Gå til innhold

Hvor ofte spiser du pølser på kiosk/bensinstasjon?


Furuholmen

Anbefalte innlegg

Hvor ofte blir det pølse på kiosk eller bensinstasjon? Og hva slags pølse er favoritten? Hvilket tilbehør?

Hvor ofte er egentlig greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig sjelden, kanskje 5-6 ganger i året. Når jeg gjør det  så er det alltid ostepølse med bacon i brød, og kun ketchup som tilbehør.

Anonymkode: 45600...1f2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt ikke en gang i året engang. Men nå når jeg er på bilferie, har jeg kjøpt pølser ihvertfall en gang om dagen! Kjøper som regel wiener i lompe, enkelt og greit. Men grill med grillet brød og rekesalat er også godt. Men det har jeg kjøpt kun en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang hvert fjerde år. En grillpølse med ketchup, sennep og løk. Pølse er noe av det verste jeg vet. 

Anonymkode: e66c0...3b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan faktisk ikke huske sist jeg spiste pølse på bensinstasjon. Eller jo, det var den sommeren morfar døde og vi måtte kaste oss rundt og komme oss hjem fra ferie. 2002 eller 2003.

Anonymkode: a6552...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri, men det er fordi jeg ikke liker det etter å ha jobbet 5 år på bensinstasjon i ungdommen 🙂

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ganske lenge mellom hver gang. Kanskje to ganger i året. Da spiser jeg baconpølse med rekesalat. 

Anonymkode: ad116...1f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje en gang i året om vi er på biltur og stopper på bensinstasjonen. Tar baconpølse med ketchup og sprøstekt løk

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha jobbet i kiosker i mange år gjør jeg det aldri. Ikke fordi det ikke er godt, men fordi jeg har settså altfor mange eksempler på dårlig mathygiene.

Pølser som ligger til de skrumper inn, gammel rekesalat som blandes med ny, juksing med datoer. Wienerpølser som ikke ligger på risten, men neid vannet. Osv osv.

Spiste gjerne pølser jeg selv tilberedte.

Samme er det med fastfood etter å ha jobbet på Burger King.

Anonymkode: 5627c...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig tenker jeg aldri men i realiteten kanskje en gang i året. 

Anonymkode: de67a...3aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje to ganger i året ca.  Kjøper helst rollerburger i brød, med salat og dressing. Andrevalget er baconpølse i brød med ketchup. 🤪

Anonymkode: 7ed30...348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Én gang i året, max. Når vi er langt utti huttaheiti på biltur, og holder på å dø av sult.

Jeg skal si deg hvem som holder denne økonomien i gang da:

Taxisjåfører mellom turer.

Politi/bud/yrkessjåfører andre patruljerende yrkesfolk på farta.

De nærmeste naboene til benbomstasjonen, gjerne enslige, trygda, aldrende.

Anonymkode: 4d72e...859

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Én gang i året, max. Når vi er langt utti huttaheiti på biltur, og holder på å dø av sult.

Jeg skal si deg hvem som holder denne økonomien i gang da:

Taxisjåfører mellom turer.

Politi/bud/yrkessjåfører andre patruljerende yrkesfolk på farta.

De nærmeste naboene til benbomstasjonen, gjerne enslige, trygda, aldrende.

Anonymkode: 4d72e...859

Ser en del av yrkessjåfører ja. Men har de som har trygd råd til å handle der? Det er jo rimelig dyrt da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var overraskende sjelden! Jeg spiser nok pølse på bensinstasjon 1-2 ganger om dagen… Da er det alltid XL-baconpølse i brød, med rekesalat, sennep og ketsjup! 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg spiste en vegetarburger på en bensinstasjon sist sommer. Teller det?

Men litt fascinerende at så få av dem som svarer gjør det. De har jo ganske høy omsetning. Solgte selv mange da jeg hadde sommerjobb på en campingpkass/bensinstasjon for mange år siden. 

Anonymkode: a2b3f...e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 10.54

Kanskje en gang i mnd i snitt, sikkert litt i underkant. Der er stort sett om jeg er på reise. Alltid enkel bacobpølse i grovt brød. Ikke noe tilbehør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe

Aldri pølse, velger helst hamburger. Om jeg SKULLE velge pølse en skjelden gang, er det så klart rollerdog, hamburgerpølsa. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...