Gå til innhold

Forkjølet.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Munnbind beskytter jo ikke deg mot smitten, men er for at andre skal vernes mot din potensielle smitte.

Helt vanvittig at de fleste i Norge ikke har skjønt dette ennå.

Anonymkode: b879c...2d9

Helt vanvittig at du svarer i vildens sky. I den posten du siterte så skreiv jeg da vitterlig at jeg vet at munnbind ikke beskytter meg. Føler du deg bra å ovenpå når du feilsiterer og attpåtil er belærende?

Anonymkode: a4f27...645

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
17 hours ago, AnonymBruker said:

Også de som handlet på samme matbutikk skal ha beskjed, om TS tester positivt.

Anonymkode: 21372...542

Hvordan skal det gå til? 

Anonymkode: c7db1...ebd

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan skal det gå til? 

Bor i en liten by, så her publiseres det på kommunens facebookside og kommunens hjemmeside når det er snakk om at smittede har vært innom div butikker, på den og den dagen, og på ca klokkeslett. 

Har idag vært å testa, så jeg regner med å få svar imorgen. Er i karantene nå. Men ble bra inatt og har vært i helt fin form idag. Hun som tok testen på meg sa at det er mye forkjølelse i distriktet for tiden, så jeg får vente og se.

Ts

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Har tatt 6 covidtester, så det betyr at jeg har hatt 5 vanlige forkjølelser og 1 bihulebetennelse under pandemien. For meg er det kjempelite og jeg har aldri vært så frisk før! Så jeg blir vel nødt å sprite hendene mine i det offentlige resten av livet siden jeg tror er en av grunnene til at jeg ikke har vært så ofte syk. 

Anonymkode: a62c3...ca2

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Har tatt 6 covidtester, så det betyr at jeg har hatt 5 vanlige forkjølelser og 1 bihulebetennelse under pandemien. For meg er det kjempelite og jeg har aldri vært så frisk før! Så jeg blir vel nødt å sprite hendene mine i det offentlige resten av livet siden jeg tror er en av grunnene til at jeg ikke har vært så ofte syk. 

Dette er første gangen jeg er forkjølet i løpet av denne pandemien, og det er lite til å være meg ;) Men det er vel fordi at man spriter hendene ut og inn av butikker og ikke har så tett kontakt med andre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Dette er første gangen jeg er forkjølet i løpet av denne pandemien, og det er lite til å være meg ;) Men det er vel fordi at man spriter hendene ut og inn av butikker og ikke har så tett kontakt med andre.

Så bra at du også har vært friskere enn vanlig! :) Jeg har en sykdom som gjør at 5 forkjølelser og 1 bihulebetennelse på over 1 år er kjempelite. Jeg har også hatt 0 antibiotikakrevende infeksjoner siden starten av 2020, noe som nok er rekord i livet mitt. For meg (og samfunnet som kanskje får mindre resistensutvikling) er det fantastisk :) Infeksjonslegen min sier forøvrig at de aller fleste pasientene deres rapporterer det samme.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
On 7/22/2021 at 10:27 PM, AnonymBruker said:

Så bra at du også har vært friskere enn vanlig! :) Jeg har en sykdom som gjør at 5 forkjølelser og 1 bihulebetennelse på over 1 år er kjempelite. Jeg har også hatt 0 antibiotikakrevende infeksjoner siden starten av 2020, noe som nok er rekord i livet mitt. For meg (og samfunnet som kanskje får mindre resistensutvikling) er det fantastisk :) Infeksjonslegen min sier forøvrig at de aller fleste pasientene deres rapporterer det samme.

Vi får det igjen med renter når vi kommer ut av pandemien med svekket immunforsvar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Ts her. Fikk svar fra testen igår, og den var som ventet negativ :) Så da er jeg ute av karantene :) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...