadde god jobb osv.

Anonymkode: 7303d...890

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det er før puberteten er det ok i mine øyne

Anonymkode: 60af3...1a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Ehh menn på førti år og nakenhet med jenter på ti år, noe annet er gammeldags?? 

Anonymkode: 7303d...890

Hav mener du med denne setningen? Her er det ikke snakk om hvilken som helst mann men en mann som har ansvar for barnet. "Gammeldags" refererer til det andre innlegget som mener det er kun fostermor som skal lære bort slikt.

Anonymkode: 6d50c...307

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så lenge det er før puberteten er det ok i mine øyne

Anonymkode: 60af3...1a2

Eeeh nei. Hørt om pedofile..? 

Anonymkode: 1b0ac...7a6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

NEI, ikke greit! Godt du nektet, hvem vet hva han hadde tillatt seg videre hvis du hadde latt deg skremme til å gjøre slike ting han ba om. Fy f.

Anonymkode: e1885...14d

Dette har du ikke noe som helst grunnlag for å spekulere om. Her blir du usaklig og tegner fanden på veggen.

Anonymkode: 6d50c...307

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du kan konkludere med at dette ikke greit!

 

Anonymkode: 3fd63...b65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Eeeh nei. Hørt om pedofile..? 

Anonymkode: 1b0ac...7a6

Så voksne skal ikke vaske barn på grunn av redsel for pedofili? Heller ikke foreldre/barnehageansatte og andre med omsorgsansvar for barnet?

Anonymkode: 6d50c...307

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hav mener du med denne setningen? Her er det ikke snakk om hvilken som helst mann men en mann som har ansvar for barnet. "Gammeldags" refererer til det andre innlegget som mener det er kun fostermor som skal lære bort slikt.

Anonymkode: 6d50c...307

Men menn som ikke jeg kjente godt, følte jeg ble veldig merkelig at skulle lære meg det. 

 

Anonymkode: 7303d...890

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så voksne skal ikke vaske barn på grunn av redsel for pedofili? Heller ikke foreldre/barnehageansatte og andre med omsorgsansvar for barnet?

Anonymkode: 6d50c...307

Jeg var i starten av puberteten Når jeg gikk i femte klasse! Hadde hår på kroppen og begynt å få former. 

Anonymkode: 7303d...890

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Eeeh nei. Hørt om pedofile..? 

Anonymkode: 1b0ac...7a6

Er veldig voldsomt å koble det til pedofili. Han er en fosterfar og det med manglende opplæring innen hygiene er vanlig for barn under barnevernet. Skjønner at han bare skulle sjekke- men han har nok undervurdert alderen (tenkt på henne som et barn fremfor en pre-teen ungdom). 

Anonymkode: 0501b...bf0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så voksne skal ikke vaske barn på grunn av redsel for pedofili? Heller ikke foreldre/barnehageansatte og andre med omsorgsansvar for barnet?

Anonymkode: 6d50c...307

Hvis du ikke klarer å se forskjellen på en fosterfar som tvinger fosterbarnet sitt til å stå naken og vaske seg foran han og en barnehageansatt som hjelper ett lite barn med enkelt stell setter jeg virkelig spørsmål ved grensesettingen din. 

En såpass stor unge kan man faktisk snakke med og forklare 

Anonymkode: 1b0ac...7a6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Overhodet ikke greit!! Om han oppriktig var bekymret for hygiene burde han snakket med kona si og bedt henne om å ta det med deg. 

Anonymkode: 46a5f...8a8

Hvorfor mener du koner/kvinner er mer egnet til å følge opp barns hygiene enn fedre/menn?

Anonymkode: 6d50c...307

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er veldig voldsomt å koble det til pedofili. Han er en fosterfar og det med manglende opplæring innen hygiene er vanlig for barn under barnevernet. Skjønner at han bare skulle sjekke- men han har nok undervurdert alderen (tenkt på henne som et barn fremfor en pre-teen ungdom). 

Anonymkode: 0501b...bf0

Barnevern? Bodde jo i fosterhjem, var ikke pga omsorgssvikt jeg bodde i fosterhjem. Var helt andre grunner. Jeg kom fra et normalt hjem. 

Anonymkode: 7303d...890

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...