AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #21 Del Skrevet 23. juli 2021 Eksen min spurte meg om det samme, sa det var "urettferdig" at hun ble tjukkere og tjukkere mens jeg ikke la på meg. At hun drakk seg stupfull på sukkerbombedrinker mens jeg klarte meg med et par øl, og hun MÅTTE ha nattmat mens jeg ikke var spesielt sulten, det tenkte hun visst ikke over. Anonymkode: 64ae3...ef2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #22 Del Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 18.7.2021 den 17.58): Jeg spiser ikke når jeg drikker mye. Har misbrukt alkohol i mange år og veier under 50 kilo. Anonymkode: 68637...b07 Men det et jo såå mye kalorier i alkohol.. Anonymkode: 694e4...b2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 26. juli 2021 #23 Del Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Men det et jo såå mye kalorier i alkohol.. Anonymkode: 694e4...b2b Det er det jo. En sekspakning med Tuborg lite (kcal)-øl er ca 800 kcal. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #24 Del Skrevet 26. juli 2021 De som drikker mye øl har jo ølmage. De som fks prioriterer å bruke pengene på sprit, og kanskje andre rusmidler som fks røyk og kokain kan vel være tynnere? Er ingen hemlighet at sprit har færre kalorier enn øl og du trenger mindre mengde for samme effekt. De som røyker er ofte tynnere av det. Bare se de som skal slutte går ofte opp i vekt. Rusmidler som kokain og amfetamin gjør ofte at man ikke kjenner noen matlyst? Og mat er ikke noe man prioriterer å bruke pengene på. Er bare hypoteser det jeg skriver. Men tenker ikke at man blir tynn av å drikke alkohol, men at andre forhold spiller inn. Anonymkode: c0c16...44f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #25 Del Skrevet 26. juli 2021 Fordi de spiser lite mat. Og når man veier lite, trenger man også mindre alkohol for å bli full. Min eksmann er alkoholiker. Voksen mann på rundt 175 cm, vekta er neppe mer enn 55 kg, enda mindre i dårlige perioder. Og når levra er halvveis ihjel-drukket, så er det vel ikke så fryktelig mye alkohol man trenger for å oppnå den rusen man må ha for å fungere. Anonymkode: 6d5c2...8fc 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #26 Del Skrevet 26. juli 2021 Jeg har vært BMI fedme, er nå "bare" overvektig, men på vei ned i vekt. Jeg er alkoholiker og har gått ned 15kilo på noen måneder, men har ikke redusert inntaket av alkohol. Løsningen: droppe snacksen man gjerne har til alkoholen, bevege meg mer, spise mye mindre. Jeg går utifra det er det tynne alkoholikere gjør. Jeg ble fet fordi jeg elsket å spise chips ved siden av alkoholen+beveget meg for lite. Anonymkode: 113f1...45e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skiftenøkkel Skrevet 26. juli 2021 #27 Del Skrevet 26. juli 2021 Det er mange kalorier i alkohol ja, men vil (ren) alkohol legge seg på som fett på kroppen? Jeg har forstått det slik at alkoholen brytes ned i kroppen? Øl og sukkerholdig drink blir noe annet.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #28 Del Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 25.7.2021 den 22.37): Men det et jo såå mye kalorier i alkohol.. Anonymkode: 694e4...b2b Som sagt, jeg dropper å spise. Er sjeldent jeg får i meg over 1000-1200 kalorier på en dag. Anonymkode: 68637...b07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå