AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #1 Del Skrevet 28. juli 2021 Vi ble kjent i 3.klasse på barneskolen og var bestevenner helt fram til vi begge begynte på ungdomsskolen. Den ene dagen etter vi hadde vært på kinoen sammen, kysset vi for første gang. ❤️Det var meg og han for alltid. Etter 7 år som kjærester, skjedde det meste forferdelige i mitt liv. Han fikk en alvorlig sykdom.😢 Det siste han sa til meg var "Jeg kommer alltid til å passe på deg, uansett hva, jeg elsker deg mer enn livet mitt, i mens han smilte.". De ordene kommer jeg aldri til å glemme og sitter fortsatt dypt inni hjertet mitt. Etter hans bortgang har jeg aldri hatt kjæreste, sex og heller ikke vært interessert i noen andre. Kommer ikke til å være det heller. Fordi jeg vet at det hadde vært meg og han. Har noen av dere vært i en lignende situasjon? 😕 Anonymkode: 799f2...c16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #2 Del Skrevet 29. juli 2021 Nei, heldigvis har jeg ikke det. Men synes det er trist at du ikke vil tillate deg selv å finne en ny mann og ev stifte familie, livet er langt om det blir ikke bedre for din avdøde eks at du begrenser ditt eget liv - du som har et liv. Anonymkode: ac0d2...928 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 30. juli 2021 #3 Del Skrevet 30. juli 2021 Ryddet for krenkende innlegg. _popcorn_, mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå