Gå til innhold

Noe sinnsykt merkelig skjedde i natt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min mottok en melding fra meg i natt, nøyaktig klokken 02.11. Jeg har et dobbeltnavn og jeg er lagret på telefonen hans som det. Han har ingen andre kontakter med det navnet, og den som har et navn som ligner sendte sist han sist melding i april. I meldingen sto det kort fortalt at jeg hadde fått en sjokkbeskjed som handlet om familien min og en ukjent søster som liksom skal være 20 år eldre enn meg. Jeg har aldri hatt mistanker eller hørt noe som skal tyde på at jeg skal ha en ukjent søster. 

Men mysteriet her er at jeg var på nattevakt i natt. Jeg pleier å ha telefonen min med i avdelingen og legge den på en fast plass men denne natten la jeg den igjen i garderobeskapet(som er låst og som jeg vet jeg låste) Bare jeg har nøkkel og de hadde jeg på meg under hele vakten. Jeg la altså telefonen min ifra meg kl 23 og kikket ikke på den før litt over 05. Jeg har ingen slik melding sendt til kjæresten på telefonen min. 

Ingen i familien min har mottatt noen lignende meldinger. Hva i alle dager?

Anonymkode: 385b0...441

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes sider hvor du kan sende tulle sms. Men den der var jo ikke morsom en gang....

Anonymkode: 83751...f15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo an å sende melding fra sånn tulletjeneste der man bare skriver et navn.

Anonymkode: 1d0a6...cd8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meld det som svindel. 

Anonymkode: 83751...f15

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok en form for scam, synes det høres mer sannsynlig ut enn at noen skal ha tatt seg inn på din telefon og skrevet meldingen.

Anonymkode: 00299...ff0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen ha byttet om navn på hans tlf? Ingen penger å tjene på dette, så svindel tror jeg ikke det er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo se om det er ditt telefonnummer selv om det er lagret sånn og sånn, har du sjekket? 

Hadde det ikke vært for at du sier den var låst inne hele natten så hadd jeg trodd det var noen på jobben din som "tullet" med deg. Rare greier!

Anonymkode: d1fb8...60e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, AnonymBruker said:

Kjæresten min mottok en melding fra meg i natt, nøyaktig klokken 02.11. Jeg har et dobbeltnavn og jeg er lagret på telefonen hans som det. Han har ingen andre kontakter med det navnet, og den som har et navn som ligner sendte sist han sist melding i april. I meldingen sto det kort fortalt at jeg hadde fått en sjokkbeskjed som handlet om familien min og en ukjent søster som liksom skal være 20 år eldre enn meg. Jeg har aldri hatt mistanker eller hørt noe som skal tyde på at jeg skal ha en ukjent søster. 

Men mysteriet her er at jeg var på nattevakt i natt. Jeg pleier å ha telefonen min med i avdelingen og legge den på en fast plass men denne natten la jeg den igjen i garderobeskapet(som er låst og som jeg vet jeg låste) Bare jeg har nøkkel og de hadde jeg på meg under hele vakten. Jeg la altså telefonen min ifra meg kl 23 og kikket ikke på den før litt over 05. Jeg har ingen slik melding sendt til kjæresten på telefonen min. 

Ingen i familien min har mottatt noen lignende meldinger. Hva i alle dager?

Anonymkode: 385b0...441

Det er mulig å gjøre slik at navn kommer opp i stede for nummer selv om det ikke er lagret på kontaktliste. Det fremstår ikke noe merkelig eller paranormalt med det du skriver annet enn at det føles som du blir utsatt for svindel.

Anonymkode: 08b14...a45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig opplegg… Hvem ville skrevet noe sånt?

Anonymkode: 8a101...49d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du funnet ut mer av mysteriet TS? Ble nysgjerrig jeg!

Anonymkode: d1fb8...60e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er så merkelig?

 den som har et navn som ligner sendte sist han sist melding i april.

Det samme skjedde igjen. 

Anonymkode: 8a4f2...3ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

den som har et navn som ligner sendte sist han sist melding i april.

Dette er altså samme navnet som ligner som har sendt feil igjen. Jeg ser ikke det merkelige som har skjedd. Søster og alt er ikke deg.

 

Anonymkode: 8a4f2...3ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan få misbrukt telefonnummeret sitt av svindlere, og det virker som det kanskje er det som har skjedd her? Men hva hensikten skulle være her, forstår jeg ikke, annet enn å skremme/uroe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...