Gå til innhold

Ville du operert nesen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hakeimplantat gjør ingenting med lengden! Det gjør noe med projeksjonen. 

Anonymkode: 8327c...56e

forfra ser det lenger ut. bare se på sofie elise når hun ser opp mot kamera. hele ansiktet ser lenger ut og androgynt, også på grunn av andre ting. men hakeimplantat skal man være forsiktig med. kjevestillling kan fikses på andre måter. kvinne skal ikke gå rundt å se ut som jay leno. 

Anonymkode: aa806...7fb

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Ikkemegigjen skrev (På 29.7.2021 den 11.48):

Om du hadde nesen min? Jeg er kvinne. 

1627551997486.jpg.d56e7043ddba83598256f34cc43972d8.jpg1627551928482.jpg.2a17683c309b8fbce471a3ff99c88349.jpg

Nei! Denne nesen er virkelig ikke gal. Ligner litt på min. Haha!

Har hatt perioder selv hvor jeg har tenkt jeg vil operere nesen, men så går det tid, så glemmer jeg det litt, og så går det over. Alle har vi komplekser, og jeg gjort et par små inngrep. Men husk - nesen sitter MIDT i fjeset ditt. Jævlig kjipt hvis det blir komplikasjoner.

Jeg tenker du skal være fryktelig misfornøyd før du velger å ta dette steget. Gi det et par år. Tenker du fortsatt på det og har veldig lyst, OG har råd (for Guds skyld ikke ta opp forbrukslån), så gjør du det, hvis det er det som føles rett for deg.

Anonymkode: 07905...322

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker said:

forfra ser det lenger ut. bare se på sofie elise når hun ser opp mot kamera. hele ansiktet ser lenger ut og androgynt, også på grunn av andre ting. men hakeimplantat skal man være forsiktig med. kjevestillling kan fikses på andre måter. kvinne skal ikke gå rundt å se ut som jay leno. 

SE har tatt kjeveoperasjon også.

Anonymkode: 8c52e...5db

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jo, det gjør det faktisk. Det definerer deg som en ekstremt utseendefiksert person. For det er jo det det handler om. Ikke om funksjon, men om det kosmetiske. 

Man trenger ikke være realitydeltaker eller influencer for å være utseendefiksert. Jeg kjenner mange som er som deg. Normale mennesker, sånn sett, men alle er veldig meg, meg, meg. 

Anonymkode: ef9b8...b35

En neseoperasjon definerer ikke meg som person, å hevde noe slikt viser bare hvor sort/hvitt enkelte tenker. At du hevder at jeg er «ekstremt utseendefiksert» gjør meg ingenting, det er din mening og den skal du få lov til å ha, men jeg vet hvem jeg er og hva jeg står for, så får fremmede som ikke kjenner meg tenke hva de vil. For øvrig, en som ikke bruker sminke eller farger håret, syns nok at de som gjør det også er forfengelige. 

Anonymkode: 0a797...ee2

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

En neseoperasjon definerer ikke meg som person, å hevde noe slikt viser bare hvor sort/hvitt enkelte tenker. At du hevder at jeg er «ekstremt utseendefiksert» gjør meg ingenting, det er din mening og den skal du få lov til å ha, men jeg vet hvem jeg er og hva jeg står for, så får fremmede som ikke kjenner meg tenke hva de vil. For øvrig, en som ikke bruker sminke eller farger håret, syns nok at de som gjør det også er forfengelige. 

Altså, du operere nesen fordi du vil se bedre ut, ikke fordi nesen ikke fungerer til formålet. Selvsagt er du utseendefiksert da. Noe annet blir jo bare latterlig å påstå. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Altså, du operere nesen fordi du vil se bedre ut, ikke fordi nesen ikke fungerer til formålet. Selvsagt er du utseendefiksert da. Noe annet blir jo bare latterlig å påstå. 

