AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #1 Skrevet 18. juli 2021 Ser at Hardangerbestikk har både dessertskjeer og isskjeer. Noen som vet om det er noe særlig forskjell på disse, eller er det basically samme greia? Anonymkode: addcd...3d4
Dotrollet Skrevet 18. juli 2021 #2 Skrevet 18. juli 2021 Eg har begge deler. Isskjene er litt større enn Dessertskjene.
Ullvott Skrevet 18. juli 2021 #3 Skrevet 18. juli 2021 Jeg har Hardangerbestikkserien Ramona, og har begge deler. Det er ganske stor forskjell mellom dessertskjeene og isskjeene. Isskjeene har veldig langt skaft og ganske lite skjeblad (litt større volum enn en teskje, men ikke særlig mye). Den minner om en irish coffee-skje. Dessertskjeen ehar halvlangt skaft og halvstort skjeblad. Den er kortere og mindre enn en suppeskje, men større og lengre enn en teskje.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #4 Skrevet 18. juli 2021 Tusen takk for svar dere 😃 Anonymkode: addcd...3d4
Pal Fungi Skrevet 18. juli 2021 #5 Skrevet 18. juli 2021 Jeg har Nina, men dette har jeg aldri tenkt over 🤔
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå