Gå til innhold

Hekt eller kjærlighet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ingen meldinger i dag 😊

Litt savn, men mest irritert. Kanskje dette er på vei til å gå over? 

Anonymkode: e0217...b3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er mer slik at jeg får en melding kl 18: "Treffes om en time?". Det har skjedd to ganger. På et år. Jeg er lei av å vente... Jeg har tatt initiativ til å møtes stort sett et par ganger pr uke. Så det er en grusom ubalanse der! 

Eller at han tror jeg er opptatt, og derfor ikke spør i det hele tatt. Og finner på noe annet. 

Og ja, jeg spør om å møtes, og prøver å planlegge. Etter et år skulle jeg gjerne sett litt mer interesse fra hans side... Det er fint når vi møtes, men derimellom er det liksom dødt. Eller ikke, vi tekstes jo mye. Herregud, bare rot hele greia! 

 

Jeg sitter og lurer på hva som er forskjellen på hekt og inkompabilitet. 

Og hva man kan, eller bør, gjøre med inkompabilitet... 

Anonymkode: e0217...b3f

Det handler jo om at han ikke klarer å justere seg til at du og dine barn følger en time/ukeplan? Det er helt vanlig for familier å ha det, det er heller normen enn unntaket. Så når han ikke klarer å samarbeide der for å få til å møtes så er han jo vrang og lite fleksibel.

Hvorfor har ikke han en time/ukeplan å følge og som kan hjelpe begge familiene å koordinere seg?

Anonymkode: 20144...dfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg igjen. Følger tråden og lurer på det samme🙂

Anonymkode: 04efa...1e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også litt på samme måte, mye av det var å lese om meg og mitt forhold/ikke forhold. Så jeg følger tråden  videre her 😊

Anonymkode: db222...2ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det handler jo om at han ikke klarer å justere seg til at du og dine barn følger en time/ukeplan? Det er helt vanlig for familier å ha det, det er heller normen enn unntaket. Så når han ikke klarer å samarbeide der for å få til å møtes så er han jo vrang og lite fleksibel.

Hvorfor har ikke han en time/ukeplan å følge og som kan hjelpe begge familiene å koordinere seg?

Anonymkode: 20144...dfa

TS her. 

Han bare er sånn. Planlegger minst mulig. Og det har han det fint med. Det er vel mange menn som er sånn?

Leit å se at andre også har det slik. Men godt å ikke være helt alene, da. Selv om jeg så veldig gjerne vil ha en løsning. Det svar med to streker under. 

I går var jeg drittlei fyren. I dag savner jeg ham. Blæææææ

Anonymkode: e0217...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS med oppdatering ❤️

Har gått noen dager uten kontakt nå. Nyttig å måtte tenke nytt. Tenke mer på meg og mitt. Men også sårt. Tomt. Leit. Jeg tenker mye. Håper smerten går over snart. 

Ikke at noen her bryr seg, men det er godt å få det ut. 

All or nothing... 

Anonymkode: e0217...b3f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

TS med oppdatering ❤️

Har gått noen dager uten kontakt nå. Nyttig å måtte tenke nytt. Tenke mer på meg og mitt. Men også sårt. Tomt. Leit. Jeg tenker mye. Håper smerten går over snart. 

Ikke at noen her bryr seg, men det er godt å få det ut. 

All or nothing... 

Anonymkode: e0217...b3f

Jeg bryr meg, føler med deg ❤️ Jeg har det nesten på samme måte. Vi har gjort det slutt pga ulikheter som skaper krangling og kaos, samtidig snakkes vi fortsatt flere ganger om dagen. 😅 Jeg fatter ikke når og hvordan vi skal klare å bryte helt, nå har vi drevet på slik i to måneder.. Vi elsker hverandre men vi prater to forskjellige språk på en måte. Vi er på en måte blitt avhengige av hverandre, den enes følelser speiles i den andre på en litt sykelig måte. Før han var jeg i et stabilt og rolig ekteskap i 25 år, slike forhold som dette hadde jeg bare lest om.. Utrolig at man kan bli så påvirket. Send meg en pm om du vil. Lykke til! 🍀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

😭

Savnet er stort i dag! Jeg har så lyst til å sende en sms og spørre hvordan det går. Men skal ikke. Ikke enda! 

 

Takk McMary ❤️

Anonymkode: e0217...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig slo tanken meg om at han finner noen andre mens jeg går her og er sta og venter på at følelsene skal gå over. Før har jeg sett for meg at han også synes dette er vanskelig, og venter på meg. Fysj, det var en fryktelig vond tanke! Lysten til å sende en melding ble plutselig veldig intens. Men jeg skal ikke! Ikke i dag. 

Anonymkode: e0217...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.7.2021 den 22.45):

Hvordan vet man forskjellen? 

Forholdet fungerer ikke, vi kommuniserer mye. Meninger og følelser blir det fort klinsj om. Sta som esler begge to 😝 Men vi savner hverandre så inderlig. Og vi har det så utrolig fint sammen. 95% av tiden i alle fall. 

Etter et år orker jeg egentlig ikke mer. De 5% koster for mye. Jeg har prøvd å gjøre det slutt nå to ganger, men det er alltid en "siste" kommentar som bare "må" formidles 🙄 Fra begges side. 

Blokkert på face, og sms/tlf, men klarer ikke på Snap. Og sms kan jeg lese selv om de er blokkert 🙄

Dette er sååååå vondt! Ingen av oss vil. Men jeg skjønner vel egentlig at det ikke er liv laga. Eller? 

 

Dame, 45

Anonymkode: e0217...b3f

Åh herregud for en smørje

Anonymkode: b8d5a...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Plutselig slo tanken meg om at han finner noen andre mens jeg går her og er sta og venter på at følelsene skal gå over. Før har jeg sett for meg at han også synes dette er vanskelig, og venter på meg. Fysj, det var en fryktelig vond tanke! Lysten til å sende en melding ble plutselig veldig intens. Men jeg skal ikke! Ikke i dag. 

Anonymkode: e0217...b3f

Jeg skjønner så altfor godt hvordan du har det. 
Jeg gjorde det slutt med kjæresten min i midten av juni, fordi det var misforståelser som førte til usikkerhet. Og den usikkerheten på hva han følte gjorde så vondt og skapte så mye frustrasjon hos meg at jeg, noe impulsivt, valgte å avslutte. Dette bruddet tok han svært tungt, så følelsene var jo så absolutt til stede. 
Men av redsel for å oppleve et slikt brudd en gang til, så tør han ikke prøve på nytt. I starten var han nok mer der at han holdt det litt åpent, men i den siste uka så har han vært mer bestemt på at dette vil han ikke tilbake til. 
Jeg har hatt den samme følelsen som deg, at han synes det er vanskelig og at han venter på meg. Så å få vite at han ikke vil, det fikk meg automatisk til å frykte at nå er det en annen i bildet her. 
Og for en vond tanke! Han bedyrer at det ikke er det, men… Og vi har mye kontakt hver eneste dag, og jeg kjenner jeg er avhengig av den kontakten for i det hele tatt fungere. Han sier han er så glad i meg, og alt det der…. Vet jo det er dumt, og føler meg så liten 🥲 

Du er flink som greier å ikke sende melding da, det greier ikke jeg. Tar han ofte kontakt da? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M. G. Så leit å høre om deres brudd. Hva tenker du videre nå da? 

Han har ikke tatt kontakt. Tror jeg. Slettet fra Snap, blokkert på Messenger og muligens også på tlf/sms. Jeg har slettet nr hans, og må slå det opp på 1881, så det er jo en grei hindring for meg å utsette å ta kontakt... 

Jeg har noen tidligere flørter jeg kunne tatt kontakt med. Men jeg er ikke nøden. Og jeg har ikke lyst på noen andre. Så Tinder er uaktuelt, selv om det kan brukes som avledning og selvtillitsboost. Men det er kortvarig morro, og jeg har bestemt meg for å holde meg vekk derfra et år (dvs, til høsten).

Anonymkode: e0217...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

M. G. Så leit å høre om deres brudd. Hva tenker du videre nå da? 

Han har ikke tatt kontakt. Tror jeg. Slettet fra Snap, blokkert på Messenger og muligens også på tlf/sms. Jeg har slettet nr hans, og må slå det opp på 1881, så det er jo en grei hindring for meg å utsette å ta kontakt... 

Jeg har noen tidligere flørter jeg kunne tatt kontakt med. Men jeg er ikke nøden. Og jeg har ikke lyst på noen andre. Så Tinder er uaktuelt, selv om det kan brukes som avledning og selvtillitsboost. Men det er kortvarig morro, og jeg har bestemt meg for å holde meg vekk derfra et år (dvs, til høsten).

Anonymkode: e0217...b3f

Akkurat nå tenker jeg at vi er ved veis ende. Er veldig vondt å innse det, for har levd med håpet helt fram til nå. Men jeg blir veldig forvirret, for han tar såpass mye kontakt på melding.  Så hva vil han med meg? Ikke vil han treffe meg, og ringe gjør han heller ikke. Og han er veldig tydelig på at akkurat nå vil han ikke tilbake, med trykk på akkurat nå. Jeg har det veldig vondt, og savner han veldig. 
 

Jeg har heller ikke lyst på noen andre, selv om det kanskje kunne vært smart mtp å flytte fokus. Har jo ikke lyst til å så mye som se på en annen mann engang.

Har du noen indikasjoner på at din har truffet noen andre da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her

Vi har ingen kontakt, så jeg har ingen mulighet til å ha noen indikasjon på at han treffer andre 😉

Jeg har ingen indikasjon på at han har hatt kontakt med andre mens vi har vært sammen heller, vi har egentlig vært for mye sammen til at han har hatt tid eller mulighet til det. Jeg tror vi har hatt for mye kontakt og vært litt for lite alene. Altså, kjent for lite på savn... Men jeg kan love at jeg savner nå! Veldig! Prøver å minne meg på alt som ikke fungerte. Og fortrenge hvor fantastisk mannen egentlig er 😭

Anonymkode: e0217...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.G skrev (21 minutter siden):

Akkurat nå tenker jeg at vi er ved veis ende. Er veldig vondt å innse det, for har levd med håpet helt fram til nå. Men jeg blir veldig forvirret, for han tar såpass mye kontakt på melding.  Så hva vil han med meg? Ikke vil han treffe meg, og ringe gjør han heller ikke. Og han er veldig tydelig på at akkurat nå vil han ikke tilbake, med trykk på akkurat nå. Jeg har det veldig vondt, og savner han veldig. 
 

Jeg har heller ikke lyst på noen andre, selv om det kanskje kunne vært smart mtp å flytte fokus. Har jo ikke lyst til å så mye som se på en annen mann engang.

Har du noen indikasjoner på at din har truffet noen andre da? 

Hva med å ignorere (messenger) eller blokkere (sms)? For å gi deg pause til å reflektere? Og ikke svare han når han tar kontakt. Ikke med en gang i alle fall. Kanskje han kan kjenne på savn da? 

Jeg kan lese ignorerte meldinger på Messenger, og blokkerte sms (har Samsungtlf), men får ikke varsler om det. 

Jeg tenker at det bare drar ut smerten om man har gjort det slutt, men fortsetter å ha kontakt. 

Anonymkode: e0217...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva med å ignorere (messenger) eller blokkere (sms)? For å gi deg pause til å reflektere? Og ikke svare han når han tar kontakt. Ikke med en gang i alle fall. Kanskje han kan kjenne på savn da? 

Jeg kan lese ignorerte meldinger på Messenger, og blokkerte sms (har Samsungtlf), men får ikke varsler om det. 

Jeg tenker at det bare drar ut smerten om man har gjort det slutt, men fortsetter å ha kontakt. 

Anonymkode: e0217...b3f

Ja, jeg tror kanskje jeg må slutte å være så tilgjengelig. Han rekker ikke å kjenne på savnet, det har du helt rett i. Og det er jo ingen grunn til å ha kontakt når det er slutt heller, og sorgen varer jo evig. Fram til nå har jeg hatt håpet, og derfor holdt kontakten. Men nå er det jo annerledes, siden han er tydelig på at han ikke vil tilbake… ikke akkurat nå iallefall. 
 

Når traff du din eks sist? Eller pratet med han? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS her

Ca en uke siden vi møttes, husker ikke akkurat hvilken dag.

Anonymkode: e0217...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS igjen... 

Det ble noen meldinger da for ca en uke siden og et par snaps på lørdag. Etter lørdag: ingenting. 

Anonymkode: e0217...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk snap på lørdag kveld og spurte hvorfor. Var visst bare et bilde av stemningen, som gikk til flere - uten noen baktanke. Jeg sa at dette gjorde vondt nok fra før, og ba om å ikke få salt i sårene med snaps. Fikk OK på det. Søndag morgen slettet jeg ham på Snap. Men jeg tror ikke han har sendt noe. 

Anonymkode: e0217...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ser jeg på ham som en forvokst guttunge. Umoden. Jeg har hatt det før, i alt for mange år - og vil absolutt ikke ha det igjen! Lekenhet, ja, men ikke umodenhet. 

Merkelig hvordan følelsene svinger. Men glad jeg holder ut! 

Anonymkode: e0217...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...