Jeg bryr meg om utseendet mitt, har aldri hevdet noe annet, men ekstremt utseendefiksert er jeg ikke. En neseoperasjon gjorde ikke at jeg ble mer forfengelig og begynte å bruke mer tid på utseende. Valgte å ta neseoperasjon og bruker ikke mer energi på å tenke på operasjonen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Forstår heller ikke hvorfor noen skal legge seg borti valg andre tar for seg selv og å hevde masse ting om folk de ikke kjenner. Er for øvrig mot reklame for kosmetiske og kirurgisk inngrep og støtter ingen bloggere som påvirker unge folk til å legge seg under kniven.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

SE har tatt kjeveoperasjon også.

ja hun ser ikke ut etter disse. noen kvinner er bedre med liten kort hake

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg synes du har en perfekt fin nese og forstår ikke hva du eventuelt skulle operert?

Anonymkode: b607b...cc7

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Nesen din er sånn som jeg hadde pekt på og sagt til kirurgen "sånn nese vil jeg ha".

Ikke operer den! 

Anonymkode: 7055b...a64

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Trøst

Du har en fin nese, hvorfor vil du operere den? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 30.7.2021 den 22.08):

Ja, jeg forstår ikke hvorfor noen er så imot plastisk kirurgi. Et voksent, oppegående menneske kan selv avgjøre hva som er bra for en, man er ikke et dårlig menneske som trenger psykologhjelp fordi man vurderer en kosmetisk operasjon. 

Er det ikke ufattelig kjipt å operere seg til noe man ikke er da? Du svindler/lurer en eventuell partner trill rundt. Barna dine vil uansett få nesen du hadde FØR du opererte. Og hva skal du si til dem da? "Jammen vennen min, du er jo så fin som du er"?? Dette er arven og genene dine. Jeg syns ufattelig synd på eventuelle barn som Sophie Elise og Isabel Raad får, da de to damene har gjennomgått så ufattelig mye plastisk kirurgi at ungene ikke kommer til å ligne på dem i det hele tatt. Og kommer til å gjennomgå de usikre tenårene, vel vitende om at mødrene deres syns de er stygge og burde operere seg. 

Anonymkode: 6cadd...06b

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Nesen din operert, ville blitt for liten og ikke passet til ansiktet ditt 🙂 Jeg sier det i neste mening. Du har allerede en liten og nett nese som passer godt til ansiktet ditt. 

Anonymkode: dcaea...664

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nesen din operert, ville blitt for liten og ikke passet til ansiktet ditt 🙂 Jeg sier det i neste mening. Du har allerede en liten og nett nese som passer godt til ansiktet ditt. 

Rettelse: Jeg sier det i beste mening. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
2 hours ago, AnonymBruker said:

Er det ikke ufattelig kjipt å operere seg til noe man ikke er da? Du svindler/lurer en eventuell partner trill rundt. Barna dine vil uansett få nesen du hadde FØR du opererte. Og hva skal du si til dem da? "Jammen vennen min, du er jo så fin som du er"?? Dette er arven og genene dine. Jeg syns ufattelig synd på eventuelle barn som Sophie Elise og Isabel Raad får, da de to damene har gjennomgått så ufattelig mye plastisk kirurgi at ungene ikke kommer til å ligne på dem i det hele tatt. Og kommer til å gjennomgå de usikre tenårene, vel vitende om at mødrene deres syns de er stygge og burde operere seg. 

SE har fått så mye selvtillit gjennom operasjonene sine at hun kommer til å være sterk nok til å støtte barnet sitt hvis det ligner på henne før-op. IR kommer til å være strålende fornøyd hvis hun får sønner som arver hennes trekk.  Min teori!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 1.8.2021 den 13.50):

Jeg svindler ingen, gjorde også veldig lite med nesen min så endringen er ikke så stor. Kommer aldri til å snakke om neseoperasjonen min og det er ikke noe jeg kommer til å fortelle til mine fremtidige barn, og er heller ikke redd for at barna mine skal få min nese. Skulle ønske jeg ikke hadde tatt operasjon da endringen var liten og jeg ikke syns nesen min var så ille før operasjonen, men jeg tok ingen skade av operasjonen og jeg dømmer ingen som velger seg å legge under kniven etter nøye vurdering. Igjen, de fleste er ikke som SE, men voksne oppegående mennesker.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...