Gå til innhold

Kan det komme et system så vi kan reagere på en kommentar på en annen måte enn å like slik som på Facebook?

Ønsker du mulighet for flere reaksjoner på innlegg  

25 stemmer

1. 1. Flere reaksjoner på innlegg?

• Ja
      14
    • Nei
      11
    • Usikker
      0
    • Nøytral/bryr meg ikke
      0

Anbefalte innlegg

knulleGuden666

Det er mange ganger jeg vil reagere på forskjellige måter enn å kun like et innlegg, kan det bli et system som Facebook har?  Hadde vært supert med reaksjon som hjerte, omtenksomhet, overrasket, le, og sint og trist, i tillegg til tommel opp. Håper det kan bli i fremtiden. 
jeg starter en spørreundersøkelse så får vi sett hva de fleste brukerne her ønsker. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kittykat

Det hadde vært fint om vi kunne fått flere reaksjoner på innlegg enn bare likes. Det er mange ganger jeg skulle ønske at jeg kunne reagert med latter/hjerte/omtenksomhet osv enn bare å trykke på like 😊 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
FryNor

Jeg er enig med TS, det hadde vært greit å kunne gi andre reaksjoner enn bare liker.

Diskusjon.no har f.eks. dette systemet, liker, innsiktsfullt og hjerte.

59920814_Ikkenavngitt.jpg.cf5a0a357c2d7f6574107553a6af1895.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Athena79

Dette syns jeg var en god ide. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Optimo

Det kunne gjerne gått an å gi en tommel NED også. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Gjenferdet
knulleGuden666 skrev (På 2021-7-21 den 6.38):

Det er mange ganger jeg vil reagere på forskjellige måter enn å kun like et innlegg, kan det bli et system som Facebook har?  Hadde vært supert med reaksjon som hjerte, omtenksomhet, overrasket, le, og sint og trist, i tillegg til tommel opp. Håper det kan bli i fremtiden. 
jeg starter en spørreundersøkelse så får vi sett hva de fleste brukerne her ønsker. 

Hvordan skulle det blitt med omdømmepoengene da? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jaybird

Teknisk mulig er det helt klart, diskusjon.no bruker samme forumprogramvare som KG, og er et helt greit eksempel på hvordan både omdømmepoeng og selve reaksjonene kan foregå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...