Gå til innhold

Hvordan få samboer til å slutte å fortelle hver gang han må bæsje?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samboer skal alltid annonsere at han må gjøre nummer to, og det er konsekvent når jeg spiser eller er på vei til å lage meg noe mat. Har sagt ifra utallige ganger at han må slutte med det, men det bare fortsetter.

Er dette en mannegreie som vi kvinner bare må leve med?

Anonymkode: 6700d...71c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

 

Er dette en mannegreie som vi kvinner bare må leve med?

Anonymkode: 6700d...71c

Dette er unnskyldningen alle kvinner som er sammen med en taper bruker. Nei, det et ikke en mannegreie. Det er en idiotgreie.

Anonymkode: 17d63...6cf

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke en mannegreie heldigvis. Det er en 15-åring greie, min 15-åring gjør det samme. Så ta det med ro, det går nok over når han blir voksen.

Hvis du ikke vil vente kan du jo ta tilbake. Fortell om hver gang du skal bæsje, tisse, snyte deg, vaske henda osv. Gjør han lei.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me for life skrev (Akkurat nå):

 

Hvis du ikke vil vente kan du jo ta tilbake. Fortell om hver gang du skal bæsje, tisse, snyte deg, vaske henda osv. Gjør han lei.

Og skifte bind/tampong.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lafamiglia skrev (10 minutter siden):

Og skifte bind/tampong.

Selvfølgelig, at jeg kunne glemme den 👍

Endret av Me for life
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gi han et tupp i knehasen.

Anonymkode: bba38...c3e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vokste opp med å si "jeg går på do å tisser/bæsjer", alle i familien gjorde det, det var nok pga at vi hadde 1 toalett og både faren og broren min satt i evigheter, så det var på en måte en advarsel om at nå blir doen okkupert i lengre tid, i tilfelle noen av oss måtte tisse først. MEN jeg sluttet med denne vanen så fort jeg flyttet hjemmefra da.

Anonymkode: e8c41...509

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg vokste opp med å si "jeg går på do å tisser/bæsjer", alle i familien gjorde det, det var nok pga at vi hadde 1 toalett og både faren og broren min satt i evigheter, så det var på en måte en advarsel om at nå blir doen okkupert i lengre tid, i tilfelle noen av oss måtte tisse først. MEN jeg sluttet med denne vanen så fort jeg flyttet hjemmefra da.

Anonymkode: e8c41...509

Enig, det er derfor sønnen på 19 fortsatt annonserer at han skal på do 😂 - okkuperer i en halvtime minst. Så da kan vi andre kjappe oss først hvis vi må. Unngått noen kollisjoner på den måten.

Regner med at han gir seg når han flytter ut.

Anonymkode: 1821f...788

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min gjør det samme 😂 har sluttet å bry meg. 

Tror han sier det for å "advare", så vet jeg at han blir der en stund og at det gjerne lukter etterpå. 

Husker at jeg reagerte på annonseringen i starten, men nå tenker jeg ikke over det lenger. Han sier det ikke når vi spiser, heldigvis.😄 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er greit ellers men irriterende at han alltid sier det rett før jeg skal spise, slik at jeg mister apetitten...

Anonymkode: 6700d...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyren signaliserer at han vil være i fred pga at han ikke liker at noen står rett utenfor døren når det drites og fises for fullt. Ikke alle liker å dele disse lydene med resten og det settes pris på om det holdes litt avstand et kvarters tid.

At folk ikke fatter dette, er ennå en gåte. Svarene i tråden bekrefter at den fortsatt er høyst levende.

Anonymkode: 2db2d...64f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Fyren signaliserer at han vil være i fred pga at han ikke liker at noen står rett utenfor døren når det drites og fises for fullt. Ikke alle liker å dele disse lydene med resten og det settes pris på om det holdes litt avstand et kvarters tid.

At folk ikke fatter dette, er ennå en gåte. Svarene i tråden bekrefter at den fortsatt er høyst levende.

Anonymkode: 2db2d...64f

Grunnen til at folk ikke fatter "dette" er simpelthen fordi "dette" ikke blir kommunisert. Si heller i fra at du sette rpris på at den andre parten går ut/gjør noe bråkete/ørepropper istedenfor. Ikke bare si "jeg skal bæsje". 
 

fyren signaliserer absolutt ingenting annet enn at han skal bæsje. Hvis han trenger tid/rom/bråk rundt seg så må han SI det, for ingen kan lese tanker!

Anonymkode: 75d54...bbc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri tenkt at folk ikke kan være i nærheten av badet når jeg er på do, og måtte nok hatt dette forklart om det var en greie for noen i min husstand. Folk er forskjellige, ikke forvent at de skal være tankelesere. :)

Til TS: har du spurt hvorfor samboeren din gjør dette? Kommer det automatisk/av gammel vane? Kanskje han ble opplært til det som barn og nå ikke tenker over det? Eller er det bevisst, at han vet at det irriterer deg og gjør det likevel? Om det er det siste, så er jo hele holdningen hans problemet, og ikke bare denne uttalelsen. 

Det letteste er at han slutter helt, så slipper han å måtte forholde seg til at det er greit å si det hvis du sitter og ser tv, men ikke greit hvis du sitter og ser tv men har tenkt å gå og spise. Dersom dere snakker om det og han ikke viser vilje til endring, så er det er tydelig tegn på manglende respekt. 

Anonymkode: e285c...3fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier det av og til, men det er for å advare/informere. Om noen må tisse, kan de løpe først, er de redd for lukten, kan de vente en stund. Det er dog aldri noen som spiser eller lager mat når jeg sier dette. 

Anonymkode: 9a6b3...0d3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart folk går fra hverandre osv når ting som dette er et problem for noen… Hvor sart går det an å bli, liksom 🙈

Anonymkode: 879b8...cdd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg gjør det samme, fordi jeg vet kona synes det er ekkelt. Det er gøy å irritere henne.

Sikker barnslig, men fortsatt morsomt i en alder av snart 40.

Anonymkode: 76f55...793

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg gjør det samme, fordi jeg vet kona synes det er ekkelt. Det er gøy å irritere henne.

Sikker barnslig, men fortsatt morsomt i en alder av snart 40.

Anonymkode: 76f55...793

Er kona di fisefin? Hun bæsjer jo allikevel hun og. 

Anonymkode: 15116...43a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Er kona di fisefin? Hun bæsjer jo allikevel hun og. 

Anonymkode: 15116...43a

Ja, nettopp. Derfor det er gøy. Å være fisefin (pun intended) er flaut.

Anonymkode: 76f55...793

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt voldsomt å miste appetitten av at noen sier ordet bæsj 🤔

Anonymkode: 1fddd...010

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...