Gå til innhold

Hva bruker dere til å hindre merker på døra, når skuffen dras ut (se bilde)?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har fått ny garderobeskap i gangen. Den har skuffer til luer og div. Kjenner jeg mine barn rett, så kommer skuffene ut før døra er ordentlig åpent. Er det noe jeg kan gjøre for å beskytte den delen døra el "kant" på skuffen for å hindre merker? 

Noen ideer?

F402F743-0D8B-437E-A2A8-FAA130B6AB85.jpeg

Anonymkode: b1fa7...f6b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 hours ago, AnonymBruker said:

Vi har fått ny garderobeskap i gangen. Den har skuffer til luer og div. Kjenner jeg mine barn rett, så kommer skuffene ut før døra er ordentlig åpent. Er det noe jeg kan gjøre for å beskytte den delen døra el "kant" på skuffen for å hindre merker? 

Noen ideer?

F402F743-0D8B-437E-A2A8-FAA130B6AB85.jpeg

Anonymkode: b1fa7...f6b

Oj, se der. Hva med litt beskyttelse på skuffehjørnet, ala sånn man har på hjørner for å beskytte baby/barn?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skal montere noe som skal beskytte skapdøren, ville jeg lagt på noe som er laget av gummi eller isopor el.l. som tar av for støt.

Anonymkode: 522c0...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, om man har små barn i hus, kan disse små dørdemperne og skapdørdemperne medføre kvelningsfare dersom barnet greier å plukke løs en slik og putte den i munnen! Det står at de er selvklebende. Man bør kanskje lime de godt fast med et godt lim, hvis man har småbarn hjemme?

Anonymkode: 522c0...1b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DEN NAKNE GARTNER

Hvorfor kan du ikke lære barna å åpne døren skikkelig før de drar ut skuffen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lim litt filt på skuffehjørnet. Det gjør vi på steder der det er nødvendig. Filt gir lite friksjon mellom skuff og dør.

  

DEN NAKNE GARTNER skrev (21 timer siden):

Hvorfor kan du ikke lære barna å åpne døren skikkelig før de drar ut skuffen? 

Og: Haha, har du møtt barn?

Endret av Zzyzx
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DramaTheLama
AnonymBruker skrev (På 22.7.2021 den 9.33):

Disse finnes også i mørk filt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er på innsiden av skapdørene, så jeg ville ikke ha stresset med det, selv om jeg skjønner at det nå er nytt og pent.

Sørg for at barna lærer respekt for eiendeler, det vil beskytte mer enn å prøve å ripesikre alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/22/2021 at 9:37 AM, AnonymBruker said:

Men, om man har små barn i hus, kan disse små dørdemperne og skapdørdemperne medføre kvelningsfare dersom barnet greier å plukke løs en slik og putte den i munnen! Det står at de er selvklebende. Man bør kanskje lime de godt fast med et godt lim, hvis man har småbarn hjemme?

Anonymkode: 522c0...1b2

Herlighet, hvis du er så redd for at barna i huset skal bli kvalt av dørdemperknotter så lurer jeg på hvordan du får livet ditt til å gå rundt ellers. De kan også klemme fingrene i døra, har du hektet av alle dører I huset ditt. De kan bli kvalt av en matbit, de kan dette og slå seg på gulvet, har du lagt mykt underlag på alle gulv? 

Anonymkode: 0e96d...433

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...