Gå til innhold

Hva kan jeg innrede huset med slik at innbruddstyver tror jeg er fullstendig psykopat og snur i døra?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Eller, heng opp et skilt «her vokter hunden» også er det bilde av en skikkelig stor hunderase

Husker bestemoren min kjøpte en unge til å ha utenfor døra, med en sensor. Hver gang noen gikk forbi der, så ulte ugla. Kanskje det finnes noe sånt med hundelyder?

Anonymkode: dcaa4...df7

Jeg kunne tenkt meg å hatt en unge utenfor døra som begynte å ule når noen nærmet seg; det burde skremt de fleste.

2 minutter siden, AnonymBruker said:

+ en kunstig lukt som lukter som bedervet kjøtt/lik?

Anonymkode: b5380...f4c

Sammen med en hel skog med Wunderbaum hengende fra taket.

Anonymkode: 89d33...ad5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lydopptak fra inne i huset som starter når noen går inn i huset, der du har snakket inn noe slikt som "Jeg vil dreeeepe!!"

Anonymkode: b5380...f4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et stort portrettbilde i gangen av Manson! 

Anonymkode: b8819...1de

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Altså hvis tyven(e) bryter seg inn, men snur og løper med en gang de ser gjenstander som gjør at de tror huset tilhører en absolutt psyko som de absolutt ikke vil ha noe beef med.

Anonymkode: 212af...2ec

Hva med å kjøpe et " hjemme alene" kit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heng en dukke uten øyne i en løkke innenfor inngangsdøren og spill inn en sånn selvutløsende lydopptak med sånn veldig veldig lav stemme som sier: vil ha is? H...ha...hehe... hhhhh....he,he..... kom da! Hhhhhh heh hhhheh 

Anonymkode: fa9cf...d35

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Heng en dukke uten øyne i en løkke innenfor inngangsdøren og spill inn en sånn selvutløsende lydopptak med sånn veldig veldig lav stemme som sier: vil ha is? H...ha...hehe... hhhhh....he,he..... kom da! Hhhhhh heh hhhheh 

Anonymkode: fa9cf...d35

😂😂😂

Anonymkode: dcaa4...df7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cisne

På bilen: klistremerke med My best friend Rottweiler, eller Rottweiler on board

Utenfor døra: stort hundehalsbånd og munnkurv til hund (signaliserer at du har en stor og aggressiv hund i huset)

I gangen eller utenfor døra: stor hundematskål. Den største du finner. 

Legg svære hundebein-leker, gjerne godt brukte med bitemerker på, i hagene rundt huset. 
 

Er du kvinne og alene, kjøp herresko og arbeidsstøvler i største størrelse du kan finne, og sett på trappa. Da signaliserer du at det bor en svær mann der. 
 

Sett støvsuger og vaskemopp midt i gangen sånn at det ser ut som om noen er hjemme, klare til å vaske huset. 
 

Innred uteområdet som en doomsday prepper - da vil de tro de er gal nok til det meste… 

I synsrekkevidde fra vindu: legg noen tomme patronhylser oppå et bord.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med flere likkister som er åpne og nedi ligger svært troverdige dukker av dracula?

Ha store symboler av alle slag med KKK, Hells Angels, Og Hail Satan. Store nærbilder av Adolf Hitler på veggene.

Glasskrukker med hjerner oppi.

Kjøpe masse gasspistoler som du legger i alle skuffer og skap. 

Kjøpe flere sverd som henges opp.

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg en troverdig fake fot til "tining" i vann i en plastpose på kjøkkenbenken, og tre frysematbokser (med noe frossent kjøtt i) der det er skrevet: "lever" "fremside lår" "legg" f.eks. 

Ha en sirkelsag i gangen og en gjennomsiktig plastduk som er krøllet sammen vedsiden av med "blod og hår" inni. 

I stua legger du noe som ser ut som et innpakket lik i en stråsekk, knytt sammen  med tau, sånn halvveis under soffan, eller noe. 

Anonymkode: fa9cf...d35

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tråla tråden, og vet ikke om du bor i leilighet i 6. etasje i en eller annen utsatt blokk eller hva søren, eller om du bor i en enebolig, eller kanskje et skur i skauen, meeeen hvis jeg var deg - ville jeg kanskje vurdert psykolog 🙏👍💙

Alternativt kan du slenge ut verdens største vannskål (for hund eller ulv), samt slengt ut et liksom-bånd som ser litt skummelt ut.... Typ "Her vokter Brutus" eller noe i den duren  🤷‍♀️ 

(Godt mulig du er en wannabe innbruddstyv sjæl, på jakt etter "triks", - i så fall... Jeg hadde ikke gjort noen av delene av det som står skrevet over 😉). Hadde bare latt det stå til, og satsa på at det gikk bra 😊

Endret av BittenTei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DEN NAKNE GARTNER
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Altså hvis tyven(e) bryter seg inn, men snur og løper med en gang de ser gjenstander som gjør at de tror huset tilhører en absolutt psyko som de absolutt ikke vil ha noe beef med.

Anonymkode: 212af...2ec

Alarmskilt på utsiden fra et kjent selskap - gjerne alarm også :)  Ellers kan du skaffe deg en stor hund. Innredningen hjelper lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt! Innred huset med en Berner Sennen. Ingen tør å trosse en sint Berner Sennen. 
Dessuten tar han seg bra ut når han ikke skal fungere som skremselspropaganda for innbruddstyver også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha😂 Ser noen gode forslag her. Liker det med å innrede slik at det bor en stor mann der. Tenker både store arbeidsklær og støvler. Army boots, motorsykkelhjelm, HA eller Bandidos logo i gangen, gjerne synlig fra vindu. Tror jeg må gå for dette selv også. 

Selv har jeg gått for en mer "modest" stil. Bor alene med baby, så håper bare de ikke vil robbe meg av barmhjertighet når de ser vign og leker utenfor 😅 Eller har jeg ting i huset å forsvare meg med i gangen. Sånn svær lommelykt til å slå med, og no heftig forsvarsspray jeg bare kan bruke ut av vindu mtp barn og meg selv inne. Tryggheten her går egentlig i at jeg har naboer i nærheten jeg kan kontakte fort, og at det er lytt. 

Anonymkode: f304f...7a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er folk virkelig så engstelige? 

Anonymkode: ec8ba...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et sort belte og et balltre

Anonymkode: 34d6e...d64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er folk virkelig så engstelige? 

Anonymkode: ec8ba...0ee

Haha, det er vel mest for moro;) 

Anonymkode: f304f...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Vera said:

Enkelt! Innred huset med en Berner Sennen. Ingen tør å trosse en sint Berner Sennen. 
Dessuten tar han seg bra ut når han ikke skal fungere som skremselspropaganda for innbruddstyver også. 

Seriøst? En Berner Sennen er jo en stor kosebamse :klo:

Anonymkode: 9fe09...7cb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Seriøst? En Berner Sennen er jo en stor kosebamse :klo:

Anonymkode: 9fe09...7cb

Ja, helt til noen truer noen han er glad i, eller huset han bor i. Berner Sennen er en av de beste vakthundene man får fatt i :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

En kraftig hundelenke som er slitt løs fra feste i veggen samt et skilt "Her vokter Brutus" som henger på skakke med bitemerker i hjørnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...