AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #1 Del Skrevet 17. juli 2021 Er ikke den samme kosen med hotellfrokost nå som før merker jeg. Før hentet jeg som regel en liten skål med yoghurt, müsli, frukt og bær. Kokt eller stekt egg på skive med agurk og tomat. Eller en skive av godt brød/rundstykke med skinke og ost og tomat og agurk. Kaffe og en liten gjærbakst et eller annet. I dag ble det litt eggerøre, ca 150g røket laks, agurk, tomat. To glass vann. Noen skiver ananas og melon. Hva gjør dere? Hva tenker dere om min hotellfrokost i dag? Anonymkode: 57996...5c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #2 Del Skrevet 17. juli 2021 Glemte å si at jeg vanligvis ville valgt 1-2 glass juice før. Og at jeg nå holder meg unna mel og sukker, moderat lavkarbo. Anonymkode: 57996...5c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #3 Del Skrevet 17. juli 2021 Begrenser bare mengden, feks 2 brødskiver med pålegg, litt frukt og vann. Anonymkode: d32d5...9fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BittenTei Skrevet 17. juli 2021 #4 Del Skrevet 17. juli 2021 Du er på hotell. Kos deg for faen! All respekt - men vektnedgang i så fall kan du evt tenke på hjemme. Kjør lavkarbo i så fall... Spis egg/proteiner, fett/bacon og kos deg. Fins nok hverdager i løpet av et år 🙄😉🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #5 Del Skrevet 17. juli 2021 1-2 kokte egg. 1-2 grove knekkebrød m ost, kremost, liten skål yoghurt naturell med bittelitt müsli, ett glass vann + et glass juice. Da har jeg unnet meg bittelitt ekstra pga det er ferie;) Anonymkode: 6d8cb...95e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #6 Del Skrevet 17. juli 2021 Jeg er så sjelden på hotell at jeg ikke gjør veldig drastiske grep med frokosten. Jeg spiser både eggerøre og bacon, fordi jeg synes det er godt. Røkelaks har jeg også forsynt meg med. Ikke så mye, men litt. Jeg spiser gjerne også melon, ananas og annen frukt. Jeg har erfart at hotellfrokosten er mat som holder meg mett lenge. Dermed trenger jeg ikke kaloririke mellommåltider. Det jeg ikke forsyner meg med nå er smoothies, sukkerholdige youghurter, croissanter, wienerbrød, fete oster og store mengder brød. Av drikke velger jeg vann og svart kaffe istedenfor juice og/eller kaffedrikker med mye melk. Anonymkode: 10490...6b3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #7 Del Skrevet 17. juli 2021 Spiser alt jeg har lyst på. I dag ble det pannekaker med blåbær og bacon, en liten croissant, masse eggerøre, enda litt mer bacon, masse frukt. Hold meg unna juicen da, og brødet siden de ikke hadde noe fristende pålegg. Ferie er unntakstilstand. Til lunch ble det kanelsnurrer(ikke bare en nei) på bakeri🙈 Spent på vekta i morgen😬 Anonymkode: 222b4...a56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 17. juli 2021 #8 Del Skrevet 17. juli 2021 Det jeg har lyst på. Vektnedgang har ikke endret på hva jeg spiser til hotellfrokost. Jeg har ikke endret på hva jeg spiser, det er heller mengdene det kommer an på. Det sagt: hotellfrokost spises såpass sjeldent at da lar jeg det stå til, så får det bare bli det det blir. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tirius Skrevet 17. juli 2021 #9 Del Skrevet 17. juli 2021 Spørs litt hvor lenge man er på hotell da. Vi skal ei natt på hotell snart og jeg har ingen planer om å holde igjen, det er helt spesielle situasjoner og det får være greit. Når korona er over og jeg reiser endel i jobb igjen derimot…. 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå