AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #1 Del Skrevet 19. juli 2021 Hvor lang tid brukte du på å gå ned 10 kg, du som ikke var veldig overvektig? Hva gjorde du som fungerte, og hva var mindre bra? Anonymkode: 62e48...553 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #2 Del Skrevet 19. juli 2021 Jeg brukte omtrent et år tror jeg. Jeg begynte å gå eller sykle overalt, tok alltid trappene, la inn litt ekstra bevegelse her og der (brukte en app som lot meg velge 10-15 minutters yoga/pilates/styrke/kondisjon osv, da ble det lettere med bevegelse over en lav sko) Jeg hadde ingen regler for hvor mye grønnsaker jeg kunne spise, så det spiste jeg masse av. Hovedsaklig ren man, men jeg hadde noen runder hvor jeg falt av lasset og spiste fullt av godis og junk en helg her og der. Etter 4 kilo ned begynte jeg å trene styrke og det var først da kroppen min virkelig begynte å forme seg, den gikk fra å være dvask skinnyfat til å ha en flott figur med kurver på de rette plassene. Supermoro å endelig føle at klær legger seg sexy rundt kroppen, selv om det så bare er en pysj eller joggeklær. En helt ny opplevelse for meg i alle fall 😂 Anonymkode: fa110...8f5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2021 #3 Del Skrevet 19. juli 2021 3 mnd med spis deg fri. Startet med bmi på 25. Ble en livsstil jeg lever godt med i dag. Lever ikke strengt på dietten, men kuttet sukker, mel og stivelse. Spiser innenfor 8 t vindu. Ett måltid med en del frukt, mye grønnsaker til de to andre. Trente lite før, startet med å gå korte turer og trene litt styrke. Nå trener jeg styrke 2-3 dager fast i uken og prøver å få til en tur på 30 min hver dag. Og flere dager i uken blir de mye lengre. Anonymkode: b014f...031 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #4 Del Skrevet 20. juli 2021 Når jeg leser svaret etter mitt ser jeg at jeg helt glemte å nevne periodisk faste (å sette et spisevindu på 2-8 timer), selv pleier jeg å ha et spisevindu på 6 timer fordi jeg fungerer bedre på jobb uten å ha spist noe særlig, med mindre vi har felleslunsj, da starter jeg vinduet litt tidligere og har 8 timers spisevindu den dagen. Periodisk faste gjorde det mye lettere å ikke småsnacke på noe hele tiden, og det var nok mitt største problem tror jeg. Anonymkode: fa110...8f5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #5 Del Skrevet 20. juli 2021 Gikk ned 15kilo på 3måneder. Trente ikke. Spiste bare mindre mat og ingen snop, brus eller alkohol Anonymkode: 79937...f5d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #6 Del Skrevet 20. juli 2021 Halvt år. Gikk fra 74 kg til nå 65 kg. Er 160 høy Anonymkode: 78aaa...580 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #7 Del Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvor lang tid brukte du på å gå ned 10 kg, du som ikke var veldig overvektig? Hva gjorde du som fungerte, og hva var mindre bra? Anonymkode: 62e48...553 10kg på 9 uker. Anonymkode: 1fdfc...01a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #8 Del Skrevet 20. juli 2021 Litt over to måneder. La om til plantebasert og begynte å går mere Anonymkode: 6179e...cc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå