Gå til innhold

Å bli utestengt fra vennegjengen «bursdag»


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hjelper ikke å irettesette slike folk, de skjønner det ikke. Her må målet være å få henne til å føle skyld og skam!

Skriv:

"Hei! Ser du hadde en hyggelig bursdagsfeiring. Jeg må innrømme at jeg ble veldig lei meg av at jeg ikke var invitert. Kanskje er det jeg som har misforstått relasjonen vår, og at vi ikke er så nære som jeg trodde. Det er helt i orden at du ikke kommer i dåpen til ........, da vi uansett bare ønsker familie og nære venner. Hilsen......"

Så svarer du aldri på noe fra henne igjen! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unika skrev (46 minutter siden):

Hjelper ikke å irettesette slike folk, de skjønner det ikke. Her må målet være å få henne til å føle skyld og skam!

Skriv:

"Hei! Ser du hadde en hyggelig bursdagsfeiring. Jeg må innrømme at jeg ble veldig lei meg av at jeg ikke var invitert. Kanskje er det jeg som har misforstått relasjonen vår, og at vi ikke er så nære som jeg trodde. Det er helt i orden at du ikke kommer i dåpen til ........, da vi uansett bare ønsker familie og nære venner. Hilsen......"

Så svarer du aldri på noe fra henne igjen! 

Jeg er ikke helt enig. Slike mennesker skjønner ikke at de har gjort noe galt uansett. 

Anonymkode: 916d8...c4c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ærlig talt ja, å avinvitere er barnslig! 

Anonymkode: 17c65...c3f

Men å være en drittkjerring som ekskluderer på bursdagsfesten, for så å være frekk nok til å troppe opp i dåp, det er ok?? Jeg blir innimellom helt lamslått over logikken til enkelte her inne!

Anonymkode: 49321...255

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er ikke helt enig. Slike mennesker skjønner ikke at de har gjort noe galt uansett. 

Anonymkode: 916d8...c4c

Det kan godt hende, men da fremstår i hvertfall ikke TS som ufin. Hvis hun likevel ikke skjønner det, er det jo greit at hun oppfatter TS som høflig i hvert fall, så kanskje ikke hun slenger mer dritt/lager drama blant de andre venninnene til TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Men å være en drittkjerring som ekskluderer på bursdagsfesten, for så å være frekk nok til å troppe opp i dåp, det er ok?? Jeg blir innimellom helt lamslått over logikken til enkelte her inne!

Anonymkode: 49321...255

Eh da anser vel hun andre henne ikke som like god venn da. Jeg blir også det, drøss av hevngjerrige IG barnslige folk på dette forumet. Jeg inviterer utfra hvem jeg vil ha, om noen ikke inviterer meg tilbake så Blir jeg da ikke sur for det og trekker tilbake invitasjonen jeg har gitt

Anonymkode: 17c65...c3f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Eh da anser vel hun andre henne ikke som like god venn da. Jeg blir også det, drøss av hevngjerrige IG barnslige folk på dette forumet. Jeg inviterer utfra hvem jeg vil ha, om noen ikke inviterer meg tilbake så Blir jeg da ikke sur for det og trekker tilbake invitasjonen jeg har gitt

Anonymkode: 17c65...c3f

En dåp er ikke det samme som en bursdag. Men jeg tror du er veldig ung, rett og slett. Du høres utrolig usympatisk ut.

Anonymkode: 49321...255

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 2021-7-29 den 11.49):

Oppdaget nylig at flere venninner har vært på 30 årsdag til ei «nær venninne» av meg. Det ble som jeg fryktet at alle var invitert uten meg og det gjør så vondt. Har i tillegg invitert vedkommende flere ganger da vi er gamle barndomsvenner og hun har sagt nei hver gang fordi hun er for opptatt, pusser opp, er på ferie, eller er så opptatt men andre har hun muligheten til å møte. Er så glad i henne og hun er verdens snilleste men hun må jeg si er litt falsk når hun snakker nedsettende om folk så legger hun ut bilder av de på sosiale medier og forteller hvor glad hun er i de etterpå.. Har mistet moren min og jeg har trengt venner men har ingen gode.. Hun har vært klar over at jeg har vært veldig lei meg og kontaktsøkende men har ikke vært der en eneste gang! Har også fått barn og har ikke vært mer innom en en gang. Sitter bare å gråter nå, er så lei meg for måten jeg har blitt behandlet på og jeg skjønner ikke hvorfor. 
 

jeg har barn, hus og alt i orden mens denne gjengen har ikke det. Men kan ikke forstå at det er det som er problemet. Det er så vondt å bli utestengt, ikke invitert og utelatt. Det gjør så vondt. Jeg psyket meg skikkelig opp i sommer og sendte henne en melding å spurte henne om hun ikke hadde lyst til å møte meg grunnet at hun aldri hadde tid til meg, og da fikk jeg den fine meldingen tilbake om at jeg var en av hennes nærmeste venner og at jeg var så fantastisk osv, og at vi måtte sees snart.. Men det er jo bare tull😢 

Jeg har invitert vedkommende på dåp til datteren min og jeg merker at jeg ikke har lyst lengre. Å bli utelatt fra 30 årsdag og aldri bli invitert på noe gjør for vondt. 
 

jeg begynte faktisk å grine i går kveld når jeg så alle som var til henne og alle som hygget seg mens jeg satt hjemme. Jeg føler meg dum som har sendt henne så mange snaps, invitert henne på alt, gitt av meg selv og gjort alt jeg kan for å ha en relasjon med henne. Hun sitter sikkert å ler av meg å forteller hvor desperat jeg er etter kontakt til resten av vennegjengen og de tar heller ingen kontakt med meg lengre. 
 

Trodde aldri jeg skulle bli så mei meg av dette, men jeg ble faktisk helt knust. Hva tenker dere? Beholde henne, eller kaste henne? 

Anonymkode: 276e5...22d

Gjennom et langt liv lærer man at venner kommer og går, familie er det stabile (på godt og vondt). Venner som ikke oppfører seg som venner, glem de, gå heller videre med ditt eget liv. 

Anonymkode: 78841...1f8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

En dåp er ikke det samme som en bursdag. Men jeg tror du er veldig ung, rett og slett. Du høres utrolig usympatisk ut.

Anonymkode: 49321...255

Skjerp deg!

Anonymkode: 17c65...c3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ts, hu har sikkert sett de utallige trådene du har skrevet her på kg den siste tiden om samme venninne og derfor valgt å ikke invitere deg!

Anonymkode: 80f0c...70c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får empati og forståelse,men da jeg forklarte KG at jeg aldri har vært invitert i selskap eller fest (bursdag, jul) med jevnaldrede, fikk jeg høre at det var min egen feil. 10 år gammel begynte dette. 

Anonymkode: 06b6f...bc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv

Hei TS 😊  Jeg har også et forslag til en melding,- hvor du avinviterer på en mer indirekte måte,- så hun ikke skal snakke dritt om deg til de andre " vennene ?" Men heller sitte der med skamma sjøl og du har ryggen fri.  

Kjære " Eva" 

Det var trist å ikke bli invitert i 30- årslaget ditt, da vi har fulgt hverandre siden barneskolen. Så ja,jeg ble litt lei meg. Likevel forstår jeg at mennesker tar stier som bringer en i forskjellige retninger etterhvert. Det er vel DER du og jeg  har kommet ; til et veiskille. Glad for barneårene vi hadde. ❤ Forstår godt dersom du ikke kommer i dåpen til xxx. Det går helt fint,ikke tenk på det 😊

Jeg ønsker deg alt godt for fremtiden. Party on! 💃

Mvh Trude. 

( personlig ville jeg ghostet  ,ikke sendt melding heller...og om hun dukket opp i dåpen, så ville jeg frydet meg over at det var siste gang jeg så henne, - falske merra.  ) 

 

Endret av Skogsalv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2021-7-29 den 11.49):

Oppdaget nylig at flere venninner har vært på 30 årsdag til ei «nær venninne» av meg. Det ble som jeg fryktet at alle var invitert uten meg og det gjør så vondt. Har i tillegg invitert vedkommende flere ganger da vi er gamle barndomsvenner og hun har sagt nei hver gang fordi hun er for opptatt, pusser opp, er på ferie, eller er så opptatt men andre har hun muligheten til å møte. Er så glad i henne og hun er verdens snilleste men hun må jeg si er litt falsk når hun snakker nedsettende om folk så legger hun ut bilder av de på sosiale medier og forteller hvor glad hun er i de etterpå.. Har mistet moren min og jeg har trengt venner men har ingen gode.. Hun har vært klar over at jeg har vært veldig lei meg og kontaktsøkende men har ikke vært der en eneste gang! Har også fått barn og har ikke vært mer innom en en gang. Sitter bare å gråter nå, er så lei meg for måten jeg har blitt behandlet på og jeg skjønner ikke hvorfor. 
 

jeg har barn, hus og alt i orden mens denne gjengen har ikke det. Men kan ikke forstå at det er det som er problemet. Det er så vondt å bli utestengt, ikke invitert og utelatt. Det gjør så vondt. Jeg psyket meg skikkelig opp i sommer og sendte henne en melding å spurte henne om hun ikke hadde lyst til å møte meg grunnet at hun aldri hadde tid til meg, og da fikk jeg den fine meldingen tilbake om at jeg var en av hennes nærmeste venner og at jeg var så fantastisk osv, og at vi måtte sees snart.. Men det er jo bare tull😢 

Jeg har invitert vedkommende på dåp til datteren min og jeg merker at jeg ikke har lyst lengre. Å bli utelatt fra 30 årsdag og aldri bli invitert på noe gjør for vondt. 
 

jeg begynte faktisk å grine i går kveld når jeg så alle som var til henne og alle som hygget seg mens jeg satt hjemme. Jeg føler meg dum som har sendt henne så mange snaps, invitert henne på alt, gitt av meg selv og gjort alt jeg kan for å ha en relasjon med henne. Hun sitter sikkert å ler av meg å forteller hvor desperat jeg er etter kontakt til resten av vennegjengen og de tar heller ingen kontakt med meg lengre. 
 

Trodde aldri jeg skulle bli så mei meg av dette, men jeg ble faktisk helt knust. Hva tenker dere? Beholde henne, eller kaste henne? 

Anonymkode: 276e5...22d

jeg er mann samme alder som deg og føler med deg, skulle ønske jeg kunne gitt deg en klem, det høres ikke greit ut. Har opplevd det samme selv og opplever det som vondt, men jeg gir bare faen nå

Anonymkode: 299b7...f5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 30.7.2021 den 2.27):

Ts her 

Føler det blir veldig feil å ha henne i dåpen til datteren min, men invitasjonen er sendt for over 2 måneder siden og hun ble «så glad for å bli invitert»
 

Har virkelig ikke lyst å ha henne i dåpen til sønnen min. Har lyst å skrive noe til henne men er redd for å angre, 


 

Anonymkode: 276e5...22d

Er du ikke helt sikker på hva slags kjønn babyen din har? Det bør du i så fall finne ut av før dåpen så du kan opplyse presten om navn…

Endret av Lorieen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og denne damen er i 30 årene? Skulle tro hun gikk på ungdomsskolen med den oppførselen der. Kutt henne ut eller konfronter henne med driten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...