Gå til innhold

Få han til å innrømme utroskap??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Man kan ikke bli smittet med klamydia ved å bruke samme håndduk. 

Klamydia smitter ved kontakt mellom slimhinner.

Ts, han har vært utro. Om han var helt uskyldig, så ville han også lurt på hvor smitten kom fra, og vært svært mistenksom til om du, har vært utro, som hadde ført til tanker om at babyen ikke er hans. 

Klamydia smitter IKKE ved bruk av samme håndduk, av å sitte på samme dosete etc. 

Anonymkode: 63b78...a9d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Man kan ikke bli smittet med klamydia ved å bruke samme håndduk. 

Klamydia smitter ved kontakt mellom slimhinner.

Ts, han har vært utro. Om han var helt uskyldig, så ville han også lurt på hvor smitten kom fra, og vært svært mistenksom til om du, har vært utro, som hadde ført til tanker om at babyen ikke er hans. 

Klamydia smitter IKKE ved bruk av samme håndduk, av å sitte på samme dosete etc. 

Anonymkode: 63b78...a9d

Det er det også jeg tror, men vanskelig å få det bekreftet når han lyver...

som jeg skrev, er det mulig å få smitte et helt år i forveien? Han lå jo med andre når det var slutt. Men det var året før jeg ble gravid. Skulle vel fått symptomer før 1 år?? 

Anonymkode: ac4fc...eb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er det også jeg tror, men vanskelig å få det bekreftet når han lyver...

som jeg skrev, er det mulig å få smitte et helt år i forveien? Han lå jo med andre når det var slutt. Men det var året før jeg ble gravid. Skulle vel fått symptomer før 1 år?? 

Anonymkode: ac4fc...eb8

Du har jo fått det bekreftet av at han har gitt deg klamydia.. Tro meg, jeg trodde også på min eks fordi jeg VILLE tro han. Men han var utro, finnes ingen annen forklaring. 
 

Nettopp vært hos gynekolog igår og sjekket fordi jeg mistenker og har symptomer.. Sjekket da jeg var gravid, og ETTER, så om jeg har det nå har han 100% vært utro selvom han sikkert komme nekte. Du sier det er vanskelig å vite, men nei. Han HAR vært utro uansett hvor mye han nekter, du har bare ikke LYST til å tro på det. Og jeg forstår deg! Vært gjennom samme sak, bare at jeg ikke er så naiv og godtroende lenger. Så som sagt, får jeg svar om noen dager VET jeg det er utroskap i bildet og jeg kommer til å gå uansett hva slags løgner han måtte komme med uansett hvor vondt det kommer gjøre. 
 

Du vet svaret. Hva du velger å gjøre med det er opp til deg. 

Anonymkode: 9b8ad...ecd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan passer inkubasjonstiden i forhold til det oppholdet han hadde borte på båt hvor han traff jenta han hadde vært bortpå tidligere? Hvis det passer med inkubasjonstiden hadde jeg dessverre ikke tvilt på at han var utro. 

På utenlandske helsesider er det litt forskjellig om inkubasjonstiden for klamydia, og det kan ligge i dvale temmelig lenge. Men da tviler jeg på at man plutselig får et stort utbrudd med mye symptomer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulven skrev (4 minutter siden):

Hvordan passer inkubasjonstiden i forhold til det oppholdet han hadde borte på båt hvor han traff jenta han hadde vært bortpå tidligere? Hvis det passer med inkubasjonstiden hadde jeg dessverre ikke tvilt på at han var utro. 

På utenlandske helsesider er det litt forskjellig om inkubasjonstiden for klamydia, og det kan ligge i dvale temmelig lenge. Men da tviler jeg på at man plutselig får et stort utbrudd med mye symptomer. 

Tiden passer dessverre litt for godt, så tror nok han har vært med henne. Men samtidig vanskelig å vite for han er jo så mange plasser når han er på sjøen så kan godt være ei annen også. Men siden han slettet meldingene mellom dem så har jeg tro på at det er henne.

 

leste akkurat på ung.no, en lege hadde svart. «Inkubasjonstiden er 5-14 dager og symptomene vil oppstå da. Dette er et virus og kan ikke ligge på ‘vent’ over lengre tid». Så da tror jeg at det gikk 5-14 dager fra jeg ble smittet til både jeg og han fikk kraftige symptomer.

Anonymkode: ac4fc...eb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...