Gå til innhold

slikke i seg egen sæd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest laPistola
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du har ikke? Åpne opp munnen da vel.

Du har neppe lenger utdannelse enn grunnskolen.

Anonymkode: c3e1f...779

Åpne munnen? Jeg får vel ikke sæd av og åpne munnen . 

Feil antagelse ang utdannelse . Noe mer?

ps. Sæd, sæd, sæd, sæd 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg var ung og sprek, kunne jeg drikke sæden min rett fra krana, noe jeg gjorde daglig.

Anonymkode: a14e5...4c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyminist skrev (1 time siden):

Åpne munnen? Jeg får vel ikke sæd av og åpne munnen . 

Feil antagelse ang utdannelse . Noe mer?

ps. Sæd, sæd, sæd, sæd 

Jo den er full av det utfra dine uttalelser. Du elsker jo det. Æsj.

Anonymkode: c3e1f...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første tre sidene orker jeg ikke å lese. Det ble altfor mye styr, for mange meninger og hvem vet hva annet.
Hvis det er noe du liker så kjør på. Jeg startet en lignende tråd for noen måneder siden. Da fikk jeg veldig mange positive tilbakemeldinger herfra, men også mange negative. Jeg fokuserte på de positive og det anbefaler jeg deg også å gjøre. Det meste negative herfra er idioter som gjemmer seg bak en PC så glem dem og heller ta til deg det positive :)

Anonymkode: b0247...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/19/2021 at 11:37 PM, AnonymBruker said:

Som kvinne syns jeg det er tennende og sexy. Har noen ganger fantasert om at mannen kommer på magen min og puppene mine, for så å slikke det i seg etterpå. At han kommer i munnen min, jeg svelger det ikke og vi kliner mens jeg har sæden hans i munnen. Har enda ikke møtt en mann som vil gjøre noen av delene. 

Anonymkode: 291b6...6e6

Begge de to tingene er drømmer jeg har. Så det finnes menn som er villige.

Anonymkode: b0247...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/19/2021 at 11:37 PM, AnonymBruker said:

Som kvinne syns jeg det er tennende og sexy. Har noen ganger fantasert om at mannen kommer på magen min og puppene mine, for så å slikke det i seg etterpå. At han kommer i munnen min, jeg svelger det ikke og vi kliner mens jeg har sæden hans i munnen. Har enda ikke møtt en mann som vil gjøre noen av delene. 

Anonymkode: 291b6...6e6

Jeg er nå 33 og etter flere forhold har jeg enda ikke møtt en jente som vil la meg slikke sæd fra puppene eller kline etter jeg har kommet i munnen hennes. 

Anonymkode: b0247...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i et langsiktig forhold. Hun er skeptisk, men jeg jobber meg oppover. Sånne ting er nok ikke noe du kan starte med, men det kommer seg etter hvert. Det kommer dog helt an på hvem du er sammen med

Anonymkode: b0247...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest laPistola
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jo den er full av det utfra dine uttalelser. Du elsker jo det. Æsj.

Anonymkode: c3e1f...779

Nei , jeg elsker ikke det, men jeg elsker ikke snørr heller. Jeg skrev at begge var kroppsvæsker. Foretrekker soft is eller jordbær. Som jeg også skrev, jeg er singel og det er pandemi.. ikke mye sæd på meg de siste årene. Jeg har ikke sæd angst og har hatt sæd i munnen tidligere når jeg har vært i forhold. Ikke full munn da. Men mer sæd enn snørr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.7.2021 den 17.02):

Er det sykt å slikke i seg sin egen sæd.

Jeg gjør dette oftere og oftere, er noe med smaken og konsistensen som jeg liker veldig godt.

Det har for meg vært en naturlig ting som jeg har gjort i mange år, har ikke tenkt over at det skulle være noe galt med det.

Overhørte 2 damer her om dagen som fremstilte menn som smakte på egen sæd som syke

Er det en syk og ekkel ting å gjøre damer

Anonymkode: 0ec5e...40d

Synes det bare er søtt jeg. Kjæresten min gjør det ofte og jeg blir veldig kosete og våt i tissen når jeg ser det.

Anonymkode: 32b1f...efa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål til damene: Hvis jeg trekker meg ut og kommer på magen til dama, bør jeg bare slikke litt på det og se hvordan hun reagerer? Jeg er veldig sjenert og jeg overtenker ting så jeg vet ikke hvordan jeg kan spørre om det er noe hun vil like. Råd mottas med takk :) 

Anonymkode: b0247...a94

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.7.2021 den 23.37):

Som kvinne syns jeg det er tennende og sexy. Har noen ganger fantasert om at mannen kommer på magen min og puppene mine, for så å slikke det i seg etterpå. At han kommer i munnen min, jeg svelger det ikke og vi kliner mens jeg har sæden hans i munnen. Har enda ikke møtt en mann som vil gjøre noen av delene. 

