AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #1 Del Skrevet 14. juli 2021 Har gått ned ca 10 kg på 3 mnd og er veldig fornøyd med det. Men det er ikke en jevn vektnedgang. Ene uka veide jeg 96 kg, og neste uke veide jeg 93. Så veide jeg 93 kg i 3 uker, så plutselig 92 kg. Så veide jeg 92 kg, før jeg plutselig var nede på 88 kg osv. Jeg veier meg annenhver dag. Vet det er for mye pga daglige variasjoner, men jeg syns det er litt spennende 😅 Jeg går ned i vekt relativt jevnt, verken for fort eller for sakte. Men lurte på om noen andre har erfaring med denne " woosh effekten"? Hvorfor går jeg ikke ned litt jevnere ukentlig? Anonymkode: 3048f...f45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #2 Del Skrevet 14. juli 2021 Ja, opplevd det flere ganger. Nå veier jeg nesten hver dag da, og regner istedet ut ukesgjennomsnitt og evaluerer fremgangen basert på det tallet. Har mange ganger hatt flere dager etter hverandre med tilnærmet lik vekt og så plutselig et hopp ned. Anonymkode: f6d36...c62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #3 Del Skrevet 15. juli 2021 Det dere opplever, er helt naturlig. Vektnedgang er ikke lineær, men går litt i rykk og napp. Anonymkode: d8b71...34d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #4 Del Skrevet 15. juli 2021 Har ofte det sånn at jeg har gått ned litt fra dagen før, men om jeg spiser litt mer en dag, så har jeg plutselig gått ned mye mer. Anonymkode: 7a3cd...ad0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #5 Del Skrevet 16. juli 2021 Jeg opplever det sånn både med oppgang og nedgang i vekt. Umotiverende som fy når man skal ned i vekt, og maks frustrerende når man tror man er flink men så plutselig hopper man opp i vekt 🙄 Anonymkode: 38c78...e1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 16. juli 2021 #6 Del Skrevet 16. juli 2021 Effekten er velkjent og oppstår hovedsakelig på grunn av at kroppen holder på vann som deretter "slipper" etter en tid. Kvinner har også naturlige slike svingninger gjennom menstruasjonssyklusen 🙂 Menn har ofte større hopp pga. mer muskelmasse som holder mer vann. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå