Gå til innhold

Lureri og Catfish historier fra tinder og happn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 7/20/2021 at 9:36 AM, Bente1234 said:

Masse army scam alle er på peacekeeping misdion her og der. Morsomste var han som sa han var på Garnison Værnes. Fint sa jeg da tar vi en kaffe i morgen da jeg bor 5 km unna… elsker å plage de der. Jeg spurte hva han drev med her? Jo peacekeeping mission og måtte ut å patruljere for terrorister..ha ha ha det er jo komisk.

ble ikke noe kaffe. Jeg  rapportere alt jeg kommet over av sånt. Tenker kan jeg redde 1 sjel fra å bli lurt er det verd å rapportere alt jeg kommet over av sånt.

Dette er ett av jordas største avskum spør du meg

🤣 Terroristene i Muruvik det da? Rart at han ikke nevnte "peacekeeping mission in Hell"?

Anonymkode: d9745...bfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

🤣 Terroristene i Muruvik det da? Rart at han ikke nevnte "peacekeeping mission in Hell"?

Anonymkode: d9745...bfc

ha ha ha ha... ja egentlig... 😁

ha ha ha nå lo jeg godt..ja farlige terrorister i Muruvik vet..kan gjemme seg i fjellet.  ha ha ha

Endret av Bente1234
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bente1234 skrev (På 2021-7-20 den 9.27):

Så hvorfor kan det ha seg at så mange i den alderen kanskje ser sine barn ett par ganger i året pga at de bor spredd utover hele Norge da blir ett lett bytte fordi de føler seg jo drit ensomme?Mange har kanskje ikke flust med venner. Jeg forstår godt at de kan bli blendet av et fint bilde og får høre akkurat de riktige ordene når de trenger det som mest. Det er uansett ett fåtall men syns det er feil å le av folk som blir utnyttet fordi de er i en sårbar situasjon.. 

 

Ja syns du der er greit å snakke med mora di hva du gjør på disse appene?? Fortelle om alt som aldri blir av. 
 

jeg syns det er flaut å snakke med slekta om mannfolk jeg skulle ha møtt på en app. En venter til det er noe å fortelle 

 

Hun kan bruke Snapchat, Skype, Facebook, signal, telegram, WhatsApp, Viber osv. Alle disse appene kan man bruke for å chatte og videoringes. 

Man trenger ikke å gå så dypt inn i hva man driver med på datingapper, men man kan gi generelle råd, farer på slike apper osv. Jeg tror at alle har hørt om nigerianske svindlere og hvordan de lurer folk. Du forbereder deg til kunne kjøre bil hvorfor ikke gjøre det samme når det er snakk om noe så personlig som dating?

Du trenger absolutt ikke å fortelle om menn du skulle ha møtt.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se dokumentar på nrk forelsket og svindlet det gir et riktig bilde av hvem som er utsatt oftest for dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...