Gå til innhold

Ville du operert nesen?

Anbefalte innlegg

Fløff
Ikkemegigjen skrev (4 timer siden):

Jeg bare føler den er for lite feminin og lang (ut i lufta) fra siden. Også at den er for rett. Skulle ønske den hadde litt svai for da hadde den nok sett mer feminin og søt ut, istedenfor sånn heksenese som er sånn jeg ser på nesen min😅

Men er glad det er så mange her som mener den ser grei nok ut. Jeg hadde faktisk trodd folk mente den var for lang og maskulin. Kanskje jeg ikke skal operer likevel 🙂

Jeg tror helt ærlig du får et ganske kjipt resultat altså.

De «små søte» opererte nesene ser litt for Michael Jackson ut. Du kommer til å angre helt sikkert.

Og de sjuke forslagene om å legge implantater - noe du ikke spurte om - er mildt sagt ganske drøye. Du trenger ingemting i ansiktet ditt, du er kjempefin.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Klassisk tilfelle der man ikke har problem og leter. 

Anonymkode: f1b49...11e

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Er du mann eller kvinne?

Anonymkode: 9ea7d...4de

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Nei, men ville gjort noe med haka. 

Anonymkode: ef9b8...b35

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Crobern

Nei! 
Men ut i fra bildene du har lagt ut, så ville jeg ha gjort noe med de svarte merkene i ansiktet🙈🙈

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Det ville jeg absolutt ikke gjort, nesen din er kjempefin! Neseoperasjoner er den kosmetiske operasjonen flest blir misfornøyd med etterpå, så jeg ville ikke operert nesen min dersom den ikke er påfallende stygg. Og din er helt normal og fin. 

Anonymkode: 3ef8f...90f

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Blondie65

Nei, TS, det ville jeg aldri gjort med en sånn nese.

Du må være så snill og ikke sammenligne deg med alle mulige tullinger som forteller deg at du må fikse på ting. Det er bare tull.

Det kan finnes gode grunner til å foreta operasjoner. Dette er f.eks. når ansiktet er helt skjevt, nesen er brukket, man har ekstremt tunge øyelokk eller digre poser under øynene. Eller selvsagt hvis man har ødelagt ansikt etter en ulykke. 

Men du skaper et problem og et behov der det ikke finnes.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Er man veldig misfornøyd med nesen sin og går rundt og er miserable pga den så syns jeg man skal gjøre noe med det. Jeg har selv utført neseoperasjon og syns i etterkant at «før-nesen» min ikke var så ille likevel, men jeg hadde vurdert neseoperasjon i flere år og valget var gjennomtenkt. Skulle ønske i dag at jeg ikke hadde tatt en neseoperasjon, men det er ikke noe jeg kan gjøre noe med nå og jeg er glad for at nesen min ser helt vanlig ut.

Anonymkode: 0a797...ee2

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Ikkemegigjen skrev (6 timer siden):

Jeg bare føler den er for lite feminin og lang (ut i lufta) fra siden. Også at den er for rett. Skulle ønske den hadde litt svai for da hadde den nok sett mer feminin og søt ut, istedenfor sånn heksenese som er sånn jeg ser på nesen min😅

Men er glad det er så mange her som mener den ser grei nok ut. Jeg hadde faktisk trodd folk mente den var for lang og maskulin. Kanskje jeg ikke skal operer likevel 🙂

Nesen din har jo litt svai, den er jo ikke helt rett.

Nesen din er helt normal og skal ikke opereres!

Anonymkode: 75a35...890

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Ditt eget valg, ingen andres.

Generelt sett er jeg for plastisk kiurgi hvis det bedrer livet til vedkommende.

Anonymkode: 29223...87e

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Ditt eget valg, ingen andres.

Generelt sett er jeg for plastisk kiurgi hvis det bedrer livet til vedkommende.

Ja, jeg forstår ikke hvorfor noen er så imot plastisk kirurgi. Et voksent, oppegående menneske kan selv avgjøre hva som er bra for en, man er ikke et dårlig menneske som trenger psykologhjelp fordi man vurderer en kosmetisk operasjon. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Fin nese 👃 

Anonymkode: 17575...f1c

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anonymus Notarius

Nei. Du har en fin, normal nese.

Sier meg enig i at opererte neser ofte ser Michael Jackson-aktige ut. Oppstoppernese er søtt hvis man har det fra naturens side, ikke hvis man har operert den slik.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nesen din er super, det ser ut for meg som at det er haken din skaper ubalanse. Jeg har operert både nese og hake (nesen først) og selv om nesen isolert sett ble mye bedre etter operasjon, er det hakeimplantatet som virkelig gjorde en positiv endring i utseendet. Dessuten er hakeimplantat en mye billigere og mindre komplisert operasjon. 

Anonymkode: 8327c...56e

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 29.7.2021 den 17.38):

Nei, men jeg hadde veldig lik profil som deg, og jeg satte inn hakeimplantat. Det ble kjempefint! Kirurgen min sa at en del tror det er nesa som er "problemet", men det er egentlig haken som er litt liten. 

Anonymkode: bd68e...c06

Der handler om positur, ikke størrelse. For lang hake er maskulint. 

Anonymkode: aa806...7fb

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Der handler om positur, ikke størrelse. For lang hake er maskulint. 

Anonymkode: aa806...7fb

Hakeimplantat gjør ingenting med lengden! Det gjør noe med projeksjonen. 

Anonymkode: 8327c...56e

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Blondie65
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ja, jeg forstår ikke hvorfor noen er så imot plastisk kirurgi. Et voksent, oppegående menneske kan selv avgjøre hva som er bra for en, man er ikke et dårlig menneske som trenger psykologhjelp fordi man vurderer en kosmetisk operasjon. 

Jeg er i mot plastisk kirurgi fordi det skaper et behov der det ikke finnes. De eneste som blir virkelig lykkelig av dette skapte behovet er kirurgene som håver inn penger på helt unødvendige operasjoner.

Når vi også vet at noen av de som begynner med plastiske operasjoner fortsetter i det uendelige fordi de finner andre innbilte behov for korreksjoner og dermed bare fortsetter og fortsetter å ødelegge seg selv i jakten på det perfekte, er det ikke lett å påstå at plastiske operasjoner er noe å anbefale.

Vi har et par veldig gode eksempler på plastikkoperasjon avhengige personer innenfor influencer verdenen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Nei, man er ikke det.

Jeg er FOR alt som gjør livet til folk lettere, det ER mange som sliter med eks stor nese, digre poser unger øyne, bryst o,l -hvorfor skal ikke de få rette på noe som gir de bedre livskvalitet?  

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Blondie65 skrev (3 minutter siden):

Jeg er i mot plastisk kirurgi fordi det skaper et behov der det ikke finnes. De eneste som blir virkelig lykkelig av dette skapte behovet er kirurgene som håver inn penger på helt unødvendige operasjoner.

Når vi også vet at noen av de som begynner med plastiske operasjoner fortsetter i det uendelige fordi de finner andre innbilte behov for korreksjoner og dermed bare fortsetter og fortsetter å ødelegge seg selv i jakten på det perfekte, er det ikke lett å påstå at plastiske operasjoner er noe å anbefale.

Vi har et par veldig gode eksempler på plastikkoperasjon avhengige personer innenfor influencer verdenen.

For en del mennesker er det et behov som virkelig finnes, det er med på å redde liv vil jeg påstå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Blondie65
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

For en del mennesker er det et behov som virkelig finnes, det er med på å redde liv vil jeg påstå.

Jeg har allerede definert i et tidligere innlegg hva jeg mener er reelle behov. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...