Gå til innhold

Tror dere de med små tisser er misunnelige?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det vanlig å bruke målebånd og notere ned resultatet, siden dere har så nøyaktige mål?

Anonymkode: 1ad3e...e44

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Warrior

Helt sikkert noen. Ikke alle. Folk kan jo bli litt misunnelig på alt mulig. Så da er det nok noen som er misunnelig på en stor penis også og noen er sikkert misunnelig på en med mindre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke direkte misunnelige,  siden misunnelse jo oftest retter seg mot noen spesifikt. Men kanskje heller misnøye med seg selv og eget "utstyr"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bare, uff det var liten.

Glad jeg har 11.5 cm lang og 12.5 cm omkrets. 

Klarer ikke å se for meg hvor ulidelig livet ditt må være med så liten tiss 🙄

Anonymkode: 27fc0...def

Jo mindre penis jo flere desimaler. Jeg har 9,753 cm og fornøyd med det.

Anonymkode: c6e51...c51

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Hipp hurra, og hæla i taket - ENDA en penistråd! Er det noen som har satt seg et mål om å opprette en slags verdensrekord i penistråder? 

Anonymkode: 5001f...dbf

Kvinnfolk er visst veldig opptatt av tissemenn.

Anonymkode: 2e2e7...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker said:

Kvinnfolk er visst veldig opptatt av tissemenn.

Anonymkode: 2e2e7...cbd

På en annen måte enn det menn er, ja. Kvinners interesse handler om at det er et mannlig kjønnsorgan. Interessen stiger betraktelig om organet tilhører en mann kvinnen allerede liker og er tiltrukket av.

Anonymkode: c5968...e38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 25.7.2021 den 22.17):

Mange tror nok ikke min er så stor helt til den blir erigert. Den vokser 3× størrelsen. Da blir det ofte lange blikk kan man si😅🙈

Anonymkode: 0cf3e...853

Lange blikk..?! Fra misunnelige menn?? I hvilke settinger er dette?😄

Anonymkode: d2f2a...21d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tykkelse og hvor hard den blir har mest å si. Lengden er egentlig ikke noe vi bryr oss om

Anonymkode: 9864e...549

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Tykkelse og hvor hard den blir har mest å si. Lengden er egentlig ikke noe vi bryr oss om

Anonymkode: 9864e...549

Nå er vel de preferansene aldeles individuelle, så dine gjelder bare for deg 🙂. Andre kvinner kan ha andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tykkelsen som gjelder, og ikke lengden.

Anonymkode: 68cb4...4cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Hva er lengst av en fot og 3 tommer?

Anonymkode: c6e51...c51

Kommer an på foten.

Anonymkode: ae5c1...3c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Lange blikk..?! Fra misunnelige menn?? I hvilke settinger er dette?😄

Anonymkode: d2f2a...21d

Fra misunnelige blikk i saunaen tenker man.

Anonymkode: 1ad3e...e44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Er det vanlig å bruke målebånd og notere ned resultatet, siden dere har så nøyaktige mål?

Anonymkode: 1ad3e...e44

Skal gjøre et unntak for deg.

Skal vi se. Slapp: sånn og sånn, jepp, der har vi det. Ikke bli skuffet nå. Lengden var i dag 17 cm. Må skyldes varmen, tror du ikke. Omkrets 14. Drakk mye væske i går.

Så. Vent litt. Jobber med saken, nei staken. Se der ja, kan når det kreves. Skal vi se.... fra bunn og ut var nå kravet. Jepp, har det. Så rundt, på det tykkeste, halleluja, avbrutt av kona. 

5 minutt senere. Hun tok over her en stund. Da har vi siste resultat på plass. Lengde 23 og omkrets 18.  

Da får vi snakkes en annen gang. Hun vil ikke bare suge og måle. Jippi.

Anonymkode: 97c6a...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror menn på kg gjerne vil at alle menn, med det de mener er små peniser, er misunnelige på alle andre.
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.7.2021 den 22.54):

Ja, jeg er misunnelig. Min er bare 16 cm lang (15 cm i omkrets) erigert. Ønsker meg en skikkelig stake på minst 18 cm!

😞

Anonymkode: 864a2...527

Du har jo perfekt penis! Alt over 16cm gjør vondt for meg. 15cm i omkrets har gitt meg helt syke orgasmer før. Nam!!

Anonymkode: 1d5d3...f93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får veldig mange blikk fra menn hvor fokus på utstyret mitt er sentralt, ofte blir det direkte stirring. Før ble jeg veldig satt ut når jeg merket at folk stirret i skrittet mitt, nå bryr jeg meg ikke, de som vil se får se så mye de bare orker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jentegutt skrev (10 timer siden):

Får veldig mange blikk fra menn hvor fokus på utstyret mitt er sentralt, ofte blir det direkte stirring. Før ble jeg veldig satt ut når jeg merket at folk stirret i skrittet mitt, nå bryr jeg meg ikke, de som vil se får se så mye de bare orker.

Like lite som mitt, 11cm og 12cm i omkrets? Hils ville jeg hatt vagina 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.7.2021 den 22.17):

Mange tror nok ikke min er så stor helt til den blir erigert. Den vokser 3× størrelsen. Da blir det ofte lange blikk kan man si😅🙈

Anonymkode: 0cf3e...853

Jeg er sånn selv, kan være 5-6 men 15-16 erigert. 12-13 i omkrets. Tror den er liten men er ikke så høy men har god symmetri så ser på helheten. Gode gener = mindre risiko for sykdommer.

Anonymkode: 537f7...ca9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gangerolv skrev (3 timer siden):

Like lite som mitt, 11cm og 12cm i omkrets? Hils ville jeg hatt vagina 😁

Omvendt her, jeg har ganske stor og grov penis, veldig ironisk da jeg ikke ønsker penis og skal fjerne den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/25/2021 at 10:37 PM, tarantulla said:

Det kan virke som om menn er mer opptatt av størrelsen på utstyret enn kvinner er.

Som mann synes jeg det er helt motsatt. Jeg har aldri vært borti så mye prat om penis, størrelse og hva vi menn oss-imellom liksom mener, enn etter jeg kom til KG.

Dere oppkonstruerer en del her, som da ikke er virkelig. Menn generelt prater ikke om penisstørrelse, og for egen del har jeg ikke vært misunnelig på en annens penislengde. Kan være misunnelig på mye, men ikke det. 

Anonymkode: a5d1f...bdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...