Gå til innhold

Dere med forlovelsesring og giftering. Bruker du begge daglig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

:) 

Anonymkode: 434b8...8d1

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja :) Jeg fikk en nydelig forlovelsesring, så å skulle ta den av og legge i skuffen var ikke et alternativ. Jeg har forlovelsesringen på venstre hånd og gifteringen på høyre, da de ikke passer så godt sammen på samme finger. 

Anonymkode: 45c83...1a0

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Både giftering og forlovelsesring ligger i smykkeskrinet😬 Bruker en annen gullring nå, fordi jeg strengt tatt var litt lei av å gå med samme giftering og forlovelsesring i 15 år😬

Anonymkode: f4a85...f3f

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anonymus Notarius

Ja. Har forlovelsesringen på venstre og gifteringen på høyre hånd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Droppet gifteringen for noen år siden, og erstattet den med diamantbånd. Så bruker nå forlovelsesring og diamantbånd på høyre ringfinger. Brukte før det gifteringen og forlovelsesring på samme finger, men angret raskt valget av klassisk gullring, og syntes ikke det var pent sammen, og jeg har en annen ring som er viktig for meg på andre handen. 

Anonymkode: 4cfbd...4ac

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Ja, jeg får mer oppmerksomhet fra andre kvinner når de vet jeg er gift, så selvfølgelig bruker jeg den 😀

Anonymkode: 21eac...f3d

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

tussi84

Vi hadde samme ring for forlovelse og ekteskap. Bruker den daglig, og har kun med få unntak tatt den av meg på 6 år. Den lengste perioden jeg var uten var når ringene skulle skrives på før bryllupet. Tar kun ringen av hvis jeg begynner å klø pga svette/varme. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Bruker begge daglig, på samme finger. 

Anonymkode: 82ac8...97f

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg tar de kun av når jeg lager mat som krever «håndkontakt», ellers er de alltid på. Gifteringen på høyre hånd, forlovelsesringen på venstre.

Anonymkode: 0f625...4a7

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Ja, bruker begge daglig, på hver sin hånd.

Anonymkode: 3e29a...505

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Bruker ingen men har 2 ringer. Har ikke brukt på sikkert 10 år. Mannen går med begge

Anonymkode: 14dcc...3b0

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ja 😊 har forlovelsesringen på langefingeren og gifteringen på ringefingeren. 

Anonymkode: a2cea...a5f

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Ja 😊 Fikk en utrolig fin forlovelsesring som jeg har brukt daglig siden mannen fridde. Etter bryllupet flyttet jeg bare ringen fra høyre til venstre hånd, så som flere andre har jeg gifteringen på høyre hånd og forlovelsesringen på venstre hånd. Tar den av om natta og på trening, men ellers er den så og si alltid på 😊

Anonymkode: 7f2d0...660

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Petra200

Bruker begge, en på hver hånd og når jeg er på jobb har jeg begge rundt halsen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Ja . Bruker begge på Venstre hånd. Men akkurat nå er de hos gullsmed for å tas inn 

Anonymkode: 490bc...794

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Bruker kun gifteringen i det daglige, forlovelsesringen er litt stor og upraktisk.

Anonymkode: 74efa...193

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Ja, bruker begge hver dag. Gifteringen innerst på høyre hånd (nærmest hjertet), forlovelsesringen utenpå der igjen på samme finger. Sørget for at de passet godt sammen. 💍

Anonymkode: 365f8...778

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Elder Millennial

Bruker ikke noen av de i hverdagen, bruker ikke ringer i det store å det hele😅🙈 

Tar de på om jeg pynter meg, så av igjen neste treningsøkt, så ligger de i grunnen i baggen til neste gang jeg husker å ta de på🤣

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...