Anonymkode: 291b6...6e6

Det gjør jeg ofte med samboer. Jeg syns det er utrolig deilig å slikke henne etter å ha spruta i henne, eller å slikke sæden fra puppene hennes, kline med henne etter å ha kommet i munnen hennes. Heldigvis syns hun det bare er deilig og kinky. Men jeg har vært sammen med kvinner som ikke liker det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.7.2021 den 19.02):

Jeg liker det. Johan

Anonymkode: e38d6...41f

😂😂😂 

Anonymkode: 38ab9...cf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.7.2021 den 23.37):

Som kvinne syns jeg det er tennende og sexy. Har noen ganger fantasert om at mannen kommer på magen min og puppene mine, for så å slikke det i seg etterpå. At han kommer i munnen min, jeg svelger det ikke og vi kliner mens jeg har sæden hans i munnen. Har enda ikke møtt en mann som vil gjøre noen av delene. 

Anonymkode: 291b6...6e6

Let me help you out…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sjokoladebanan

Har aldri opplevd menn som har gjort det. Jeg har  ikke en gang fått lov til å kysse noen etter bj da de synes det er "ekkelt ". For meg er det helt naturlig å svelge. Ikke at det smaker såååå fortreffelig at jeg ville ha hatt det som smakstilsetning i milkshake liksom, 😅men har ingen problemer med hverken mannens eller mine kroppsvæsker. Hadde en mann slikket av sin egen sæd på meg, så hadde jeg nok tenkt: "Jøss så fri han er i forhold til egen kropp. Så bra"

Hadde han derimot vært mer opptatt av sine safter enn mine over tid, hadd jeg kanskje blitt mer skeptisk 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er dritsexy og opphissende å leke, smake osv. på saftene hverandres og egne safter, men da som en del av leken 😋 Å runke for så å smake på egen sæd gir meg absolutt ingenting, men å først sprute henne full, og at hub så setter seg raskt over fjeset mitt så jeg kan slikke henne «i mål» og samtidig smake saftene våre - det er vanvittig turnon for min del! 🤩 Samme med klining etter slikking/bj - deilig!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Sjokoladebanan said:

Har aldri opplevd menn som har gjort det. Jeg har  ikke en gang fått lov til å kysse noen etter bj da de synes det er "ekkelt ". For meg er det helt naturlig å svelge. Ikke at det smaker såååå fortreffelig at jeg ville ha hatt det som smakstilsetning i milkshake liksom, 😅men har ingen problemer med hverken mannens eller mine kroppsvæsker. Hadde en mann slikket av sin egen sæd på meg, så hadde jeg nok tenkt: "Jøss så fri han er i forhold til egen kropp. Så bra"

Hadde han derimot vært mer opptatt av sine safter enn mine over tid, hadd jeg kanskje blitt mer skeptisk 🤪

For min del så er det bare noe jeg vil prøve. Vet ikke hvorfor. Kanskje det blir en spennende avslutning, hvem vet? Men jeg elsker dama sine safter så det vil nok alltid være favoritten. Hvis jeg får muligheten så vil jeg drikke fittesaft fra et glass.

Anonymkode: b0247...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 18.7.2021 den 22.28):

Dama mi elsker at jeg kommer i munnen hennes hun gurgler og svelger ofte. Ser digg ut når hun gurgler sæden min. Dette har gjort meg nyskjerrig på hvordan det er å gurgle sæd.  Begynte å teste ut dette for ca halt år siden runker i handa og tar det i munn. Liker å la sæden gli rundt i munn. Gurgler av og til. Dette gjør jeg når jeg er kåt og liker å svelge egen sæd. 
 

Er i grunn heldig å kan bare skru på sædkrana og svelge i vei når jeg tar en runk. Svelger ikke egen sæd hver gang jeg runket😋

Anonymkode: 9c84a...374

Gurgler? 🤮 Hva faan er digg og sexy med det? 

Anonymkode: 7159d...25d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokoladebanan skrev (13 timer siden):

Har aldri opplevd menn som har gjort det. Jeg har  ikke en gang fått lov til å kysse noen etter bj da de synes det er "ekkelt ". For meg er det helt naturlig å svelge. Ikke at det smaker såååå fortreffelig at jeg ville ha hatt det som smakstilsetning i milkshake liksom, 😅men har ingen problemer med hverken mannens eller mine kroppsvæsker. Hadde en mann slikket av sin egen sæd på meg, så hadde jeg nok tenkt: "Jøss så fri han er i forhold til egen kropp. Så bra"

Hadde han derimot vært mer opptatt av sine safter enn mine over tid, hadd jeg kanskje blitt mer skeptisk 🤪

Elder Millennial skrev (På 19.7.2021 den 7.01):

Hvorfor er det sykt? Jeg smaker ofte på meg selv når jeg onanerer. 
Så jeg synes det er en opphissende tanke. 

Kvinner etter min smak, kloke kvinner🧡 Jeg smaker på meg selv noen ganger for å kvalitetssikre smaken til andre, det kalles omsorg... Det store bonusen med å smake og kysse etterpå, er at vi blir sinnsyk kåt på hverandre... så da får da blir det jo en ekstra runde da, det kalles klokt vedlikehold av ereksjonen😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo sååå tennende!! Når typen kommer inni meg og slikker etterpå, blir helt gal. Eller når jeg svelger og kysser etterpå🤤🤤🤤elsker både smaken av sæd og det jeg selv smaker😋

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Jeg tenker av og til når jeg ser et litt ulikt par, jøss er han der sammen med henne! Tror kanskje jeg har noen svar her inne. Enkelte kvinner har rett og slett et ekstra seksuelt gir, som veier opp for andre ting.

Ikke så nytt kanskje, men en grei bekreftelse.

Endret av Paramount
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...