Gå til innhold

Hva er det med folk som skal selge ting til 20-30-40-50 kroner på Finn?


true aspie

Anbefalte innlegg

Gjest TheCatLady

Jeg har hittil solgt ting fra 50 kroner og opp, men kunne sikkert solgt ting til under det også om det var ting som hadde vært vanskelig å bli kvitt selv. Det kommer også litt an på hva tenker jeg. Enkelte ting kan nok være vanskelig å bli kvitt selv om man selger det billig. 

Jeg opplever det ikke som spesielt tidskrevende å legge ut annonser. Den eneste tingen jeg har opplevd pruting på var da jeg solgte ett nettbrett (mange frekke forresten som skal ha gi bort pris eller ekstra ting med på kjøpet). Folk gidder sjeldent å prute når det er snakk om 50 kroner, etter det jeg har erfart. 

Jeg har litt varierende erfaring med å gi bort. Ga bort noen møbler for noen år siden og da var det litt av hvert, men fikk gitt dem bort til en student. Flytteesker er også lett å få gitt bort. Ellers kan folk gjerne trekke seg med en eller annen dårlig unnskyldning eller ingen beskjed i det hele tatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Billige ting som bare ville innbringe en femtilapp ved å selges på Finn, har jeg i stedet lagt i Fretex sin container. Jeg orker bare ikke styret med å få avtalt tid for henting etc med virrete kjøpere som bruker et døgn eller 7 timer på å svare på en jævla melding "Ja, den er fremdeles til salgs. Skal du ha den?".....

Har kastet mye hos Fretex og alt er tøy som knapt er brukt, og fint kan selges videre av dem i stedet. Jeg har vært en impulskjøper når det kommer til klær hos Zalando etc i noen år, men har heldigvis skjerpet inn på det nå siste årene. Men kjøp fra tidligere har tatt opp plass i garderobeskapet, så det har blitt noen poser i containeren, ja.

Skal jeg ta meg bryderiet med å selge på Finn, må utsalgsprisen være minst 200 pr stk og det må være flere ting. 

Dette var da klær. Kan ikke huske at jeg har prøvd å selge andre småting/gjenstander for femtilapp eller hundrelapp på Finn. De har nok gått i søpla eller blitt gitt bort. Jeg ga bort en stor mengde hagebøker på Finn  en gang.

Jeg må tilstå at jeg aldri kjøper brukt selv... men jeg selger mye på finn.

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...