Gå til innhold

Kan noen gode mennesker be for kjæresten min som har fått kreft med spredning?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min som har hele livet foran seg, har fått kreft med spredning og situasjonen er alvorlig.

Ønsker noen her inne å be for han?

Takker fra hele mitt hjerte på forhånd💝

Anonymkode: 3d753...dbe

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kjæresten min som har hele livet foran seg, har fått kreft med spredning og situasjonen er alvorlig.

Ønsker noen her inne å be for han?

Takker fra hele mitt hjerte på forhånd💝

Anonymkode: 3d753...dbe

Jeg ber for ham. Jeg ber om at Gud kan hjelpe han og at det beste kan skje. Jeg ber også om at du skal få styrke til å komme gjennom denne perioden. Og fra et mer vitenskapelig synspunkt så er det viktig å huske på at medisinen hjelper langt flere nå enn den klarte tidligere. :) 💗

Anonymkode: ba0d8...060

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper ikke å be, men lykke til!

Anonymkode: d6077...3d3

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bedt. Husk også på at man kan fint leve med kreft på grunn av bedre behandlinger og medisiner nå, men jeg skjønner godt hvor hardt det må føles å få den beskjeden. Håper alt går bedre enn dere frykter ❤️

Anonymkode: c97d7...851

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bedt for han ❤️ Ber om at han skal bli frisk og leve et langt og godt liv. 
 

Håper han kan få medisiner og behandling. Jeg tror for øvrig at kosthold kan ha mye å si. Kanskje det kan hjelpe noe om han totalt legger om kostholdet til å være så «rent» som mulig? Medisiner er selvsagt førstepri, men mener at et sunt kosthold ikke kan skade (tvert imot).

Skal fortsette å be for han ❤️

Anonymkode: 9298c...73c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har bedt for han ❤️ Ber om at han skal bli frisk og leve et langt og godt liv. 
 

Håper han kan få medisiner og behandling. Jeg tror for øvrig at kosthold kan ha mye å si. Kanskje det kan hjelpe noe om han totalt legger om kostholdet til å være så «rent» som mulig? Medisiner er selvsagt førstepri, men mener at et sunt kosthold ikke kan skade (tvert imot).

Skal fortsette å be for han ❤️

Anonymkode: 9298c...73c

TS her

Jeg blir helt rørt av dere som ønsker å be for han💚

Jeg er helt enig med deg at et mest mulig rent kosthold er viktig nå, også riktig kosttilskudd og det å ha en sunn livsstil.

Anonymkode: 3d753...dbe

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff... 😢

Jeg ønsker dere begge håp og styrke i denne vanskelige tiden, og ber om at han vinner over kreften og blir frisk. 

Lykke til! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte han bli frisk og tro kan flytte fjell her. Viktig å tro eller vite at det går bra for han selv. 

 

Hva slags kreft eller hvor startet det?

Anonymkode: 4af74...0d9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her inne kan man legge inn bønner eller tenne lys :hjerte: Ber aldri til vanlig, men det kan i allefall ikke skade :hjerte:

Screenshot_20210708-171821_Google.jpg

Endret av Tradegy
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Måtte han bli frisk og tro kan flytte fjell her. Viktig å tro eller vite at det går bra for han selv. 

 

Hva slags kreft eller hvor startet det?

Anonymkode: 4af74...0d9

Tarmkreft.

Ts

Anonymkode: 3d753...dbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (12 minutter siden):

Her inne kan man legge inn bønner eller tenne lys :hjerte: Ber aldri til vanlig, men det kan i allefall ikke skade :hjerte:

Screenshot_20210708-171821_Google.jpg

Tusen takk for tipset,😊 Jeg har allerede vært inne og skrevet en bønn.

Ts

Anonymkode: 3d753...dbe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trist. Jeg ba nå. Håper det hjelper. Men lytt til dyktige leger også.

Anonymkode: a46bc...e5d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bedt om helbredelse og fysisk og psykisk styrke til å komme gjennom sykdommen. Har bedt om styrke, kraft og tålmodighet til alle hans pårørende. 

Har dere sjekket mulig behandling i utlandet? Jeg vet altfor lite om denne sykdommen, og det er sikkert mange useriøse (og kostbare) aktører der ute. Bare ville nevne det.. 
 

Ønsker dere alt godt. 
 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har bedt for kjæresten din, og for deg ❤️

Anonymkode: 525c2...1f3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker dere alt mulig godt :hjerte:

Jeg har hatt kreft med spredning selv, og nå er jeg kreftfri på fjerde året.

Tro kan flytte fjell, og behandling kan virke mye bedre enn legene forventer.

Anonymkode: 659d8...f19

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke personlig kristen, så for min del blir det unaturlig å be, men jeg sender dere alle gode tanker og medfølelse. Jeg håper virkelig at dere kommer igjennom denne sykdommen, eller at han i alle fall kan leve godt med kreften i mange år! Huff, sitter her sliten og med pms (da blir jeg ekstra sentimental) og jeg felte faktisk noen tårer på grunn av innlegget ditt.. 
Godt at du/dere er trygge i troen, og har vissheten om at han i alle fall får et liv etter livet, og at dere uansett vil møtes igjen. Det er det beste ved kristendommen, etter min mening.

Masse lykke til! ❤️ 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muscae skrev (3 minutter siden):

Jeg er ikke personlig kristen, så for min del blir det unaturlig å be, men jeg sender dere alle gode tanker og medfølelse. Jeg håper virkelig at dere kommer igjennom denne sykdommen, eller at han i alle fall kan leve godt med kreften i mange år! Huff, sitter her sliten og med pms (da blir jeg ekstra sentimental) og jeg felte faktisk noen tårer på grunn av innlegget ditt.. 
Godt at du/dere er trygge i troen, og har vissheten om at han i alle fall får et liv etter livet, og at dere uansett vil møtes igjen. Det er det beste ved kristendommen, etter min mening.

Masse lykke til! ❤️ 

Takk❤

Hverken jeg eller Kjæresten min er personlig kristne, men jeg trenger noe å støtte meg mot når det er tøffe tider, og jeg ber ofte når jeg kommer i vanskelige situasjoner og passer på å takke når ting går bra.

Jeg vil helst at det skal være en gud selv om jeg tviler, og jeg håper av hele mitt hjerte at det er et liv etter døden😊

Ts

Anonymkode: 3d753...dbe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...