Gå til innhold

Er denne brudekjolen fin eller for tildekket?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg synes den var nydelig og med klasse. 

Anonymkode: 1a786...794

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Denne var fin. 

Screenshot_20210721_175543_com.google.android.googlequicksearchbox.jpg

Anonymkode: 420a0...17c

Er det virkelig noen som kjøper plastkjoler fra Kina på AliExpress når de skal gifte seg?

Anonymkode: 1a786...794

Lenke til innlegg
Del på andre sider
CorvusCorax

Kjempefin. Elegant. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Superfin! Siden kjolen er såpass tildekket og enkel i form og utsmykking ville jeg gått for en blomsterkrans i håret som et "smykke". Ville ikke brukt belte eller bånd på selve kjolen. Fin som den er.

Anonymkode: 7bc1e...806

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Fløff
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Gifter oss på senhøsten eller like over nyttår så trenger noe som har ermer og som er litt tettere i stoffet enn bare sånn chiffon. Hva synes du?

https://www.etsy.com/no-en/listing/669422245/modest-wedding-dress-winter-wedding?ga_order=most_relevant&ga_search_type=all&ga_view_type=gallery&ga_search_query=modest+long+sleeve+wedding+dress&ref=sr_gallery-1-1&organic_search_click=1&pro=1

Anonymkode: ed7d6...eeb

Åh herregud den var megafin 😍😍😍😍😍

Som noen andre her så jeg og for meg blomster i håret. 

Dog er jeg ikke enig i at den trenger belte, ryggdelen er jo nydelig og belte bare forstyrrer.

Sats heller på litt som «skjer» i hår og bukett. 

Belte er veldig..... «amerikansk brud» liksom. 

Endret av Fløff
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lorieen
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Gifter oss på senhøsten eller like over nyttår så trenger noe som har ermer og som er litt tettere i stoffet enn bare sånn chiffon. Hva synes du?

https://www.etsy.com/no-en/listing/669422245/modest-wedding-dress-winter-wedding?ga_order=most_relevant&ga_search_type=all&ga_view_type=gallery&ga_search_query=modest+long+sleeve+wedding+dress&ref=sr_gallery-1-1&organic_search_click=1&pro=1

Anonymkode: ed7d6...eeb

Jeg synes den var nydelig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hm, jeg synes den var litt prektig og kjedelig i overdelen. Og så er den nok i polyester. Det står at den er laget av "silky material" og satin. Det betyr nok syntetisk, dessverre. 

Anonymkode: 72523...d6b

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Veldig pen. Etter å ha sett litt for mange episoder av Say yes to the dress, begynte jeg nesten å tro det ikke fantes kjoler lenger som ikke er stroppeløse, ermeløse, gjennomsiktige og nedringet ned til beltet både foran og bak. 

Anonymkode: b0853...5f4

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bloodflowers

Likte ikke overdelen pga. materialet. Synes ikke det var så pent. Ermene var også for løse etter min smak. Men selve stilen var veldig fin! Ville bare valgt en annen type, med annet stoff og passform på overdelen

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Får litt amish-følelse. Ser litt prippen ut. Synes også stoffet i skjørter virket tjukt og stivt. Får litt grå mus-vibber 😅😅 dersom du ønsker at ingen husker kjolen din, så velger du denne.

Anonymkode: fd479...a9c

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg syns den så ut som noen man gikk med i indremisjonsbryllup på 60-tallet, med andre ord var den ikke videre pen, og alt for tildekket. 

Anonymkode: 49373...864

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Synes den var nydelig! 🤩

Anonymkode: f27c9...faa

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Million

Det står at selgeren er en russisk sybutikk, som syr kjolen etter hver enkelt kunde sine mål. Etter bestilling får man en email med instruksjonsvideo om hvordan man skal ta målene, som man så sender til butikken, som syr kjolen.....

Dette kan fort bli litt risky business, hvis noen mål blir feil eller akkurat litt for trange osv. Du får jo ikke prøvd kjolen før du får den i posten heller. Å returnere en "custom tailor made" brudekjole til Russland tror jeg går dårlig. Har du kjøpt den og det blir feil, må du nok regne pengene som tapt og kjøpe en annen.

Jeg synes kjolen var fin, og jeg hadde ikke hatt behov for å vise mest mulig hud under et bryllup. Jeg likte den. Hvis den man får i posten passer, altså...

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sandie

Den er litt for tildekket og enkel etter min smak. Men med er fint belte kan den bli flott. Tenker den passer best til et litt enkelt bohemaktig bryllup. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Million skrev (15 timer siden):

Det står at selgeren er en russisk sybutikk, som syr kjolen etter hver enkelt kunde sine mål. Etter bestilling får man en email med instruksjonsvideo om hvordan man skal ta målene, som man så sender til butikken, som syr kjolen.....

Dette kan fort bli litt risky business, hvis noen mål blir feil eller akkurat litt for trange osv. Du får jo ikke prøvd kjolen før du får den i posten heller. Å returnere en "custom tailor made" brudekjole til Russland tror jeg går dårlig. Har du kjøpt den og det blir feil, må du nok regne pengene som tapt og kjøpe en annen.

Jeg synes kjolen var fin, og jeg hadde ikke hatt behov for å vise mest mulig hud under et bryllup. Jeg likte den. Hvis den man får i posten passer, altså...

Ser noen tidligere kjøpere har lagt inn bilde av kjolen fra sitt eget bryllup, og der ser man veldig tydelig at målene ikke er optimalt tatt spør du meg.. blir seende veldig billig ut, dessverre. 

Anonymkode: 88774...bd8

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Ermene ødelegger totalt, har mange gensere selv i slik «blonde» fra Lindex, HM osv… ser for hverdagslig ut. Ryggen var fin:)

Anonymkode: 82443...778

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Syns den var kjempefin. Mye bedre enn det man vanligvis ser av kjoler som går inn for å være sexy. Syns denne var mye bedre, og kunne gått for det samme selv :) 

Anonymkode: 8d71f...057

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 21.7.2021 den 11.08):

Å, nydelig. Den likte jeg. Ett tynt tynt belte eller silkebånd rundt livet hadde vert max 🤩

Anonymkode: a862b...22c

Enig i denne☺️

Anonymkode: 59803...115

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Rosendahl

Kjempefin 😊

Ville holdt pynten enkel og ikke hatt belte. Den er fin nok uten 👍

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...