AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #1 Del Skrevet 13. juli 2021 min mamma har bursdag på søndag å dette er en dag hele familien gruer seg til. jeg mistet pappaen min og mamma mistet mannen sin i januar å det har virkelig tært familien vår. mamma har vært familiens klippe hele dette vonde halvåret og jeg vil gjerne gjøre noe fint for henne denne dagen, og håpte noen her hadde noen tips? mamma ønsker seg ingenting, og vil ikke gjøre noe ut av dagen, men vil likevel gjøre noe fint for henne denne dagen. hun blir 56 år. noe personlig, men å ta henne med ut å spise har vi allerede tenkt til. Anonymkode: c1c29...a9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lokmeister2016 Skrevet 13. juli 2021 #2 Del Skrevet 13. juli 2021 Kjøp kake til bursdagen evt kort og noen roser kansje noe konfekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2021 #3 Del Skrevet 13. juli 2021 Lag en minnebok med fine minner fra barndom og oppvekst? Skriv ut bilder på egen printer eller send til digital fremkalling. Så kan du lime inn i album og skrive litt kort til hvert bilde. Evt lage en PowerPoint fremvisning 😄❤️ Anonymkode: aae5f...094 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå