jsm Skrevet 27. juli 2021 #1 Del Skrevet 27. juli 2021 Hei. Meg og kjæresten min løp for første gang med ny pulsklokke i dag. Det ble 4x4 på tredemølle. Vi skulle begge forsøke å ligge oss på rundt 80-90 prosent av makspulsen. Dette vil si mellom 174-184 i puls. Kjæresten min opplevde å komme opp i rød sone de siste 2 minuttene av hvert intervall. Hun nærmet seg makspulsen med andre ord. Hun løp med lav fart og svak helning. Hun sa derimot at hun ikke følte seg like sliten som hun brukte tidligere når hun løp intervaller. Hun hadde en fart på 9,0 av 20,0 på tredemøllen. Hun sa det var en enkel løpe økt, men reagerte jo da på pulsen. Hva kan dette fortelle oss? Vi har kjøpt pulsklokke for å målrette treningen bedre for å komme bedre i form. Vi er begge mosjonistløpere (foreløpig😁). Tusen takk for alle svar som måtte komme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkagenser Skrevet 27. juli 2021 #2 Del Skrevet 27. juli 2021 Har hun testet makspuls? Kan høres ut aom at hun har høyere makspuls enn det som ligger inne på klokka 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jsm Skrevet 27. juli 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 27. juli 2021 Den ble testet etterpå for å sjekke, men kanskje ikke på korrekt vis. Det ble gjort en spurt med det hun kunne med 2,5 stigning i ca 2 min. Pulsen kom på 192. Makspulsen skal være på 194 ifølge klokken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktualia Skrevet 27. juli 2021 #4 Del Skrevet 27. juli 2021 Bryststropp gir raskere og mer nøyaktig puls for intervalltrening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå