Gå til innhold

nysingel og småforelska på jobben..


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hva om du bare skriver telefonnr. på en papptallerken, setter et kakestykke oppe den, og i et ubevoktet øyeblikk setter den på pulten hans. Relativt klart hint om å be deg ut, samtidlig som han får lov til å ta iniativet ?

DET - hørtes skummelt ut spør du meg... ;)

Nei, ta mot til deg og snakk litt med han - om jobbrelaterte ting eller spør han om et eller annet som gutter vet, men ikke jenter. Problemer med bilen eller noe.. ( blæh.. kanskje et dårlig forslag, men av og til kan vi kvinner gjøre oss litt dumme for å oppnå det vi vil... Dette sa jeg tross fare for å bli nedpøst av reaksjoner! Poenget var at dette er en uskyldig gest, bare en unnskyldning for å komme i kontakt.. Nok om det.)

Om du får han litt i prat allerede i dag, er det kanskje mer naturlig at du ber han ut i slutten av uka?

Eller at han kanskje ber deg ut, enda bedre! Du kan jo forresten hinte om at du skal slutte sånn at han også kan få litt fart på sakene.. :)

Endret av vixen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DET - hørtes skummelt ut spør du meg... ;)

Okey. Var bare et forsøk på å være litt kreativ her :ler:

Det absolutt enkleste er jo bare å rette seg opp litt i ryggen og be han ut da....

Tipper at oddsen er over 90% for at han sier ja hvis han er singel. Man må jo nesten finne ut hvem den dama er... Sånn hadde jeg tenkt i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at du snart skal slutte er det jo naturlig med litt kake. Hva om du bare skriver telefonnr. på en papptallerken, setter et kakestykke oppe den, og i et ubevoktet øyeblikk setter den på pulten hans. Relativt klart hint om å be deg ut, samtidlig som han får lov til å ta iniativet ?

HAHA, syntes det var morsom jeg.. Men jeg jobber på et sted med MANGE mennesker, og tror ikke jeg kan snike meg inn usett..

Men får jeg sjansen til å snakke med han så gjør jeg det tvert.. men han sitter jo bare på plassen sin jo( han jobber i motsetning til meg haha), går jeg dit får jeg tusen øyne på meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ender nok med å sende en mail kl 1555 på fredag, hei liker deg jeg, liker du meg? synd i tilfelle for jeg slutter nå og kommer ikke tilbake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi lever i et samfunn der det fortsatt forventes at vi gutta skal gjøre visse saker...det å be ut damer er en av disse tingene. Selv om det er et par damer der ute som har begynnt å bli flinke. Jeg kan garangtere at om du spør han om telefon nr. hans så blir han nok positivt overrasket. Og om han er opptatt eller noe slikt, så blir han sikkert begeistret for det. Tror ikke du taper noe på det unsett..og han skal slutte snart alikevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, har skrevet mange mail som jeg ikke har sendt.. Kommer nok til å sende han en mail om jeg ikke får sjansen til å prate med han ansikt til ansikt. Og dermed utsetter jeg det til siste liten.. hmm. svak og tafatt som jeg er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn på et eller annet som gjør at han må gå fra plassen sin da! Så kan du forte deg etter han og få han på tomannshånd..

*Synes jeg ser deg sitte å kikke bort der han sitter mens du skriker etter råd og oppbacking her inne* :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA, syntes det var morsom jeg..  Men jeg jobber på et sted med MANGE mennesker, og tror ikke jeg kan snike meg inn usett..

Hmm, kanskje jeg burde prøve den der selv da.

* Lestat kikker seg rundt i lokalet *

Pokker, nesten bare menn her. Noen her som har lyst på kake ? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn på et eller annet som gjør at han må gå fra plassen sin da! Så kan du forte deg etter han og få han på tomannshånd..

*Synes jeg ser deg sitte å kikke bort der han sitter mens du skriker etter råd og oppbacking her inne*  :ler2:

:ler: hehe, skal love deg jeg har full oversikt.. Har god tid på meg før han når kaffemaskinen eller skal ut.. Men han drikker ikke så mye kaffe tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, føler meg nesten som en forfølger her.. En desperado som sitter her med full oversikt over det meste unntatt om han er singel eller ei. Men han følger med meg å når han er ute å "vandrer" en sjelden gang.. Da later jeg som ingenting( kan jo ikke stirre heller, da tror han jo at jeg er gal), eller gir han det største smilet jeg har..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi lever i et samfunn der det fortsatt forventes at vi gutta skal gjøre visse saker...det å be ut damer er en av disse tingene. Selv om det er et par damer der ute som har begynnt å bli flinke. Jeg kan garangtere at om du spør han om telefon nr. hans så blir han nok positivt overrasket. Og om han er opptatt eller noe slikt, så blir han sikkert begeistret for det. Tror ikke du taper noe på det unsett..og han skal slutte snart alikevel?

Jepp, ubetinget enig. Finnes neppe noe bedre enn damer som tar iniativ. Jeg kan faktisk ikke komme på en eneste gang jeg har seg nei til en tur på kafe eller et par pils i de periodene jeg har vært singel. Det er da tross alt morsomt å møte nye mennesker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da later jeg som ingenting( kan jo ikke stirre heller, da tror han jo at jeg er gal)

Kan du vel....

Og blinke, og smile, og i det hele tatt....

Nå har ikke jeg spesielt mye "skammvett" da, så ikke sikkert du bør høre alt for mye på meg heller egentlig

Endret av Lestat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men han følger med meg å når han er ute å "vandrer" en sjelden gang.. Da later jeg som ingenting( kan jo ikke stirre heller, da tror han jo at jeg er gal), eller gir han det største smilet jeg har..

Synes du skal gi han et imøtekommende smil og en hyggelig kommentar... :)

Endret av vixen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...