Gå til innhold

Kvinner bør dekke seg skikkelig til! - Mann i ufrivillig sølibat


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan har det seg slik at lesbiske klarer å holde fingrene av fatet når de ser lettkledde og sexy damer, men menn klarer ikke det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sheik skrev (6 minutter siden):

Hvordan har det seg slik at lesbiske klarer å holde fingrene av fatet når de ser lettkledde og sexy damer, men menn klarer ikke det?

Hvorfor tror du? Har du noen teorier om hvorfor det er forskjell på lesbiske kvinner og heterofile menn 

Anonymkode: b9870...a3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis du får pult så er det greit? 🙄

Anonymkode: 6e190...eb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Hva er det som hindrer deg i å ta ansvar for dine egne følelsesmessige problemer?

Ingenting annet enn deg selv. Ditt problem og ingen andres.

Det er noe veldig stusselig over folk som sier: "Jeg greier ikke å styre meg selv, derfor vil jeg styre alle andre!"

Anonymkode: 85902...f5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.7.2021 den 11.06):

Jeg er ekstremt lei av at kvinner går rundt lettkledd og med synlige former. Det frister oss menn som lever i ufrivillig sølibat og vi ønsker ikke å bli minnet på slikt hele tiden.

Derfor mener jeg oppriktig at kvinner bør dekke seg skikkelig til, slik at ting går bedre for slike som meg. Skjerp dere.

Anonymkode: 91b23...d17

Stikk til en øde øy, det er best for både deg og alle andre. 
kvinnene skal få gå akkuratt slik de selv ønsker!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Saudi-Arabia 

Iran

Somalia

 

Anonymkode: 6a7af...81e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.7.2021 den 11.18):

Hva er ufrivillig sølibat

Anonymkode: e87ab...7d9

Typ incel som ikke får seg noe? 

Tror forresten dette er troll men temaet i seg selv er jo kontroversielt nok og går aldri av moten. 

Endret av Cleo88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare å flytte til et land hvor kvinner er tvunget til å dekke seg til. Win win.

Anonymkode: 60452...a36

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Men dette funker jo ikke. For kvinner er sexy i baggy joggedress også, de må helt inn i en burka for å slutte å være sexy, og det unner jeg ingen kvinne å måtte gå med. 

Anonymkode: 607a4...a17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns menn burde dekke seg til bedre. Det er alt for fristende med tydelige peniser i buksene, trange T-skjorter og bulende muskler. 

Anonymkode: 9bc50...b19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henkjønnet

Var i sentrum idag og så unge jenter seksualisere seg selv i høy grad. En ting er å kunne gå kledd som man vil, en annen er hvilke signaler det sender ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henkjønnet skrev (10 timer siden):

Var i sentrum idag og så unge jenter seksualisere seg selv i høy grad. En ting er å kunne gå kledd som man vil, en annen er hvilke signaler det sender ut.

Jeg er helt enig!.

Synes det er veldig respektløst ovenfor de rettroende, det norske folk må tilpasse seg den nye tiden som kommer. 

Anonymkode: 09533...767

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henkjønnet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er helt enig!.

Synes det er veldig respektløst ovenfor de rettroende, det norske folk må tilpasse seg den nye tiden som kommer. 

Anonymkode: 09533...767

Rettroende eller ei.

En kan ikke kle seg som en slut, oppføre seg som en og samtidig forvente å bli tatt seriøst av det motsatte kjønn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...