Gå til innhold

Anser du deg som smartere eller dummere enn den gjennomsnittlige nordmann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg anser meg selv som litt over gjennomsnittet intelligent. 

Anonymkode: c7986...775

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 24.7.2021 den 14.48):

Jeg kan egentlig ingenting. Ja, jeg kan jobben min og jeg klarer livet, men jeg kan hverken medisin, teknologi, matematikk, ingeniørkunst, ingenting. 

Men jeg innser at jeg ikke kan noe, og holder meg unna debatter. Å "tenke selv" slik som en del holder på med i kommentarfeltene, er det dummeste jeg ser. Hvilken forutsetning har vel en eiendomsmegler (tenkt eksempel) for å komme til en fornuftig konklusjon om noe avansert innen vindkraft (annet tenkt eksempel)? 

Nei, overlat ting til fagfolk. La de som kan dette diskutere seg i mellom og finne den beste løsningen. 

Jeg er nok litt dum. Men kanskje litt smart også. 

Anonymkode: c3c14...826

Men de du referer til ( medisin, teknikk osv. ) er jo ikke gjennomsnitt. Så du er nok helt sikkert gjennomsnittlig smart 😃 ( bare at du ikke tenkte igjennom spørsmålet ordentlig før du svarte da ☺️ 😉)

Anonymkode: c336c...1b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å måle noe i Norge, verdens eneste land for og av komplette idioter fører ingensteds hen.

Her er vi så grenseløst hjelpesløse at selveste Stortinget må debattere og gjøre vedtak om farge og skrift på emballasjen for sigaretter og snus.

Sistemann slukker lyset (dersom han finner ut av bryteren).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.7.2021 den 3.53):

Vær ærlig med det selv nå. Selv innser jeg at jeg er dummere enn snittet. Lever egentlig greit med det.

Anonymkode: a0776...a47

Mye smartere, neida...vet ikke egentlig, er ikke dum, men har mye å lære enda i livet

Endret av WonderWomaan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sannsynligvis helt på snittet. 

 

Anonymkode: 8ada2...4b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske gjennomsnittlig, noe mer enn det ønsker jeg ikke vite. Har slitt med konsentrasjonen opp gjennom så hvordan det hadde vært uten det, kan en jo ikke vite. Men er nok mer på den kreative linjen, enn den realfaglige. Ellers så har har jeg nå blitt utstyrt med passe sunt vett gjennom oppdragelsen. Selv om jeg var en elendig student, så har det nok påvirket evnen min til refleksjon og kritisk tenkning en del. Men det er en del år siden, og hjernen blir lat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...