Gå til innhold

Soppinfeksjon før date, hjelp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Syntes @Mysticgirl kom med et godt forslag. Jeg gir han ikke forventninger, og drar dit uten å gi han noen ting. Dette er jo bare hysteri, jeg suger han gladelig, hjelpes. 

Jeg tok diflucan lørdag morgen, en ny lørdag kveld, og våknet i dag mandag og føler meg ikke noe bedre. Det klødde og svei. Kjøpte en til i morges og tok den, og håper det tar knekken på det asap. Fikk utsatt daten til i kveld, og håper det er i orden til det...

Anonymkode: 224e6...f89

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 24.7.2021 den 12.54):

Skal på andre date i kveld, og vi hadde sex på første så det er sex i kveld også.. Vi har råflørtet og sextet litt, så er ingen vei utenom. 

Jeg var og badet de to foregående dagene, og i går la jeg meg og kjente litt kløe ved skjedeinngangen, og utover natta ble det åpenbart at jeg hadde fått en soppinfeksjon. Jeg løp til apoteket i morges og kjøpte en diflucan, som jeg tok for halvannen time siden. 

Siden vi er helt ferske har jeg ikke lyst til å fortelle han at jeg har soppinfeksjon. Jeg kan utsette daten til i morgen, men vet ikke om det vil hjelpe?

Jeg er ikke redd for smerter el, men redd han skal få symptomer. Min tidligere kjæreste fikk røde nupper på penishodet hvis vi hadde sex med ubehandlet soppinfeksjon. 

Det står på nettet at diflucan vil virke i løpet av en dag, men jeg er redd han likevel kan få irritasjon hvis vi har sex i morgen kveld, selv om jeg ikke har symptomer lenger?

Anonymkode: 224e6...f89

Hvis du har sopp, så varer kuren mye lengre enn noen timer. 

Har du vurdert å bruke kondom? Man blir beskyttet mot veldig mye med kondom, vet du.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daten ble liksom bare aldri noe av. Han hintet litt, men tok aldri initiativ, så den ble naturlig utsatt. Føler meg mye bedre i dag, og håper han vil treffe meg i morgen i stedet.

Mye sure svar her, ville aldri datet en jeg ikke ønsket å tilfredsstille, jeg syntes jo han er grisedeilig!!

Anonymkode: 224e6...f89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så i en film så dynka de dåsa i kulturmelk 

Anonymkode: e97f1...cd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 2021-7-26 den 11.28):

Syntes @Mysticgirl kom med et godt forslag. Jeg gir han ikke forventninger, og drar dit uten å gi han noen ting. Dette er jo bare hysteri, jeg suger han gladelig, hjelpes. 

Jeg tok diflucan lørdag morgen, en ny lørdag kveld, og våknet i dag mandag og føler meg ikke noe bedre. Det klødde og svei. Kjøpte en til i morges og tok den, og håper det tar knekken på det asap. Fikk utsatt daten til i kveld, og håper det er i orden til det...

Anonymkode: 224e6...f89

Kan man ta så mye på kort tid?? Jeg får ikke ta mer enn hver fjerde dag av legen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære trådstarter,

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. Det er ikke tillatt med
 tips om medisinbruk, diskusjon rundt dosering av medisiner og kosttilskudd.

Tråden er ryddet for avsporinger.

Edie, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...