Gå til innhold

Når så du kjæresten naken første gang?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Første gangen vi hadde sex, men han sto jo ikke og viste seg frem - men han var naken, og lå med dyna halvveis over seg, reiste seg opp for å hente kondom, lette etter boxer da vi var ferdige, og etter runde nummer to tror jeg han bare reiste seg opp og gikk naken inn på badet.. Og jeg gjorde vel omtrent det samme. Hadde sex på rundt 3. date.

Anonymkode: da1a2...47f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Er han veldig tjukk eller noe?

Anonymkode: e143b...339

Nei, det er han ikke. Han har, i følge sin mor, alltid vært flau over kroppen sin. 

Anonymkode: 3f112...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så kjæresten min i forbindelse med jobb først, så etter at vi ble kjærester hadde vi på en måte brutt den barrieren der.

Vi jobber begge to som fotomodeller og når vi har oppdrag på catwalken, er vi vant til å kle av og på backstage så man kan ikke være blyg.

Selve pikken så jeg vel godt første gang vi skulle ha sex

Anonymkode: b6d42...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen vi var sammen på tomannshånd (møttes på fest, felles venner). Vi hadde sex. Ingen av oss er sjenerte 

Anonymkode: d17ed...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (11 timer siden):

Wow, hvordan klarer dere å være komfortable med å kle av dere foran en dere knapt kjenner??

Alkohol... 🤣

Anonymkode: b177b...cb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang vi hadde sex. Og det hadde vi ganske kjapt etter at vi definerte oss som par. 

Anonymkode: 57356...7a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjenferdet skrev (11 timer siden):

Wow, hvordan klarer dere å være komfortable med å kle av dere foran en dere knapt kjenner??

Ingen av oss var sjenerte for akkurat det. 

Anonymkode: 3f1b2...de5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Gjenferdet said:

Wow, hvordan klarer dere å være komfortable med å kle av dere foran en dere knapt kjenner??

Stor grad av tiltrekning fra begge sider. (Og han var veldig tydelig på det.) Det har fortsatt sånn i 20 år nå. 😛

Jeg er egentlig ganske sjenert, han er den eneste jeg noen gang har vært komfortabel med å være naken sammen med.

Anonymkode: 4b95c...e9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (13 timer siden):

Wow, hvordan klarer dere å være komfortable med å kle av dere foran en dere knapt kjenner??

Det er ikke vanskelig. Jeg tenker at sånn er jeg både på godt og vondt. Liker damer meg ikke så er det deres problem om vi f.eks. nakenbader. 

Motsatt tenker jeg at folk må få være forskjellige og jeg kan ikke dømme de ut fra hvordan kroppen deres ser ut. Så ja jeg liker når damer nakenbader sammen med meg uavhengig om vi er i forhold eller ikke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 2 uker etter at vi møttes, da vi hadde sex for første gang. Da var det full utforskning av hverandres kropper, vi gjemte oss ikke under dyna 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke sex under dyna, men helt naken.Hvor lenge hadde dere data/ vært sammen da dere først så hverandre naked? Var det på naturligvis (f.eks på badet, på do osv..) eller "planlagt". 
Takk!

Anonymkode: 6d5d3...9a7

Pleier folk ha sex under dyna slik at par ikke ser hverandre? 

Anonymkode: c45e7...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. Ca 3 timer etter vi møttes første gang.. 🙈 Sex med lyset på, og etterpå like nakne ut på badet. Fortsatt sammen, og fortsatt like komfortable, etter fire år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

16.mai 1996 😂 one-night stand, og han hadde egentlig en annen dame! 🙄 vel, vel...

Anonymkode: b177b...cb2

Har dere ikke hatt sex siden 1996? 😱

Anonymkode: 8c2c7...f6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På andre date, da hadde vi sex og da ser man jo hverandre nakne etterpå, og neste morgen når man står opp. 

Anonymkode: 6cd9d...4a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex under dyna skjer bare på vinteren når det er kaldt. Kunne aldri tenkt meg å starte der. Men så er verken jeg eller mannen min sjenerte :)

Så han naken første gang vi hadde sex. Som jeg syns er helt normalt.

Anonymkode: 419c5...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

To timer, ca. Vi er i dag gift, har tre barn, hus, hytte, bil og alt det der.

Anonymkode: 376db...766

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (22 timer siden):

Wow, hvordan klarer dere å være komfortable med å kle av dere foran en dere knapt kjenner??

Vi drakk drinker på første date, ganske mange også. Da ble det sex, helt nakne

Anonymkode: c74da...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...