Gå til innhold

Kvinner bør dekke seg skikkelig til! - Mann i ufrivillig sølibat


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet du hva, det synet blir for dumt. Jeg som mange andre kvinner er dritt lei av menn som ser på oss kvinner som et sexobjekt. Vi er da mennesker og kan kle oss som vi vil. Tror du vi kler oss lett kledd for å gjøre menn kåte??😂 

Anonymkode: b8cb3...a58

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg er ekstremt lei av at kvinner går rundt lettkledd og med synlige former. Det frister oss menn som lever i ufrivillig sølibat og vi ønsker ikke å bli minnet på slikt hele tiden.

Derfor mener jeg oppriktig at kvinner bør dekke seg skikkelig til, slik at ting går bedre for slike som meg. Skjerp dere.

Anonymkode: 91b23...d17

Jeg tror ikke det er kvinners bekledning som er problemet ditt. Ønsker deg lykke til med å få en reell løsning.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det vil bedre vår livskvalitet om vi ikke blir minnet på det i hverdagen og i media. Tror jeg må starte et stort arbeid med å endre det norske samfunnet på denne fronten altså.

Anonymkode: 91b23...d17

Hva med livskvaliteten til halvparten av befolkningen da, nemlig kvinner? Du skjønner vel at den blir sterkt svekket om vi skulle måtte dekke oss til. Hvordan du har det kan selvsagt være leit, men da prøver du å endre på din situasjon. Synet på din egen situasjon kan endres til å bli mer positivt, samt at du fortsatt har muligheten til å finne en kvinne som ønsker å være med deg. Løsningen på din egen negativitet eller egne psykiske problemer grunnet å ikke finne en kvinne, er i alle fall ikke å gjøre livet surt for andre! Tankegamgen er helt idiotisk. Det fins til og med kvinner som sliter med det samme som deg. Det er selvfølgelig du som må skjerpe deg, TS. 

Anonymkode: 58e77...a2f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg er ekstremt lei av at kvinner går rundt lettkledd og med synlige former. Det frister oss menn som lever i ufrivillig sølibat og vi ønsker ikke å bli minnet på slikt hele tiden.

Derfor mener jeg oppriktig at kvinner bør dekke seg skikkelig til, slik at ting går bedre for slike som meg. Skjerp dere.

Anonymkode: 91b23...d17

Du kan dekke til øynene dine og kjøpe deg førerhund! :opplyser:

Anonymkode: 05db2...75b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med mannfolka som løper rundt i barn overkropp? Har selv ikke hatt sex på evigheter, ikke frivillig. Men jeg klarer da fint å se menn i barn overkropp. 

Anonymkode: 5d55c...012

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Hva med livskvaliteten til halvparten av befolkningen da, nemlig kvinner? Du skjønner vel at den blir sterkt svekket om vi skulle måtte dekke oss til. Hvordan du har det kan selvsagt være leit, men da prøver du å endre på din situasjon. Synet på din egen situasjon kan endres til å bli mer positivt, samt at du fortsatt har muligheten til å finne en kvinne som ønsker å være med deg. Løsningen på din egen negativitet eller egne psykiske problemer grunnet å ikke finne en kvinne, er i alle fall ikke å gjøre livet surt for andre! Tankegamgen er helt idiotisk. Det fins til og med kvinner som sliter med det samme som deg. Det er selvfølgelig du som må skjerpe deg, TS. 

Anonymkode: 58e77...a2f

Men når både jeg, andre menn og faktisk kvinner sliter med fristelsen av pene kvinnelige former, så er det faktisk et stort samfunnsproblem. Om bare jeg skjerper meg, så har en jo de tusener av kvinne og menn som fremdeles sliter og er lei påminnelsene. Da er jo ikke problemet løst.

Anonymkode: 91b23...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men når både jeg, andre menn og faktisk kvinner sliter med fristelsen av pene kvinnelige former, så er det faktisk et stort samfunnsproblem. Om bare jeg skjerper meg, så har en jo de tusener av kvinne og menn som fremdeles sliter og er lei påminnelsene. Da er jo ikke problemet løst.

Anonymkode: 91b23...d17

Men hvorfor skal kvinner ha ansvar for å fikse andres problemer, når det går veldig mye utover en selv å skulle måtte dekke seg til? Jeg mener problemet helt klart ligger hos den som synes fristelsen er så stor som du virker å synes, ikke hos kvinner som helt uskyldig går kledd slik de ønsker. Synes du virkelig det er rettferdig å gi halve befolkningen ekstra store vanskeligheter for å fikse et problem som ligger som i psyken til en liten gruppe mennesker? Det er ikke  kvinners feil at noen synes fristelsen av å se på andre mennesker blir såpass stor at de får psykiske problemer. Dette er noe som kun kan fikses for hver enkelt ved at hver og en som føler på dette jobber med seg selv. Verden er ikke perfekt og det er dessverre mange som sliter med et eller annet. Men det er jo bare dumt å be folk som ikke gjør noe galt, endre oppførsel fordi noen blir støtt. 

Anonymkode: 58e77...a2f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om du skriver dette for å provosere eller om du virkelig mener dette.

Dersom du virkelig mener det så vil jeg si at det er et veldig selvsentrert og enkelt syn på saken. Jeg forstår at du tenker livet ditt ville være enklere om andre oppførte seg annerledes, men det betyr ikke at de har gjort noe galt eller burde endre seg.

Spesielt nå som det er veldig varmt ville det også vært veldig ubehagelig å ha på seg mye klær.

Dersom du virkelig plages av dette så vil jeg anbefale deg å finne en psykolog du liker for å snakke med dette om. Dessuten så burde det i mellomtiden være mulig å høre på lydbøker, se mer i bakken, gjøre visualisering, dagdrømming eller mindfullness og andre ting for å ikke være så fokusert på folk rundt deg når du er ute, eller å gå ut på steder og til tider hvor det er mindre folk.

Flytte til et veldig kaldt land ser jeg noen har skrevet her, men det går jeg kanskje ut ifra at du ikke ønsker selv. Det er selvfølgelig enklere å treffe mindre folk om du bor mindre sentralt, som jeg også ser at andre har skrevet.

Anonymkode: 2f5bc...e8d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil at vi skal forby biler. Jeg har nemlig ikke bil, og når jeg ser biler så blir jeg fristet. Får lyst til å stjele dem. Det gir meg dårlig livskvalitet å se alle bilene. 

Anonymkode: f9fa5...219

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skuffet, sint, fornærmet og trist etter å ha lest denne tråden. Er også nervøs.

Tenk at dere er så lite fremtidssynte som meg. Må vel vente noen år før alle er klare for mine tanker og ideer.

Takk for meg.

Anonymkode: 91b23...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg er skuffet, sint, fornærmet og trist etter å ha lest denne tråden. Er også nervøs.

Tenk at dere er så lite fremtidssynte som meg. Må vel vente noen år før alle er klare for mine tanker og ideer.

Takk for meg.

Anonymkode: 91b23...d17

Det kommer aldri til å skje at alle vil dele samme syn som deg. I Norge har vi frihet, ja frihet, til å kle oss slik vi vil såfremt vi ikke utviser upassende seksuell atferd. Du kan ikke kreve at folk skal dekke seg til for at du ikke skal bli fristet. Alle voksne mennesker har ansvar for sitt eget liv, du også.

  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg er skuffet, sint, fornærmet og trist etter å ha lest denne tråden. Er også nervøs.

Tenk at dere er så lite fremtidssynte som meg. Må vel vente noen år før alle er klare for mine tanker og ideer.

Takk for meg.

Anonymkode: 91b23...d17

Jeg kommer aldri til å være klar for idéer som diskriminerer kvinner eller frarøver oss slik frihet. Dine idéer angående dette er ikke mer fremtidsrettet enn idéene til oss som er uenige med deg.

Anonymkode: 58e77...a2f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gjelder jo sikkert over 20% av alle menn til enhver tid, så dette får du bare leve med. Klarer jeg det så klarer du.

Anonymkode: ae7b8...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Jeg er skuffet, sint, fornærmet og trist etter å ha lest denne tråden. Er også nervøs.

Anonymkode: 91b23...d17

Hva er du nervøs for?

Anonymkode: 05db2...75b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hva er du nervøs for?

Anonymkode: 05db2...75b

Fordi ingen er enige med meg, det tyder på at dere ligger lenger bak i tid enn hva jeg trodde. Samt at dere har en noe urovekkende moral.

Anonymkode: 91b23...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal begynne å gå naken rundt omkring etter å ha lest denne tråden. Bare på trass.

Anonymkode: 44e76...65f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fordi ingen er enige med meg, det tyder på at dere ligger lenger bak i tid enn hva jeg trodde. Samt at dere har en noe urovekkende moral.

Anonymkode: 91b23...d17

Ja, skjønner du vil fram i tid til Iran

Anonymkode: d5d59...1ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Fordi ingen er enige med meg, det tyder på at dere ligger lenger bak i tid enn hva jeg trodde. Samt at dere har en noe urovekkende moral.

Anonymkode: 91b23...d17

Akkurat det samme føler jeg om deg. 

Anonymkode: 58e77...a2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...