Gå til innhold

Hvordan få samboer til å slutte å fortelle hver gang han må bæsje?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det ikke litt følsomt å miste matlysten av dette? 

Anonymkode: 61e0d...afd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest TheCatLady

Så lenge han bare sier at han må bæsje så ser ikke jeg problemet og heller ikke at man mister appetitten av det. Hadde bare sagt ok og ikke skjønt helt hvorfor han måtte annonsere det. 

Hvis man har eventuelle problemer med at noen måtte høre lyder så kan man vel bare si det. Jeg pleier ikke å henge utenfor badet/doen når andre er på do, men har man liten leilighet så er det uunngåelig at man hører noe. Da burde man kanskje ikke bo sammen med noen hvis man synes det er så skummelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg gjør det samme, fordi jeg vet kona synes det er ekkelt. Det er gøy å irritere henne.

Sikker barnslig, men fortsatt morsomt i en alder av snart 40.

Anonymkode: 76f55...793

Hun plusser det på den dagen hun vurderer deg som elsker og ektemann totalt av ulike årsaker. 

Man bør være litt forsiktig med å irritere den man ønsker at skal beholde tenning og gode følelser for mye på måter vedkommende finner direkte ekkelt. 

Just saying.

Anonymkode: 7072c...14a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du slipper å være med han på toalettet og tørke når han er ferdig, er det vel bare å la dette fare. Jeg er sikkert herdet, etter en mannsalder i barnehage. Da må man jo ofte gå fra matbordet for å hjelpe barn på do, for så å gå tilbake til måltidet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor i to etasjer, så er ikke fare for at jeg hører noe. Er bare at han alltid må si det idet jeg skal spise noe, jeg kjenner jet mister apetitten på både maten og han. Har vært lite sex i det siste da det ikke slutter.

Anonymkode: 6700d...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann annonserer det også, men på en litt mer "fin" måte. Han sier "pit-stop" når han skal tisse. Og at han skal "på do" når han skal noe mer. 

Synes det er helt greit. 

Anonymkode: b8db3...cad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja, nettopp. Derfor det er gøy. Å være fisefin (pun intended) er flaut.

Anonymkode: 76f55...793

Ja det er helt unødvendig å være fisefin. Alle fiser og bæsjer. 

Anonymkode: 15116...43a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Bergen sier vi bæææærrsscchhe (skarrer på r'en)

Anonymkode: 52608...a2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og kjæresten gjør dette, og er rundt 30 år gamle. Men dette er for å gi samboeren en mulighet til å tisse/dusje/pusse tenner før badet stænkes ned. Synes ikke det er umodent eller idiotisk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok for å informere, som flere her sier.

Grunnen til at han gjør det akkurat når du skal lage mat, er vel at da tenker han du ikke skal på badet selv. 

Anonymkode: 5eef8...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg gjør det samme, fordi jeg vet kona synes det er ekkelt. Det er gøy å irritere henne.

Sikker barnslig, men fortsatt morsomt i en alder av snart 40.

Anonymkode: 76f55...793

Lykke til med sexlivet!

Anonymkode: 5eef8...267

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å vente til kjerringa er i dusjen så sniker jeg meg inn og inntar tronstolen. Presser ut et par rollerburgere og løper ut igjen :icon_lol:👍

Anonymkode: 52608...a2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Samboer skal alltid annonsere at han må gjøre nummer to, og det er konsekvent når jeg spiser eller er på vei til å lage meg noe mat. Har sagt ifra utallige ganger at han må slutte med det, men det bare fortsetter.

Er dette en mannegreie som vi kvinner bare må leve med?

Anonymkode: 6700d...71c

Jeg synes ikke dette er normal oppførsel av en mann. Det er vel ikke sånn at alle menn gjør det. Så det har vel mer å gjøre med hans personlighet, kanskje. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

likermegher skrev (12 timer siden):

Min må også alltid annonsere at han må på do. 

Det gjør vi nok begge to her i huset. Har aldri tenkt på det som noe merkelig.

Anonymkode: 034ab...e10

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedspørsmålet er det om han gjør dette med vilje for å plage deg ELLER at du spiser på samme tidspunkt som han pleier å bæsje? 

 

 

Anonymkode: edc9e...905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 16.7.2021 den 10.08):

Samboer skal alltid annonsere at han må gjøre nummer to, og det er konsekvent når jeg spiser eller er på vei til å lage meg noe mat. Har sagt ifra utallige ganger at han må slutte med det, men det bare fortsetter.

Er dette en mannegreie som vi kvinner bare må leve med?

Anonymkode: 6700d...71c

Nei!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Takk for informasjonen. Gidder du å veie dritten så jeg får notert alle detaljene i dologgen?»

«Så fint du sier ifra! Jeg la en skikkelig hard kabel tidligere i dag, så vær litt obs på konsistensen. Er redd vi kanskje har fått i oss for lite fiber i kosten i det siste.»

«Lykke til! Rop om du trenger hjelp til å tørke da!»

«Fint du sier ifra! Husk å vaske med dobørsten etter deg om du har tenkt å spraylakkere skåla!»

«Åja, jeg var for en halvtime siden, men glemte visst å informere deg først.» Sorry for det, skal ikke skje igjen!»

Prøv å svar slik og se an responsen. 

Anonymkode: deb23...489

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det ekkelt? Aldri tenkt over. Sikkert hvis det var noen andre, da hadde det vært tmi, men ikke når det er samboeren min liksom. 
Min sier det vel fordi da vet jeg at han blir borte en stund sikkert. 

Anonymkode: 3396a...b86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men herlighet, dere lever jo sammen! Jeg foretrekker at min gir beskjed når han skal sitte der lenge, så jeg kan tisse først. Ikke er jeg spesielt glad i å dusje eller sminke meg i bæsjelukt heller. Eller om vi egentlig er på vei ut døra og han plutselig må på do, så kan jeg godt få beskjed, så slipper jeg å ta på meg skoene og bli stående i gangen og vente. Jeg sier ikke alltid i fra, men det er fordi jeg er mye raskere enn han. Kjenner jeg derimot at jeg må jobbe litt med det, sier jeg at "jeg må sitte en stund på do nå". Ingen av oss har noen gang tenkt på at den andre spiser, vi mister da ikke matlyst eller sexlyst av den grunn. Noe av det verste jeg visste da jeg vokste opp med 4 brødre var da to av de okkuperte hver sin do i evigheter og jeg satt tissetrengt og ventet.. 

Anonymkode: e5a83...c39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...