AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #1 Del Skrevet 29. juli 2021 Jeg har lenge gruet meg til denne dagen. Ikke bare fordi det er min første bursdag uten deg, men det er også ett år siden siste gang jeg så deg. På min bursdag. Du var så frisk. Ingen visste at du om en uke skulle bli hentet av ambulanse. Ingen visste heller at du er død om 12 dager. Takk gud for at vi ikke visste det. Den dagen ville nok ha blitt ganske mye annerledes da. Da ville jeg heller hatt fokus på deg og ikke på meg og min bursdag. Nå skjønner jeg hvorfor vi ikke vet noe om fortiden. Vi satt å snakket om gamle dager. Dine jobber og minner med dine foreldre, dine barn og barnebarn. Vi snakket også om hvor godt det var å besøke deg. Våre gåturer vi hadde. Det var alltid stas å gå med deg til butikken. Vi fikk alltid noe godt. De stille stundene hvor vi bare satt ute på terrassen din. Vi trengte ikke alltid snakke. Vi kunne se de som styra og ordna i nabolaget ditt. Vi kunne se på hverandre og begynne å le. Du visste akkurat hva jeg lo av uten å måtte spørre. Du lo alltid av den tørre humoren min. Jeg hører latteren så godt enda. I familieselskaper, så ser jeg alltid for meg hva du ville sagt. Jeg ser alltid for meg at du ler når noe morsomt blir sagt. Jeg føler så sterkt din nærhet, men jeg savner den fysiske nærheten. Jeg vil se du ler og jeg vil høre det du sier. Jeg vet det var den siste gangen 29. Juli 2020 ❤️ Savner deg uendelig mye❤️ Anonymkode: 3ffd9...06c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå