Gå til innhold

Andre kvinner som ser for seg å aldri være i et forhold igjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Haha, jo, tror jeg har lest for mye på kg siden noen alltid skal mase om at alle kvinner kun liker de kjekkeste mennene. Så det var vel derfor jeg skrev det, men liker vel for det meste vanlige menn tror jeg. 

Anonymkode: 40a96...b1d

Hehe 😅 Skjønner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep, krenkende utsagn og avsporinger. 

- Matas, mod. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial

Jeg ønsker absolutt ikke å være singel, men reiser mannen fra meg så vil jeg bo på ett småbruk lengst inne i skogen og bare ha meg selv å tenke på… 

Orker ikke tanken på å måtte begynne på ny, bare tanken på Tinder gjør meg uvel🙈 nei da lever jeg heller ett ukomplisert liv alene🙈😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2021-8-2 den 18.54):

Hvis det er slik at noen av de slo og var voldelig, eller hadde alkoholproblemer, eller spilte vekk pengene dere hadde, så er det hans skyld, helt klart.

Hvis det er slik at du fant ut av at du kjedet deg i forholdet og at det var hans feil, så hjelper det ikke at du klager aldri så mye på at han er så kjedelig, det er faktisk din feil i så fall. Det var du som kjedet deg.

Eller sagt på en annen måte, at du opplevde det som at det var sider ved dine ekser som var feil betyr ikke nødvendigvis at det var det. Bare at du oppfattet det slik. Det kan i så fall forklare hvorfor du ikke nådde gjennom når du forsøkte å forklare at det var feil på eksene dine.

Anonymkode: b0d41...92f

Tidligere i tråden har jeg allerede sagt at jeg har funnet ut at fellesnevneren i mine forhold, er meg, og at jeg har tatt konsekvensen av det, og valgt å være alene. Så alt dette er et tilbakelagt kapittel. Jeg får ikke til langvarige forhold, ergo er det best å la det være.
Med tanke på at jeg har vært i forhold sånn ca 26 år til sammen, fordelt på fem-seks forhold, har jeg sikkert fått kvota mi 😁 

Anonymkode: 38250...032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er ung med vil ikke utsette meg for kjærlighetssorg igjen så forblir singel livet ut.

Anonymkode: 6a5bd...e99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...