Gå til innhold

Er denne brudekjolen fin eller for tildekket?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Den kan være fin på noen. Min mening er at om du er litt rund eller litt høy kan det bli veldig mye stoff. Slike kjoler er penest på veldig slanke. Jeg kan skrive dette fordi jeg er både høy og rund. Det er litt skummelt å kjøpe på nett og de ser ofte annerledes ut. 

Jeg hadde vinterbrullup og brukte tradisjonell kjole med pels over. 

Anonymkode: 2ac30...ec8

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøken88

Vil si det kommer veldig an på kroppsfasong. Jeg syns kanskje den ble litt enkel til å være en brudekjole. Ville pyntet den opp med et belte som mange skriver og kanskje gjort noe litt ekstra ''wow'' med håret for å følt meg litt ekstra pyntet. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Syns den var kjempefin!! Vet ikke om jeg er enig i at den vil bli finere med belte - da bryter man vel den ganske strømlinja "flowen" i kjolen, men det går jo an å ha et litt stort smykke til - sånn som Askepott har over den rosa ballkjolen i Tre nøtter til Askepott? 

Anonymkode: 94cc4...940

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Rosa Dartle
Rosa Dartle skrev (2 minutter siden):

Jeg synes den var veldig enkel og nydelig 😍

Når det er sagt så tror jeg også man må være ganske tander/vever for å kle den, jeg hadde ikke sett bra ut i den, men om man kler noe helt enkelt vil den være veldig fin for vinterbryllup. Ville ikke hatt belte til den, det vil ødelegge uttrykket på kjolen.

Endret av Rosa Dartle
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Snedig

Jeg synes den var nydelig, men enig med de som sier det kommer an på kroppsfasongen. Kler nok best de veldig slanke..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

indigob
AnonymBruker skrev (På 21.7.2021 den 18.01):

Denne var nydelig 😍

Anonymkode: 32132...e4a

Den var kjempe fin ! Det er noe klassisk og veldig vakkert med tildekket brudekjoler. Jeg ville gått for denne 😍

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tuba

Helt ærlig så ser den ut som en strikkegenser med alt for stort skjørt til. Bumsete.  Stoffet faller ikke fint heller. Men det viktige her er jo hva bruden selv mener. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Likte den ikke.

Anonymkode: c4995...d59

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Blondie65

Jeg er enig i at en bør være liten og nett for at denne kjolen skal sitte pent. På generell basis er høy hals og store pupper et katastrofevalg, f.eks.

Jeg er for øvrig enig i prinsippet om at en tildekket kjole med lange armer kan være veldig elegant. Men akkurat denne ble for mye tildekket for min smak.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Synes absolutt du skal gå for den om du vil, er jo ingenting galt med den. Personlig ville jeg ikke valgt den fordi det ikke er min smak, men det betyr ikke at den ikke kan være fin på deg. :)

Anonymkode: 131c2...5d4

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Det var en fin sommerkjole, men for mye «genser» for min smak. Sikker på at det egentlig er en brudekjole mtp pris og at den så veldig enkel og «vanlig» ut? 🧐 Kan helt ærlig ikke si jeg synes det ser ut som den er laget av noe eksklusivt stoff heller? Men hvis det er sånn du ønsker selv å se ut, og du er sikker på at den er behagelig å gå i, så synes jeg du skal gå for det❤️

Anonymkode: 867d0...495

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Mrs. Random Nick
On 7/21/2021 at 10:47 AM, AnonymBruker said:

Gifter oss på senhøsten eller like over nyttår så trenger noe som har ermer og som er litt tettere i stoffet enn bare sånn chiffon. Hva synes du?

https://www.etsy.com/no-en/listing/669422245/modest-wedding-dress-winter-wedding?ga_order=most_relevant&ga_search_type=all&ga_view_type=gallery&ga_search_query=modest+long+sleeve+wedding+dress&ref=sr_gallery-1-1&organic_search_click=1&pro=1

Anonymkode: ed7d6...eeb

Nydelig! Pass på å finne blomster som matcher! Ikke for mange farger, tror jeg. Ser for meg stilrent hvitt og grønt i de, gjerne kalaer, muligens sammen med hvite roser og/eller små hvite blomster.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Helt nydelig!

Anonymkode: 902c9...ee8

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...