AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #1 Skrevet 28. juli 2021 Dette er viktig for dere som vurderer en tur til Tyrkia! Husk å si "I feel unwell" og ikke at dere er sick. Det kan visst misforstås, fikk jeg vite av en venninne 😄 Anonymkode: dd9d0...52c 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #3 Skrevet 1. august 2021 Athena79 skrev (På 2021-7-28 den 21.18): Takk for advarselen Bare hyggelig! Kjedelig å dra til Tyrkia også er det noen som vipper frem kjeppen mens man er kvalm eller febersyk.. Anonymkode: dd9d0...52c
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #4 Skrevet 1. august 2021 Jeg føler meg penis? Jeg føler penis? Hva skal egentlig "I feel dick" bety (for å oversette så det er på ett språk). Anonymkode: c59e4...4f4 2
Rosetun Skrevet 25. september 2021 #5 Skrevet 25. september 2021 Riktig at sick betyr penis ja. Men absolutt INGEN tyrkere som kan engelsk hadde reagert på det. og før du spør hvordan jeg vet det; jeg er halvt tyrkisk og snakker tyrkisk flytende. Så si «i feel sick» så mye du/dere bare ønsker når dere besøker tyrkia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå