Gå til innhold

Hva er det med alle som skal legge inn "husk 22/7" på profilbildet sitt på Facebook?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg tror det mange definerer som hat er rett og slett at folk er uenige med dem. 

Tror også ‘hat’ også oppfattes fra de som har vært vant til å bare få uten videre. Synes de som nevner hat er litt som de som roper troll her inne på KG. 

Samt at jeg synes at å bruke ‘hat’ er ganske manipulerende. Terskelen for at noe er ‘hat’ er veldig høy for meg og har tidligere vært det men nå er jo alt hat. Føles veldig useriøst og jeg tror de som slenger ut med hat egentlig bare vil ha effekt raskest mulig, vil ha viljen sin. Tror egentlig det er en bivirkning av bortskjemthet. 

Anonymkode: 73ef7...689

Det er forresten de som ikke bryr seg som er bortskjemte, fordi de blir kyniske og egoistiske. Dermed blir de utakknemlige, uempatiske og sprer hat fordi de rett og slett er for late til å gidde å bry seg om noe annet enn seg selv. 

Anonymkode: 7da7e...528

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Perleugla

77 mennesker ble drept av en høyreekstremist for 10 år siden. Det er et av de verste terrorangrepene i vesten de siste 10 årene. Det var et angrep på et politisk parti og forsvarsløse ungdommer. Du må gjerne være uenig med AP og AUF, men du bør definitivt anerkjenne deres rett til å mene hva de vil uten å bli drept av en som er uenig med dem.

Jeg markerer denne dagen akkurat som jeg har lyst til. Om det er med rammer på Facebook eller en stille tur i skogen. Logg av om dette provoserer. Ta deg en dag eller to uten internet om du ikke tåler at mange i dette landet markerer og tar avstand fra de holdningene denne ynkelige  terroristen fronter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Chantielle

Tråden er ryddet for hatefullt og nedsettende innhold,innlegg med kun lenke,avsporinger,samt svar til dette.

Chantielle mod.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...