AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #1 Del Skrevet 25. juli 2021 Jeg har hatt helt ekstreme kraftige menstruasjon smerter denne uken, og har da unnet meg å spise akkurat det jeg vil av god feitenes mat og litt godterier, is osv. Som en trøst for smertene. Gikk på vekta nå og likevel har jeg gått ned noen gram enn det jeg veide for en uke siden. Det er jo veldig bra men jeg lurer på hvorfor jeg har gått ned og ikke opp? var så nervøs for at jeg skulle gå opp siden jeg har tatt slankingen så seriøst. Hva er det som gjør at jeg gikk ned likevel? Anonymkode: 95070...552 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #2 Del Skrevet 25. juli 2021 Sikkert mistet mye væske gjennom menstruasjonen da. Kroppen samler jo mye væske før menstuasjonen så du har vel blitt kvitt dette Anonymkode: 1eaf3...789 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #3 Del Skrevet 25. juli 2021 Der ser du et bra eksempel på at du ikke må gjøre alt perfekt for å gå ned i vekt Kanskje ikke noe du kan gjøre hver uke, men har selv erfart at jeg gjerne går ned litt etter en uke med mer mat, gjerne i forbindelse med mensen ja. Så fortsetter jeg å spise sunt igjen, og går videre ned. Anonymkode: a84f0...d0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå