Gå til innhold

14 dager uten godsaker, hvem er med?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ferien er slutt og jeg må komme meg inn i en bedre rutine når det kommer til kostholdet og må seriøst kutte ut alle kaloribombene jeg trykker i meg til hverdags. 

Jeg må ha delmål hvis jeg skal klare det og må derfor sette 14 dager om gangen. Det hadde vært kjekt om fler ville hive seg med og vi kunne fått det til sammen, da blir det gjerne litt enklere 😊 Her kan vi backe hverandre opp, komme med tips for alternativer eller annet, og bare stå i det sammen😄

Hvem er med? 

Anonymkode: a79e8...ae5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kan bli med jeg, er ikke så voldsomt flink til å huske å oppdatere slike tråder da, men skal lagre den og gjøre så godt jeg kan. 😄 Jeg starter i morgen, tilbake til mine 2000 kalorier om dagen. :P 

Er veldig glad i den sukkerfrie geleen og sjokolademousse som jeg pleier å kjøpe på Kiwi, det hjelper når suget er som verst. 

Anonymkode: 34de4...ecd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gjort det siden nyttår. Blir fortsatt med i 14 dager til :) Køyr!

Anonymkode: 51df2...945

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kan bli med jeg, er ikke så voldsomt flink til å huske å oppdatere slike tråder da, men skal lagre den og gjøre så godt jeg kan. 😄 Jeg starter i morgen, tilbake til mine 2000 kalorier om dagen. :P 

Er veldig glad i den sukkerfrie geleen og sjokolademousse som jeg pleier å kjøpe på Kiwi, det hjelper når suget er som verst. 

Så kjekt 😄

Jeg er elendig til det selv men nå skal jeg prøve å være flink de to ukene her med oppdatering og kostholdet 😅

Den sukkerfrie geleen er ganske god ja, den har jeg i skuffen sammen med den sukkerfrie sjokoladen 😄 skal prøve å holde meg unna alt det sukkerfrie også, men om det skulle bli katastrofe så har man det hvertfall 😂

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Gjort det siden nyttår. Blir fortsatt med i 14 dager til :) Køyr!

Anonymkode: 51df2...945

Siden nyttår?! 

Hvordan har du klart deg så lenge? Her må du bare dele hemmeligheten altså😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er med! Var uten sukker tre måneder før sommerferien startet. Trenger å følge flere for å komme tilbake til gode vaner igjen. Lykke til alle sammen!

Anonymkode: 8ba81...a42

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror jeg sist spiste godteri da jeg tok et-par biter marsipansjokolade i påsken. Så den er jeg lett med på :)

Trikset mitt er å ikke ha spisedager, ikke finne substitutter, ikke tenke "bare litt". For da sprekker man raskt igjen. Gjør man det til en vane å ikke spise overhodet så tenker man etterhvert aldri på det, og har ikke lyst på en gang. 

Anonymkode: f6526...7d1

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg er med! Var uten sukker tre måneder før sommerferien startet. Trenger å følge flere for å komme tilbake til gode vaner igjen. Lykke til alle sammen!

Så bra! Da er vi igang med de første timene av dagen🤩

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Tror jeg sist spiste godteri da jeg tok et-par biter marsipansjokolade i påsken. Så den er jeg lett med på :)

Trikset mitt er å ikke ha spisedager, ikke finne substitutter, ikke tenke "bare litt". For da sprekker man raskt igjen. Gjør man det til en vane å ikke spise overhodet så tenker man etterhvert aldri på det, og har ikke lyst på en gang. 

Anonymkode: f6526...7d1

Ja helt sant! Jeg sprekker fordi jeg ofte finner undskyldninger for dager jeg kan spise på. 

Og nå kommer det enda en undskyldning, jeg skal døpe dattera mi på lørdag og da har jeg bestilt masse kaker 🤦‍♀️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvordan har dag 1 gått for dere? 

Her har det gåttgreit, men ble et glass Pepsi max. 

Klarte å holde meg unna fristelsene på kvelden ved å spise bær og yoghurt😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje. Telles mango ipa som godsak?

Anonymkode: d0095...950

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kanskje. Telles mango ipa som godsak?

Anonymkode: d0095...950

Det er godsak ja🤤men vil si det er lov😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dag 1 gikk ganske bra vil jeg si. Men tror jeg forspiste meg på sushi i frykt for å få lyst på noe annet etterpå om jeg ikke var «mett nok». Ops! Men poenget for min del er å unngå tilsatt sukker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ny dag og nye muligheter! Det er de første 2-5 dagene som alltid er værst for meg når jeg skal kutte sukkeret. Så håper dere oppdaterer om hvordan det går også;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tar gjerne to uker uten sukker. Jeg må få i meg litt mer salt i hverdagen enn de fleste, og blir derfor iblant litt Ritz og chips, men det er ok for meg :)

Anonymkode: 84fbd...5df

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Her gikk det dårlig, har holdt meg innenfor kaloriene mine men det ble litt søtt da vi var i bryllup. :P 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...