Gå til innhold

Hvilke ting som går på deg personlig er du lei av å høre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

snurk skrev (5 minutter siden):

Får alltid høre at jeg ser så sur ut. Lei av å høre det, men må dog si meg enig. Har skikkelig resting bitchface 😆

😄 Jeg åså! Men merkelig ting å påpeke at noen ser sure ut.

Anonymkode: e55e1...af3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

'du tenker for mye' eller 'du må slutte å tenke så mye' 

Det trigger meg så sinnsykt. Jeg har adhd, å jeg tenker non stop. Det er sånn jeg er. Hater når folk skal kommentere sånn, som om det er noe galt med meg. Synes de kan mind their own business😤

Anonymkode: 14ea7...577

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg snakker høyt.

At folk kommenterer en viss ting med utseende mitt som har gjort meg usikker lenge.

At jeg  er kjedelig for å velge bort fester/annet sosialt

Kanskje ikke lei av å høre, men heller se - at folk skriver navnet mitt feil, når de til og med leser navnet mitt f.eks. på Facebook eller på mail. Altså, de har navnet mitt rett foran seg og presterer likevel å skrive det feil!? Det er snakk om at navnet mitt skrives med dobbeltkonsonant, men andre kan skrive det med én.

Anonymkode: d8835...1d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har for lav energi/er for rolig. 

Anonymkode: 89ea3...ad8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg er bleik (og ikke blir perfekt solbrun om sommeren), at jeg ikke er nok sosial, "sjokkerte" kommentarer når folk plutselig oppdager at jeg er venstrehendt, og at folk tror jeg krangler og/eller er sint når jeg diskuterer eller motsier noen.

 

 

Anonymkode: 721b6...f0f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg må bli flinkere til å ta vare på meg selv, ikke ta på meg for mye.  Det er ikke feil i seg selv at de sier dette, men de skjønner ikke at det er som setter meg i disse situasjonene hvor jeg føler alt blir for mye.

Anonymkode: 4744c...ba7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kanskje ikke lei av å høre, men heller se - at folk skriver navnet mitt feil, når de til og med leser navnet mitt f.eks. på Facebook eller på mail. Altså, de har navnet mitt rett foran seg og presterer likevel å skrive det feil!? Det er snakk om at navnet mitt skrives med dobbeltkonsonant, men andre kan skrive det med én.

Anonymkode: d8835...1d7

Litt av samme opplevelsen her. Jeg har ikke så veldig uvanlig navn, og de fleste som heter dette navnet, skriver det på samme måte som meg. Likevel klarer folk å lure inn en feil bokstav. Det burde jo ikke være noen stor sak, men jeg blir bare så frustrert.

Anonymkode: 721b6...f0f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At barnet mitt kan plasseres på institusjon/ avlastning så jeg hvile hvis jeg for eksempel er litt sliten eller sier jeg ikke har sovet i natt. Jeg får til stadighet høre om slitenhet/problemer med barn fra venner som har barn uten diagnoser. Det er liksom lov å være sliten/søvnløs /you name it sålenge du har funksjonsfriske barn. Men jeg kan aldri være det uten at slike løsninger blir slengt ut. Frister å begynne å svare venner som klager over sine funksjonsfriske barn /slitenhet med å, men du kan jo bare ringe barnevernet /si fra deg omsorgen/adoptere dem bort. Grrr.... 

Nå har jeg også full forståelse for at barn uten diagnoser kan være krevende og at folk generelt kan bli utslitt av dårlig søvn, så det blir nok ikke svart slik på ordentlig. Jeg er egentlig vanligvis ganske grei og empatisk altså. Men noen ganger koker det litt under topplokket altså 😆

Anonymkode: 90763...37c

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Så liten du er! (Jeg er 158 cm)

Anonymkode: 99351...870

Jeg har motsatte problem, hvor høy er du? ( Jeg er 200 cm), det vil si jeg er helt komfortabel med å snakke om høyden min, så lenge de jeg snakker med ikke ser på meg som en form for sirkus attraksjon.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vanligste emnet:

Skal du ikke snart ha barn?
Hvorfor skal du ikke ha barn?
Tror du ikke at du kommer til å angre på at du ikke får barn?

Og sånn ellers, et lite utvalg:

Skal du spise alt det?
Du har vel råd til det du som bare har deg selv å tenke på? (Uten unntak sagt av folk med flere og større inntekter enn min)
Hvorfor snakker du så lavt?
Hvordan tør du å reise til x (om så bare nabobyen) alene?
Skal du ikke selge huset og kjøpe deg noe mindre?
Sjokolade nå igjen?
Du jobber vel overtid nå som jeg plutselig må hente i barnehagen? (egentlig aldri ment som et spørsmål)
Du tar vel julevakta du som bare har deg selv å tenke på? (heller ikke ment som et spørsmål)
 

 

Anonymkode: a27d1...252

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg snakker sååååå fort 😆 (Egentlig er det bare alle andre som lytter for langsomt)

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lei av å " få munnkurv" fordi jeg tør si fra om urettferdighet og system som ikke funker. 

Anonymkode: 0fc82...39d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg er så vellykket og har vært heldig i livet.

 

Har angst, depresjon, PTSD og emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse etter årevis med vold og forsømmelse fra rusavhengige foreldre.

Anonymkode: b7e7c...a41

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

At jeg er så vellykket og har vært heldig i livet.

 

Har angst, depresjon, PTSD og emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse etter årevis med vold og forsømmelse fra rusavhengige foreldre.

Anonymkode: b7e7c...a41

Klem!!! ❤️❤️❤️
 

Fy fader så provosert jeg hadde blitt av å høre det… "så heldig" 🙄 

Anonymkode: 55003...7d6

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

snurk skrev (51 minutter siden):

Får alltid høre at jeg ser så sur ut. Lei av å høre det, men må dog si meg enig. Har skikkelig resting bitchface 😆

Haha! Lider av det samme selv, men jeg har visst resting bitch eyes også. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg er blitt så fin, etter jeg har gått ned mye i vekt. Dvs. at jeg var stygg da, verdiløs, da jeg var tykk?

Og grunnen til at jeg ble tynn? Spiseforsyrrelser. 
 

 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maiava88 skrev (Akkurat nå):

At jeg er blitt så fin, etter jeg har gått ned mye i vekt. Dvs. at jeg var stygg da, verdiløs, da jeg var tykk?

Og grunnen til at jeg ble tynn? Spiseforsyrrelser. 
 

 

❤️

Anonymkode: 14ea7...577

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...