Gå til innhold

Date som plutselig forsvant. Poof.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja, skjønner. Han sier han er usikker, samtidig at han ønsker å prøve for ellers vet han ikke hvordan det går. Så det er jo veldig uhåndgripelig for meg. Jeg misliker sterkt tanken på å trippe rundt ham som en hund og håpe på en godbit.

Anonymkode: 6ec25...132

Ja, det skal du holde deg for god for. Har virkelig gått på en smell der, når jeg føler meg usikker og satt på vent, vel det har ikke vært positivt og har angret i ettertid at jeg gadd. Sett deg selv først, vet det er vanskelig når man er interessert men er ikke greit hvordan han har behandlet deg, hadde han nå vært ydmyk og jobbet for å få tilbake tilliten så ok, men fremdeles usikker? Nei, vekk med han.

Anonymkode: 62949...ef4

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
tinky1 skrev (På 23.7.2021 den 0.37):

Opplevd det samme selv, men jeg ga bare blaffen. Da tok han kontakt, og tar fortsatt kontakt. Skjønne den som kan. 

Typisk det. 

Anonymkode: 9ac64...b43

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja, skjønner. Han sier han er usikker, samtidig at han ønsker å prøve for ellers vet han ikke hvordan det går. Så det er jo veldig uhåndgripelig for meg. Jeg misliker sterkt tanken på å trippe rundt ham som en hund og håpe på en godbit.

Problemet er ikke at han lurer litt på hvordan å date ei dame med barn skal gå, men at han ikke klarer å romme følelsen og bare dumper den på deg, etter å ha ghosta først. Er nok greit å konkludere at dere ikke er match made in heaven. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja, det skal du holde deg for god for. Har virkelig gått på en smell der, når jeg føler meg usikker og satt på vent, vel det har ikke vært positivt og har angret i ettertid at jeg gadd. Sett deg selv først, vet det er vanskelig når man er interessert men er ikke greit hvordan han har behandlet deg, hadde han nå vært ydmyk og jobbet for å få tilbake tilliten så ok, men fremdeles usikker? Nei, vekk med han.

Anonymkode: 62949...ef4

Du setter veldig bra ord på den ugne følelsen min! Ja dette comebacket hans var veldig tamt. Og ugreit. 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Problemet er ikke at han lurer litt på hvordan å date ei dame med barn skal gå, men at han ikke klarer å romme følelsen og bare dumper den på deg, etter å ha ghosta først. Er nok greit å konkludere at dere ikke er match made in heaven. 

Veldig interessant innfallsvinkel! Ja han har rett og slett dumpet hans eget problem på meg 😠  

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
On 7/22/2021 at 3:40 AM, AnonymBruker said:

Det forklarer egentlig alt. Attraktive menn har ofte slikt mønster. De trenger ikke binde seg, men puler gjerne rundt.

Ingen sier du er stygg her, han har bare så utrolig mange andre kvinner som står i kø. Sånn er det når en bare går etter de kjekkeste 😅

Anonymkode: fb6ef...e6a

Akkurat som om ikke-attraktive menn ikke puker rundt om de får mulighet til det? De kjipeste og verste typene jeg noensinne har møtt på var alle sammen lite attraktive.

1 hour ago, AnonymBruker said:

ts her He's back....med fine ord og komplimenter til meg MEN han er usikker på om han er klar for et forhold iom at jeg har barn fra før. 

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Han sier han er usikker, samtidig at han ønsker å prøve for ellers vet han ikke hvordan det går. Så det er jo veldig uhåndgripelig for meg. Jeg misliker sterkt tanken på å trippe rundt ham som en hund og håpe på en godbit.

Jaså, så det sier han. Han har "plutselig" funnet ut at han ikke vil være far til barnet ditt likevel, og snudd 180 grader. Men samtidig vil han tydeligvis at du skal gå der og trippe og håpe på en godbit.

Han høres ut som en klassisk player, sier alle de "riktige" tingene får å få deg hekta, for deretter å bruke de tingene mot deg som årsak til at det ikke blir noe ordentlig forhold:

Først brukte han det faktum at du er mor, til at han kunne framsnakke seg selv som farskandidat og noen å satse på. Da ble det sex.

Deretter bruker han det faktum at du er mor som et problem og framstiller deg som noen han ikke kan satse på, men sex vil han nok fortsatt ha.

Anonymkode: ea86b...d3b

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Akkurat som om ikke-attraktive menn ikke puker rundt om de får mulighet til det? De kjipeste og verste typene jeg noensinne har møtt på var alle sammen lite attraktive.

Jaså, så det sier han. Han har "plutselig" funnet ut at han ikke vil være far til barnet ditt likevel, og snudd 180 grader. Men samtidig vil han tydeligvis at du skal gå der og trippe og håpe på en godbit.

Han høres ut som en klassisk player, sier alle de "riktige" tingene får å få deg hekta, for deretter å bruke de tingene mot deg som årsak til at det ikke blir noe ordentlig forhold:

Først brukte han det faktum at du er mor, til at han kunne framsnakke seg selv som farskandidat og noen å satse på. Da ble det sex.

Deretter bruker han det faktum at du er mor som et problem og framstiller deg som noen han ikke kan satse på, men sex vil han nok fortsatt ha.

Haha, shit ja to the point!

Herregud!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det er nesten vakkert ❤

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...