Gå til innhold

Ville du vært utro?


Gjest Kwest

Anbefalte innlegg

Gjest Kwest

Dette er helt hypotetisk. Jeg er for tiden singel og har aldri vært utro. Dette er som sagt bare et hypotetsisk spørsmål. Er ikke ute etter innrømmelser.

Men hvis du hadde hatt mulighet til å være utro, helt uten konsekvenser for ingen vil noensinne finne det ut. Det er helt garantert.

Ville du da vært utro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er et tillitsbrudd, så var jeg i et godt forhold, ville jeg ikke vært utro. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Jeg har vært utro i mitt forrige forhold men jeg tok konsekvensen og gikk. Nå har jeg vært gift  i over 10 år (med han jeg var utro med) og ville ikke vært utro selv under de forutsetninger du lister opp TS. For meg er ikke utroskap bare et tillitsbrudd ovenfor partneren men det ødelegger også totalt noe inni meg. Jeg elsker min mann og ønsker ikke sex med noen andre enn ham. 

Anonymkode: 1eb1c...6c7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg ville vite det. 

Anonymkode: dd762...6aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg hadde ikke klart å gjøre det mot noen! 

Anonymkode: 6a37c...13b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var utro da jeg var 20, er 32 nå og svaret er enkelt nei. Jeg ble aldri «fersket» men vil aldri aldri aldri føle meg så bedriten igjen uansett årsaken til at jeg var utro. 

Anonymkode: ec7f1...eb2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære har ereksjonsproblemer, og sex med penetrering har ikke vært aktuelt på flere år. Jeg har fantasert om å være utro og ha et skikkelig knull, men regner med at når alt kommer til stykket så vil jeg trekke meg.

Så jeg vil si ja, men kommer til å ende med nei 🙂

Anonymkode: 31c39...30a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørs med hvem.... Nabomannen NEI TAKK

Damiano David derimot......

Anonymkode: 9b6b3...201

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ærlige svaret: ja. 

Jeg kunne aldri vært det, på grunn av skammen og skyldfølelsen. Men jeg må innrømme at jeg gjerne skulle ha opplevd hvordan det hadde vært og vært med en annen mann ja, etter 35 år med samme partner. 

Anonymkode: 32d1b...233

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei.
Har vært utro før i tidligere forhold, for over 15 år siden, ikke vært utro siden og vil ikke leve med slik dårlig samvittighet og skyldfølelse. Elsker man noen høyt nok, så setter man ikke forholdet på spill for litt spenning på si.

Anonymkode: 309b3...693

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ingen personlighetstrekk som kunne fått meg til å gjøre noe sånt. Synes det er helt fjernt at folk gjør det.

Anonymkode: ac2e0...6ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker. Har vært nær noen få ganger uten å selv ha tatt særlig initiativ til det, men alltid skydd unna i rimelig tid.

Kan ikke utelukke at noe hadde skjedd i rett (feil?) situasjon med alkohol innenbords. 

Anonymkode: e9c99...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...