Gå til innhold

Dine "go to" måltider (vektnedgang)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg spiser 3 hovedmåltider og 2 mellommåltider og har gått ned 20 kilo så snakk for deg selv!!!

Anonymkode: adb48...08f

Å gå ned er enkelt.

Derfor jeg ikke forstår at alle som spør i denne typen tråder spør de som skal ned i vekt. I stedet for de som har stabil normalvekt over tid. 

Og så hiver alle seg på og skriver om mellommåltider, sunn snack, og periodisk faste....Uten å vise til at dette var en livsstil man fant roen med for 5+ år siden. 

Anonymkode: 1cc67...fe1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg gjorde det enkelt med frokost og lunsj, og så varierte jeg middag etter hva jeg hadde lyst på og sørget bare for at porsjonen var ok :)  Har ikke telt kalorier.

Mine gjengangere til frokost og lunsj er:

- Knekkebrød med litt gulost og grønnsaker på
- Cottage cheese med musli eller eple og kanel
- Yoghurt med musli og mandler. 

Spiser også etter periodisk faste. Jeg er ferdig med vektnedgang, men stabiliserer nå for tiden så veier meg fortsatt iblant for å sjekke at jeg ligger på et ok nivå.

Anonymkode: 17e16...7df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lafamiglia skrev (På 16.7.2021 den 23.32):

Men hva med heller å spise ordentlig mat som smaker godt, som grønnsaker, kjøtt, fisk, vanlige og rene meieriprodukter, osv. og så droppe nitriste erstatningsprodukter for mat som proteinpudding, magerost på tube og Skyr?

Hva er det du rabler om? Skyr er 1000 år gammel tradisjonsmat, og naturlig lavt på fett og høyt på protein.

Skyr er et vanlig og "rent" (🙄) meieriprodukt, det var bare ikke vanlig i Norge før, og det er tilfeldigvis sunt.

Anonymkode: 89b1a...8ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Å gå ned er enkelt.

Derfor jeg ikke forstår at alle som spør i denne typen tråder spør de som skal ned i vekt. I stedet for de som har stabil normalvekt over tid. 

Og så hiver alle seg på og skriver om mellommåltider, sunn snack, og periodisk faste....Uten å vise til at dette var en livsstil man fant roen med for 5+ år siden. 

Anonymkode: 1cc67...fe1

Jeg gikk opp i vekt grunnet en bilulykke som gjorde med inaktiv(grunnet skader) og deprimert. Gikk ned de kiloene igjen og er nå normalvekt,men jeg dømmer ingen for man vet aldri årsaken til vektøkning 

Anonymkode: adb48...08f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hva er det du rabler om? Skyr er 1000 år gammel tradisjonsmat, og naturlig lavt på fett og høyt på protein.

Skyr er et vanlig og "rent" (🙄) meieriprodukt, det var bare ikke vanlig i Norge før, og det er tilfeldigvis sunt.

Anonymkode: 89b1a...8ff

Skyr er egentlig et vanlig og rent meieriprodukt, ja.

Men de som er å få kjøpt her i Norge, er fulle av kunstige søtningsmidler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...