Gå til innhold

Kvinner bør dekke seg skikkelig til! - Mann i ufrivillig sølibat


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ekstremt lei av at kvinner går rundt lettkledd og med synlige former. Det frister oss menn som lever i ufrivillig sølibat og vi ønsker ikke å bli minnet på slikt hele tiden.

Derfor mener jeg oppriktig at kvinner bør dekke seg skikkelig til, slik at ting går bedre for slike som meg. Skjerp dere.

Anonymkode: 91b23...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så du har et problem, og løsningen er at alle andre må endre seg?

Dette tankesettet ligger litt for nært noen muslimers syn: Kvinner skal dekke seg til så ikke menn blir fristet, menn har ikke noe ansvar for sin adferd dvs la være å voldta.

Anonymkode: f9ab9...528

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så du har et problem, og løsningen er at alle andre må endre seg?

Dette tankesettet ligger litt for nært noen muslimers syn: Kvinner skal dekke seg til så ikke menn blir fristet, menn har ikke noe ansvar for sin adferd dvs la være å voldta.

Anonymkode: f9ab9...528

Det vil bedre vår livskvalitet om vi ikke blir minnet på det i hverdagen og i media. Tror jeg må starte et stort arbeid med å endre det norske samfunnet på denne fronten altså.

Anonymkode: 91b23...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Older millennial

Skal en begynne å gjemme vekk godteri på butikken også da? Hvis du har problemer med hvordan damer kler seg, så ligger problemet helt og holdent hos deg. Jeg oppfordrer deg til å ta et skikkelig dypdykk i deg selv eller til å finne noen å snakke med om dette. IKKE likesinnede som bare blåser opp problemet, men noen som faktisk kan hjelpe. Skjønner at det er en del menn som sliter med dette, men det er virkelig ikke damene sin skyld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er ufrivillig sølibat

Anonymkode: e87ab...7d9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er interessert, så vet jeg av flere land hvor både kvinner og menn må gå sømmelig kledd utenfor husets fire vegger :) Garantert fritt for kvinnelige former.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DU kan jo dekke til øynene :laugh:

Anonymkode: e87ab...7d9

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jdz skrev (1 minutt siden):

Hvis du er interessert, så vet jeg av flere land hvor både kvinner og menn må gå sømmelig kledd utenfor husets fire vegger :) Garantert fritt for kvinnelige former.

At det er flere gode land i verden, trenger ikke å bety at Norge ikke skal bli et godt land også :)

Anonymkode: 91b23...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig hvordan menn sliter med å kontrollere både følelser og lyster, men lesbiske kvinner har null problem med å kontrollere seg rundt lettkledde damer, i garderoben på gymmen etc. 

Anonymkode: 5893e...95a

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva er ufrivillig sølibat

Anonymkode: e87ab...7d9

At en lever ufrivillig enslig og/eller uten seksuell omgang.

Anonymkode: 91b23...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Merkelig hvordan menn sliter med å kontrollere både følelser og lyster, men lesbiske kvinner har null problem med å kontrollere seg rundt lettkledde damer, i garderoben på gymmen etc. 

Anonymkode: 5893e...95a

God ide. Bli lesbisk kvinne :Nikke:

Anonymkode: e87ab...7d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det vil bedre vår livskvalitet om vi ikke blir minnet på det i hverdagen og i media. Tror jeg må starte et stort arbeid med å endre det norske samfunnet på denne fronten altså.

Anonymkode: 91b23...d17

Ja, enten endre alle andre, stort arbeid som du sier. Eller slutt å lese lettkledd media og bosett deg et annet sted, enten mer øde i Norge eller i utlandet hvor det allerede er på plass = lite arbeide.

Anonymkode: f9ab9...528

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

At det er flere gode land i verden, trenger ikke å bety at Norge ikke skal bli et godt land også :)

Anonymkode: 91b23...d17

Jeg synes Norge er et brukbart godt land allerede. Tror ikke det blir noe bedre av at kirken eller myndighetene dikterer hvordan vi skal kle oss. Været og personlige valg bør avgjøre dette.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg er ekstremt lei av at kvinner går rundt lettkledd og med synlige former. Det frister oss menn som lever i ufrivillig sølibat og vi ønsker ikke å bli minnet på slikt hele tiden.

Derfor mener jeg oppriktig at kvinner bør dekke seg skikkelig til, slik at ting går bedre for slike som meg. Skjerp dere.

Anonymkode: 91b23...d17

Der tråkka du skikkelig i minefeltet😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Merkelig hvordan menn sliter med å kontrollere både følelser og lyster, men lesbiske kvinner har null problem med å kontrollere seg rundt lettkledde damer, i garderoben på gymmen etc. 

Anonymkode: 5893e...95a

For de aller fleste menn går dette helt fint :) Selv i perioder med lite/ingen seksuell aktivitet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svalbard, Bjørnøya osv har sikkert godt påkledde kvinner det meste av året.

Anonymkode: f9ab9...528

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Svalbard, Bjørnøya osv har sikkert godt påkledde kvinner det meste av året.

Anonymkode: f9ab9...528

Nordpolen. Julenissen ansetter sikkert nisser. 

Anonymkode: e87ab...7d9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er ekstremt lei av at kvinner går rundt lettkledd og med synlige former. Det frister oss menn som lever i ufrivillig sølibat og vi ønsker ikke å bli minnet på slikt hele tiden.

Derfor mener jeg oppriktig at kvinner bør dekke seg skikkelig til, slik at ting går bedre for slike som meg. Skjerp dere.

Anonymkode: 91b23...d17

Det beste hadde vært om du ble voksen og tok ansvar for egen handling. Lås deg inne hjemme, få levert mat på døren og kos deg med NRK på tv’n din.

Skal liksom alle jenter/damer dekke seg til fordi du ikke klarer å få deg dame? Nei, vettu hva.

Anonymkode: e31ba...723

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...